Business Analysis Specialist
Beograd
Odgovornost za kompletan proces poslovnih analiza sa ciljem osiguravanja kvalitetnih projektnih isporuka. Konsolidacija i oblikovanje optimalnih poslovnih rešenja koja vode ka realizaciji specifičnih poslovnih ciljeva i usklađivanje različitih poslovnih interesa u kompaniji. Dizajniranje kvalitetnog korisničkog iskustva kako za eksterne, tako i za interne korisnike kao sastavni deo poslovne analize. Identifikacija i usklađivanje prioriteta u okviru projektnih zahteva sa inicijatorom i drugim zainteresovanim stranama sa ciljem da se osiguraju najvrednije projektne isporuke u skladu sa očekivanim vremenskim okvirima i izvodljivošću IT rešenja. Osiguravanje visokog kvaliteta projektnih isporuka kroz definisanje jasnih kriterijuma kvaliteta i verifikaciju funkcionalnih zahteva i korisničkog iskustva.
Tvoji zadaci bili bi:
- Upravljanje poslovnom analizom kroz oblikovanje i prioritizaciju potreba inicijatora i drugih zainteresovanih strana i usklađivanje u procesu donošenja odluka. Rezultati poslovnih analiza isporučeni u formatu koji je usaglašen sa primenjenom metodologijom za upravljanje projektima („agile“ ili „waterfall“).
- Prikupljanje i analiziranje poslovnih zahteva, opis poslovnih procesa i usklađivanje prioriteta zahteva u skladu sa ciljevima inicijatora, a u duhu maksimizacije vrednosti projektnih isporuka i podrška tokom implementacije kao sledeće faze u realizaciji kompanijskih projekata.
- Obezbeđuje da su poslovni zahtevi struktuirani i prioritizovani na način koji omogućuje da se u fazi implementacije realizuju optimalna IT rešenja u zadatim vremenskim okvirima, čime se maksimizuje vrednost projektnih isporuka (MVP).
- Odgovornost za verifikaciju kvaliteta isporuka projekata u pogledu funkcionalnih zahteva i korisničkog iskustva, kroz definisanje kriterijuma kvaliteta i njihovu potvrdu kroz testiranje projektnih isporuka (UAT).
- Dizajniranje i održavanje generičkih opisa procesa za proizvode i servise u okviru poslovne analize, koji treba da služe kao osnova za razvoj novih proizvoda/servisa.
- U procesu isporuke kompanijskih projekata predstavlja glavni interfejs i jedinstvenu tačku kontakta za inicijatore projekata i projektne menadžere tokom faze implementacije u tradicionalnom („waterfall“) i agilnom načinu rada, sa ciljem usklađivanja isporuka projekta i donošenja kvalitetnih poslovnih odluka.
- Obezbeđuje da aspekt korisničkog iskustva (CEx) bude integralni deo poslovne analize i realizacije projekata sa ciljem podizanja svesti o CEx-u i unapređenju načina na koji upravljamo korisničkim iskustvom u Organizaciji.
- Ostala zaduženja u skladu sa očekivanjem menadžera.
Za dobar početak, potrebno je:
- Fakultet iz oblasti IT-a, inženjerstva, poslovanja/ekonomije ili organizacionih nauka sa dobrim razumevanjem IT domena.
- 1+ godina iskustva u oblasti telekomunikacija, ili drugoj relevantnoj industriji.
- Posedovanje veština u oblasti upravljanja projektima.
- Praksa u korišćenju povratnih informacija korisnika u razvoju proizvoda, usluga, procesa i sistema.
- Reference u vođenju i isporučivanju rezultata.
- Dobre prezentacione i komunikacione veštine.
- Tečno korišćenje engleskog jezika.
U našem timu očekuju te i benefiti koji će tvoj posao učiniti još boljim:
- Atraktivna ponuda plate i benefiti, kao što su službeni telefon i broj sa neograničenim internetom i godišnji sistematski pregled.
- Dinamičan tim i prijateljska atmosfera u kojoj ćeš dobijati podršku od početka.
- Prijatno i funkcionalno opremljen radni prostor.
Prijavi se do 21.04.2019.