Delhaize Serbia



Linkovi


Napomena: Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Delhaize Serbia

  (2 utiska)
100% zaposlenih preporučuje ovu kompaniju
4
beneficije

1.5
mogućnost napredovanja

5
balans između karijere i privatnog života

IT

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
bez ponude za posao
Intervju lak
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Prvi krug je intervju sa 2 HR menadžera, na kojem vas neće ništa tehnički ispitivati, već ćete odgovarati na pitanja tipa "Šta vaši prijatelji misle o vama?". Nakon toga vas čeka jako lak test iz Excela i engleskog jezika. Na kraju ce vam reći kako će vam se svakako javiti, bez obzira da li ste prošli ili ne. U drugom krugu vas čeka stručno lice i još jedan HR menažer, koji nije isti kao prethodna dva, ali će pitanja biti uglavnom ista. I on će vam reći kako je praksa firme da se svi kandidati obaveste o ishodu intervjua. Tu praksu u mom slučaju nisu ispoštovali.

utisak sa intervjua postavljen: 23.10.2017.

Postoji 10 vrsta IT-evaca.

Oni koji mogu ući u altTab bazu i oni koji ne razumeju ovu foru.

Koji si ti?

IT Tehničar

Marko A., Beograd
bez ponude za posao
Intervju srednje težine
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Konkurs je unapred rešen.To mi je rekao kolega koji je završio moj fax, moj smer. Rekao mi je na testiranju da sam džabe došao i da je to mesto odavno rešeno. Na testiranju je vadio telefon i prepisivao (od neke osobe koja je već imala par testova odrađenih kako bi upotpunio kvalitete koje traži kompanija).

utisak sa intervjua postavljen: 07.09.2017.

DBA


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od četiri godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Prijatna radna atmosfera. Može mnogo da se nauči iz raznih oblasti, pre svega iz oblasti IT-a, a takođe i iz maloprodaje, logistike, menadžmenta, sve zavisi koliko ste zainteresovani i motivisani. Besplatne kvalitetne kafe. Skoro pa fleksibilno radno vreme. Niko ne meri koliko ste na pauzi, naravno ako posao ne trpi. Prodavnica u samoj zgradi.
Zamerke kompaniji
Ako dolazite kolima, poželjno doći ranije zbog parking mesta.
preporučujem
utisak postavljen: 30.11.2016.

IT

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Ceo proces je trajao 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Psiho test i test inteligencije. Test sa 3d predmetima i pitanjima kako izgleda iz drugog ugla. Usmeni razgovor sa HR i budućim menadžerom.

utisak sa intervjua postavljen: 23.09.2015.

IT


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od dve godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Kolege i menadžeri (u IT) su veoma dobri. Plata je dobra ako se tako dogovori u startu - kasnije se jako teško menja. Nema prekovremeno. Lepa atmosfera i prijateljski odnosi.
Zamerke kompaniji
Prema kolegama iz IT se drugi sektori odnose bez poštovanja. Delom jer i ne razumeju šta IT radi i koliko treba vremena za određeni zadatak, a delom i zbog nekulture.
Nema mnogo mogućnosti za napredovanje ili sticanje novih znanja.
preporučujem
utisak postavljen: 23.09.2015.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.

Maxi je maloprodajni lanac prehrambenog tipa koji od kraja jula 2011. godine posluje u okviru međunarodnog maloprodajnog lanca Delhaize iz Belgije. Prvi Maxi supermarket otvoren je krajem 2000. Godine na Novom Beogradu. Maxi je ubrzo postao sinonim trgovine koja brine o potrošačima, prati svetske trendove i uvodi novine u sve segmente poslovanja.

Maxi supermarketi prostiru se na površini od 400 do 2.000 kvadratnih metara i opremljeni su modernom, funkcionalnom i ekonomičnom opremom za čuvanje i izlaganje robe. U zavisnosti od veličine objekta Maxi nudi asortiman od 5.000 do 12.000 najpoznatijih domaćih i inostranih proizvoda. Strukturom svoje ponude zadovoljava potrebe svakog domaćinstva. Pored trajnih prehrambenih proizvoda prodaju se sveže namirnice, kozmetički i higijenski program, proizvodi kućne galanterije, mali kućni aparati, sezonski program...

U cilju što boljeg informisanja potrošača organizovan je Maxi Call Centar (0800 353 70 30) putem koga potrošači mogu dobiti informacije o prodavnicama, cenama, promotivnim aktivnostima, radnom vremenu, akcijskim sniženjima, načinima plaćanja. Po ugledu na razvijene evropske zemlje Maxi je prvi na našem tržištu obezbedio besplatno pozivanje Call centra. Neposredan kontakt sa svojim potrošačima Maxi ostvaruje i preko Knjige utisaka koja se nalazi u svakoj prodavnici. Sve informacije o poslovanju Maxija dostupne si i na sajtu www.maxi.rs

Delhaize Group je međunarodni lanac maloprodajnih objekata iz Belgije koji je prisutan u jedanaest zemalja na tri kontinenta. Na kraju prvog kvartala 2011. godine, prodajna mreža Delhaize Group brojala je 2.816 prodavnica. Delhaize Group je u 2010. godini ostvarila prihod od 20,8 milijardi evra (27,6 milijardi dolara) i neto dobit od 574 miliona evra (762 miliona dolara). Na kraju 2010, Delhaize Group je zapošljavala oko 138.600 ljudi. Delhaize Group je članica berze Euronekst Brisel (DELB) i Njujorške berze (DEG).

Oglasi za posao (trenutno 0 aktivnih oglasa)

Find Your Place @Delhaize

Beograd  • Rok: 30.09.2017

Delhaize Serbia: Find Your Place @Delhaize... No more than 2 exams until graduation / Master studies still in progress... (pročitaj oglas)

Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre

Naziv
DELHAIZE SERBIA
Adresa
Jurija Gagarina 14
Datum osnivanja
30.07.2004.
PIB
103482850
Matični broj
17569171
Poslovni naziv
DELHAIZE SERBIA DRUŠTVO SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU BEOGRAD (NOVI BEOGRAD)
Delatnost kompanije
4711 Trgovina na malo u nespecijalizovanim prodavnicama, pretežno hranom, pićima i duvanom
Pravna forma
Društvo sa ograničenom odgovornošću
Zakonski zastupnici
Ioannis or John Kyritsis - Direktor
Copyright © 2017 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija