Trizma d.o.o.

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Trizma d.o.o.

  (2 utiska)
50% zaposlenih preporučuje ovu kompaniju
3.5
beneficije

2
mogućnost napredovanja

4
balans između karijere i privatnog života

*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.


Napomena: Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.

Trizma Smart Sourcing je vodeća BPTO kompanija u Srbiji. Svojim kvalitetnim uslugama i fleksibilnim pristupom, Trizma se razvija na tržištu kao kompanija koja je pouzdan partner svojim klijentima, prepoznatljiva po kvalitetu usluga. Misija im je da na brz, jednostavan i inovativan način podrže klijente da unaprede svoje poslovanje korišćenjem njihovih usluga. Trizma je osnovana 2002. godine kao prvi samostalan call centar u Srbiji, koji je, radeći sa bankama, osiguravajućim društvima, vladinim organizacijama, maloprodajnim objektima, bio fokusiran na što efikasnije vođenje njihovih kontakata sa najboljim kvalitetom komunikacije. Od pionira industrije Kontakt centra u Srbiji Trizma se razvila u kompaniju koja trenutno opslužuje 40 klijenata sa 3 kontinenta, 24 sata na dan, koristeći 14 jezika. Postali su kontakt centar sposoban da kontaktira 4 korisnika u sekundi ili da kontaktira čitavu populaciju Srbije za 4 meseca.

Oglasi za posao (trenutno 0 aktivnih oglasa)

Technical Support Specialist - English language

Beograd

Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience in some of these fields: General IT HW/SW installation and maintenance, MS OS installation, connection equipment and networking, web environment or similar. (pročitaj oglas)

Help desk specialist - English language

Beograd  • Rok: 02.04.2020

Fluently in speaking and writing of English language; Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience... (pročitaj oglas)

Technical Support Specialist II

Beograd

Long term employment opportunity for best performing candidates... (pročitaj oglas)

SW DevOps Engineer I

Beograd

MCSA, MSCE, MTA certifications is preferred. Strong understanding of operating systems (Microsoft W7, Windows Servers), networking, hardware and software. Strong batch scripting, VB Scripting skills... (pročitaj oglas)

Help Desk Representative in het Nederlands

Beograd  • Rok: 27.02.2020

Uitstekende communicatieve vaardigheden op alle niveaus, uitstekende luistervaardigheden... (pročitaj oglas)

Technical Support Specialist II - English language

Beograd

This position provides enhanced technical support to the teams that provide Remote and Managed Services to... (pročitaj oglas)

Data Center Support Specialist

Beograd

Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience in some of these fields: Data Center and Network Center products support, General IT HW/SW installation and maintenance or similar... (pročitaj oglas)

Network Support Specialist - Level 1

Beograd

Taking ownership of customer requests; Ability to follow procedures; Ability to perform under pressure... (pročitaj oglas)

Remote Customer Engineer - German language

Beograd  • Rok: 05.02.2020

Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience in some of these fields: General IT HW/SW installation and maintenance, MS OS installation, connection equipment and networking... (pročitaj oglas)

Help Desk Specialist - English language

Beograd  • Rok: 05.02.2020

Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience in some of... (pročitaj oglas)

Help Desk Specialist - French language

Beograd  • Rok: 05.02.2020

Possess strong customer service skills and be able to work in a dynamic team environment... (pročitaj oglas)

Data Center Support Specialist

Beograd  • Rok: 16.01.2020

Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience in some of these fields: Data Center and Network Center products support, General IT HW/SW installation and maintenance or similar... (pročitaj oglas)

Remote Customer Engineer German language

Beograd

Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience in some of these fields: General IT HW/SW installation and maintenance, MS OS installation, connection equipment... (pročitaj oglas)

Deployment Specialist

Beograd

BS/BA in Management Information Systems, Computer Information Systems or equivalent degree or business related experience... (pročitaj oglas)

Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre

Naziv
Trizma
Adresa
Tošin Bunar 272, 11000 Beograd
Datum osnivanja
15.07.2002.
PIB
100570824
Matični broj
17409042
Poslovni naziv
DRUŠTVO ZA PRUŽANJE USLUGA TRIZMA DOO, BEOGRAD - NOVI BEOGRAD
Delatnost kompanije
Konsulantske aktivnosti u vezi s poslovanjem i ostalim upravljanjem
Pravna forma
Društvo sa ograničenom odgovornošću
Zakonski zastupnici
Marko Kovačević - Direktor
Dragica Bojanić - Direktor
Željko Rosić - Direktor

Iz pera poslodavca čitajte o novostima i trendovima na domaćem IT tržištu

Kompaniji je nestalo mastila :)
Copyright © 2020 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs. ::
Made with in Subotica.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija