Fin-tech kompanija PaySpot d.o.o Novi Sad želi da zaposli Administratora IT podrške u svojoj centrali u Novom Sadu, kako bi ojačala i dodatno unapredila IT podršku u dinamičnom i brzo rastućem poslovnom sistemu. Odabrana osoba će biti deo kompaktnog i dobro ukomponovanog IT tima sastavljenog od mladih i od iskusnih IT stručnjaka dokazanih u oblastima kojima se bave. Rad u pažljivo biranom timu, u dinamičnom i brzo rastućem poslovnom okruženju, zasnovanom na sopstvenom razvoju i saradnji sa partnerima iz zemlje i inostranstva će vam omogućiti brzi lični i profesionalni razvoj. Od vas se pre svega očekuje spremnost za rad u timu, sposobnost odlične komunikacija sa kolegama i korisnicima IT sistema, kao i izraženu želju za učenje i savladavanje novih znanja, veština i tehnologija koje se primenjuju u IT sistemu kompanije.
Odgovornosti i zaduženja
Najvažnije odgovornosti i zaduženja odabranog kandidata će biti:
- Poslovi instalacije, konfiguracije i administracije radnih stanica, perifernih uređaja , mrežnih uređaja, i softvera u IT sistemu kompanije.
- Monitoring IT sistema, detektovanje i rešavanje problema nastalih u njemu.
- Administracija i monitoring sigurnosnih IT komponenti u Centrali kompanije.
- Administracija i podrška radu korisnika IT sistema u poslovnoj mreži kompanije.
- Komunikacija i saradnja sa eksternim isporučiocima IT usluga i opreme.
- Učešće u planiranju i realizaciji nabavke IT opreme iz domena za koji je zadužen.
- Istraživanje novih tehnologija i IT rešenja, analiza i testiranje novih sistema, predlaganje unapređenja postojećeg sistema, u domenu u kome je angažovan.
Potrebna iskustva, znanja i veštine
Kandidati koji žele da se pridruže našem timu treba da poseduje iskustvo, znanja i veštine u:
- Instalacija i konfiguracija Windows operativnih sistema, poželjno je iskustvo od najmanje 1 godine. Neophodno je znanje instalacije i konfiguracije Windows operativnog sistema i perifernih uređaja, kao i standardnih korisničkih softverskih paketa na radnim stanicama
- Instalacija i konfiguracija Linux operativnih sistema, poželjno je iskustvo od najmanje 1 godine. Poznavanje procesa instalacije i konfiguracije Operativnog sistema i perifernih uređaja, kao i standardnih korisničkih alata je značajna prednost u izboru kandidata
- Prednost je iskustvo u instalaciji driver-a za specifične periferne uređaje na Linux i Windows OS, ako što su npr. QR /BAR code skeneri, smart card čitači, printeri, skeneri i sl.
- Osnovno poznavanje mrežnih protokola, iskustvo u instalaciji i konfiguraciji mrežnih uređaja je prednost. Poznavanje rada sa ruterima proizvođača Mikrotik je prednost.
- Prednost je posedovanje znanja i iskustva u instalaciji, administraciji i monitoringu različitih softverskih i hardverskih sistema.
- Prednost je iskustvo u administraciji AD pod Windows-om ili Linux-om.
- Prednost je poznavanje funkcionisanja mejl servera, kao i iskustvo u radu sa njim (bilo koji).
- Poželjno je iskustvo u radu sa antivirusnim softverima na klijentskoj strani, pod Windows i Linux OS. Poželjno je i iskustvo u monitoringu klijentskih instalacija antivirus rešenja koristeći neki centralizovani monitoring sistem, ali nije eliminišući uslov.
- Sposobnost usmene i pismene komunikacije na engleskom jeziku se podrazumeva.
Zahtevi radnog mesta:
- Najmanje diploma srednje škole, visoke škole ili fakulteta u oblasti IT tehnologija.
- Radno iskustvo od najmanje 1 godine na sličnim poslovima u IT sistemu kompanije sa najmanje 30 korisnika IT sistema.
- Znanje i iskustvo u korišćenju standardnih IT softverskih alata.
- Sposobnost rada u heterogenom IT sistemu, uočavanja i rešavanja hardverskih i softverskih problema, uz poštovanje postojećih procedura i protokola.
- Sistematičnost, preciznost i upornost u rešavanju postavljenih zadataka.
- Samostalnost u radu, analitičnost, odgovornost i posvećenost detaljima.
- Odlične komunikacione sposobnosti sa zaposlenima u kompaniji, korisnicima IT sistema i eksternim saradnicima se podrazumevaju.
- Sposobnost rada u timu i poštovanje timskog duha se podrazumeva.
- Sposobnost brzog učenja i usvajanja novih znanja i veština.
- Prihvatanje i rešavanje izazovnih problema kao i razmenu ideja i znanja sa ostalim članovima tima se očekuje od odabranog kandidata.
Zaposlenima nudimo:
- Rad u timu sastavljenom od iskusnih IT stručnjaka, dokazanim u svojim oblastima, ali i saradnju sa mladim IT inženjerima
- Mogućnost konstantnog usavršavanja i stručnog napredovanja, radeći u timu sa iskusnim stručnjacima, kao i učešće na stručnim skupovima, internim i eksternim treninzima. Mogućnost formalnog školovanja uz rad.
- Mogućnost sticanja novih teoretskih i praktičnih znanja i veština
- Rad u dinamičnom okruženju, sa savremenim IT alatima, tehnologijama i sistemima poslednjih generacija
- Prijatno i prijateljsko radno okruženje
- Mogućnost stalnog zaposlenja uz konkurentnu zaradu
Prijava:
Biografiju i propratno pismo možete poslati elektronskim putem. Poverljivost svih informacija iz primljenih aplikacija je zagarantovana, a sve dobijene aplikacije će biti korišćene isključivo za potrebe Kompanije.
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u najuži krug.
Više informacija o kompaniji možete naći na: