Konkurs je istekao.

Administrator IT podrške

PaySpot d.o.o.

Novi Sad
Intermediate
01.08.2020.

Fin-tech kompanija PaySpot d.o.o Novi Sad želi da zaposli  Administratora IT podrške u svojoj centrali u Novom Sadu, kako bi ojačala i dodatno unapredila IT podršku u dinamičnom i brzo rastućem poslovnom sistemu. Odabrana osoba će biti deo kompaktnog i dobro ukomponovanog IT tima sastavljenog od mladih i od iskusnih IT stručnjaka dokazanih u oblastima kojima se bave. Rad u pažljivo biranom timu, u dinamičnom i brzo rastućem poslovnom okruženju, zasnovanom na sopstvenom razvoju i saradnji sa partnerima iz zemlje i inostranstva će vam omogućiti brzi lični i profesionalni razvoj. Od vas se pre svega očekuje spremnost za rad u timu, sposobnost odlične komunikacija sa kolegama i korisnicima IT sistema, kao i izraženu želju  za učenje i savladavanje novih znanja, veština i tehnologija koje se primenjuju u IT sistemu kompanije.

Odgovornosti i zaduženja

Najvažnije odgovornosti i zaduženja odabranog kandidata će biti:

  • Poslovi instalacije, konfiguracije i administracije radnih stanica, perifernih uređaja , mrežnih uređaja, i softvera  u IT sistemu  kompanije. 
  • Monitoring IT sistema, detektovanje i rešavanje problema nastalih u njemu.
  • Administracija i monitoring sigurnosnih IT komponenti u Centrali kompanije.
  • Administracija i podrška radu korisnika IT sistema u poslovnoj mreži kompanije.
  • Komunikacija i saradnja sa eksternim isporučiocima IT usluga i opreme.
  • Učešće u planiranju i realizaciji nabavke IT opreme iz domena za koji je zadužen.
  • Istraživanje novih tehnologija i IT rešenja, analiza i testiranje novih sistema, predlaganje unapređenja postojećeg sistema, u domenu u kome je angažovan.

Potrebna iskustva, znanja i veštine

Kandidati koji žele da se pridruže našem timu treba da poseduje iskustvo, znanja i veštine u:

  • Instalacija i konfiguracija Windows operativnih sistema, poželjno je iskustvo od najmanje 1 godine. Neophodno je znanje instalacije i konfiguracije Windows operativnog sistema i perifernih uređaja, kao i standardnih korisničkih softverskih paketa na radnim stanicama
  • Instalacija i konfiguracija Linux operativnih sistema, poželjno je iskustvo od najmanje 1 godine. Poznavanje procesa instalacije i konfiguracije Operativnog sistema i perifernih uređaja,  kao i standardnih korisničkih alata je značajna prednost u izboru kandidata
  • Prednost je iskustvo u instalaciji driver-a za specifične periferne uređaje na Linux i Windows OS, ako što su npr. QR /BAR code skeneri, smart card čitači, printeri, skeneri i sl. 
  • Osnovno poznavanje mrežnih protokola, iskustvo u instalaciji i konfiguraciji mrežnih uređaja je prednost. Poznavanje rada sa  ruterima proizvođača Mikrotik je prednost.
  • Prednost je posedovanje znanja i iskustva u instalaciji, administraciji i monitoringu različitih softverskih i hardverskih sistema.
  • Prednost je iskustvo u administraciji AD pod Windows-om ili Linux-om.
  • Prednost je poznavanje funkcionisanja mejl servera, kao i iskustvo u radu sa njim (bilo koji).
  • Poželjno je iskustvo u radu sa antivirusnim softverima na klijentskoj strani, pod Windows i Linux OS. Poželjno je i iskustvo u monitoringu klijentskih instalacija antivirus rešenja koristeći neki centralizovani monitoring sistem, ali nije eliminišući uslov.
  • Sposobnost usmene i pismene komunikacije na engleskom jeziku se podrazumeva.

Zahtevi radnog mesta:

  • Najmanje diploma srednje škole, visoke škole ili fakulteta u oblasti IT tehnologija.
  • Radno iskustvo od najmanje 1 godine na sličnim poslovima u IT sistemu kompanije sa najmanje 30 korisnika IT sistema. 
  • Znanje i iskustvo u korišćenju standardnih IT softverskih alata.
  • Sposobnost rada u heterogenom IT sistemu, uočavanja i rešavanja hardverskih i softverskih problema, uz poštovanje postojećih procedura i protokola.
  • Sistematičnost, preciznost i upornost u rešavanju postavljenih zadataka.
  • Samostalnost u radu, analitičnost, odgovornost i posvećenost detaljima.
  • Odlične komunikacione sposobnosti sa zaposlenima u kompaniji, korisnicima IT sistema i eksternim saradnicima se podrazumevaju.
  • Sposobnost rada u timu i poštovanje timskog duha se podrazumeva.
  • Sposobnost brzog učenja i usvajanja novih znanja i veština.
  • Prihvatanje i rešavanje izazovnih problema kao i razmenu ideja i znanja sa ostalim članovima tima se očekuje od odabranog kandidata.

Zaposlenima nudimo:

  • Rad u timu sastavljenom od iskusnih IT stručnjaka, dokazanim u svojim oblastima, ali i saradnju sa mladim IT inženjerima 
  • Mogućnost konstantnog usavršavanja i stručnog napredovanja, radeći u timu sa iskusnim stručnjacima, kao i učešće na stručnim skupovima, internim i eksternim treninzima. Mogućnost formalnog školovanja uz rad.
  • Mogućnost sticanja novih teoretskih i praktičnih znanja i veština
  • Rad u dinamičnom okruženju, sa savremenim IT alatima, tehnologijama i sistemima poslednjih generacija
  • Prijatno i prijateljsko radno okruženje
  • Mogućnost stalnog zaposlenja uz konkurentnu zaradu

Prijava:

Biografiju i propratno pismo možete poslati elektronskim putem. Poverljivost svih informacija iz primljenih aplikacija je zagarantovana, a sve dobijene aplikacije će biti korišćene isključivo za potrebe Kompanije.

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u najuži krug. 

Više informacija o kompaniji možete naći na:

Konkurs je istekao.

Upoznaj kompaniju PaySpot d.o.o.

  • DOBRO DOŠLI u svet pružanja PaySpot platnih usluga!

    PaySpot platna institucija je registrovana i sertifikovana platna institucija u Srbiji , koja je za vrlo kratko vreme poslovanja postavila visoke standarde, pokazala veliku profesionalnost I zavidno znanje u oblasti pružanja platnih usluga. PaySpot platna institucija nudi potpunu bezbednost, operativnu podršku, efikasnost I pouzdanost u pružanju platnih usluga te je stoga jedna od vodećih platnih institucija u Srbiji.

    PaySpot platna institucija zajedno sa svojim partnerima svakodnevno pruža usluge transfera novca u zemlji i inostranstvu kao i usluge platnog prometa preko velikog broja naših (kroz zastupljenu poslovnu mrežu) ekspozitura koje možete pronaći u svom komšiluku u više od 115 gradova Srbije

    Naš identitet Platne institucije gradimo na vrednostima i idealima kao što su integritet, uvažavanje pravila, načela i propisanih zakona, transparentnost poslovanja i komunikacije kao i poštovanje svakog pojedinca kako bismo dostigli tržišni uspeh, ali i doprineli celokupnoj društvenoj zajednici.

    Izborili smo se za dragoceno poverenje velikog broja naših klijenata jer težimo da neprestano ispitujemo tržište i kreiramo nove usluge i proizvode za Vas i Vaše najmilije kako bismo uštedeli Vaše vreme za važnije aktivnosti I olakšali svakodnevne obaveze. Zahvaljujući Vašem poverenju u nas i naše usluge već dve godine važimo za jednu od vodećih platnih institucija na srpskom tržištu.


    Pogledaj profil kompanije
  • Prosečna ocena
    5.0
    na osnovu 1 recenzije
    Mogućnost napredovanja
    5.0
    Beneficije
    5.0
    Balans između karijere i privatnog života
    2.0
    Utisak o radu u kompaniji na poziciji Junior software developer
    Najnoviji utisak

    Pozitivna iskustva o kompaniji:

    PaySpot DOO je platna institucija koja ima IT tim koji radi na razvoju i odrzavanju softvera na osnovu kog ova firma posluje. Rad u ovoj firmi je jako prijatan, a vlasnici su jako ljubazni. Iako nije IT kompanija svi se ophode prema IT-evcima sa velikim postovanjem.

    Zamerke kompaniji:

    Malo veca fleksibilnost prema programerima (kodeks oblacenja).

Copyright © 2020 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs. ::
Made with in Subotica.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija