
Raiffeisen banka je više od dve decenije među vodećim bankama u Srbiji i deo je Raiffeisen Bank International, jedne od najvećih bankarskih grupacija u srednjoj i istočnoj Evropi. Sproveli smo sveobuhvatnu transformaciju poslovanja proteklih godina, a bili smo i pioniri u mnogim digitalnim uslugama na tržištu. Svesni smo da živimo i poslujemo u okruženju koje se ubrzano menja, a bankarstvo nije izuzetak. Zato smo ponosni na našu sposobnost da se brzo prilagodimo promenama, ali i da to uradimo na inovativan način. Agilni pristup radu nam omogućava da inoviramo brže i da korisnika držimo u centru svega što radimo. Ako želiš da budeš deo tima koji kontinuirano i predano radi na razvoju digitalnih usluga i ima ogroman pozitivan uticaj na naše klijente, prijavi se i postani deo našeg tima!
Gde ćeš raditi:
Bićeš deo ambicioznog, samostalnog i profesionalnog agilnog tima, zaduženog za razvoj i unapređenje digitalnih proizvoda i usluga Raiffeisen banke.
Koga tražimo? Imaš:
- 2+ god iskustva u radu sa klijentima, poželjno u bankarstvu
- Fakultetsko obrazovanje
- Razumevanje potreba korisnika u procesu korišćenja digitalnih usluga
- Osnovno razumevanje ciklusa testiranja i testiranja softvera, kao i interesovanje za sticanje novih znanja iz oblasti automatizacije testiranja
- Analitičnost, sistematičnost i preciznost u radu
- Odlične komunikacijske veštine
- Sposobnost rešavanja problema u dnevno-operativnom radu
- Dobro poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika
- Kreativnost i sposobnost za plasiranjem ideja bilo samostalno ili kao deo tima
- Poznavanje manualnog testiranja softvera je prednost
Tvoje odgovornosti će biti:
- Testiranje razvijenih rešenja iz ugla korisnika
- Kreiranje testnih scenarija na osnovu userstory-a i acceptance criteria
- Redovno izveštavanje o trenutnom statusu taskova na testnom i produkcionom okruženju, kao i davanje mišljenja o spremnosti za produkciju na osnovu trenutnog statusa identifikovanih problema/bugova
- Učešće u kreiranju i validaciji izveštaja za praćenje aktivnosti korisnika digitalnih usluga
- Učešće u pripremi materijala za produkciju (instrukcije za interne i eksterne korisnike, i podrška aktivnostima u kreiranju komunikacije za promociju digitalnih usluga)
- Podrška kolegama u rešavanju pitanja i problema u radu sa korisnicima usluga digitalnog bankarstva, na osnovu analiza korisničkog feedback-a u cilju daljeg unapređenja digitalnih procesa/proizvoda
- Učešće u inicijativama za unapređenje digitalnih proizvoda i usluga
Šta mi nudimo:
- Agilno okruženje i timski rad, u pozitivnoj atmosferi sa iskusnim profesionalcima
- Mogućnost učenja i usavršavanja kroz sticanje novih znanja i veština iz oblasti digitalnih usluga, procesa, povezanosti sistema, novih tehnoloških rešenja, a primarno iz oblasti QA analize i automatskog testiranja
- Hibridni način rada (iz kancelarija kao i od kuće)
- Rad na inovacijama i world-class digitalnim proizvodima i uslugama
- Konkurentna plata u zavisnosti od iskustva i veština
- Privatno penziono i zdravstveno osiguranje
*Naglašavamo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor.