Victoria Group je je jedna od vodećih kompanija u oblasti agroindustrije i jedan od najvećih prerađivača, izvoznika i investitora u zemlji i regionu. U okviru grupacije posluje deset sinergetski povezanih kompanija članica. Victoria Group danas zapošljava brojne motivisane profesionalce, predvođene vrhunskim top menadžmentom, i kao pouzdan partner uspešno sarađuje sa više od 40. 000 poljoprivrednika preko 300 kooperanata, gradeći odnose zasnovane na razumevanju, poverenju i nagrađivanju uspeha. Na taj način, kompanija obezbeđuje visok stepen etičnosti, kako svojih zaposlenih tako i svih partnera, spremnih da poštuju i afirmišu korporativne vrednosti - timski rad, integritet, pouzdanost, visok kvalitet, dugoročna partnerstva i društveno odgovorno poslovanje.
Raspisujemo konkurs za sledeće radno mesto:
Help Desk Administrator
Lokacija: Beograd i Novi Sad
Zaduženja i aktivnosti pozicije:
- Obrada korisničkih naloga, zahteva i prava pristupa;
- Korisnička podrška i obezbeđivanje nesmetanog funkcionisanja IT resursa;
- Upravljanje incidentima na dnevnom nivou;
- Održavanje/konfigurisanje fizičkih sredstava – mreža, hardvera, radnih stanica, štampača, skenera i sistemskog/operativnog softvera;
- Podrška pri nabavci, administriranju ugovora sa dobavljačima i evidencija i ažuriranje istih;
- Instalacija, administracija i upravljanje različitim Microsoft platformama (Microsoft Server, AD, Exchange, Lync, SCCM, SCOM, RMS, EOP), i na fizičkim i na virtualnim serverima;
- Instalacija Help Desk sistema;
- Dokumentovanje podešavanja sistema (izrada i održavanje procedura)
- Vrši redovni monitoring bezbednosti podataka;
- Migracija i testiranje podataka prilikom migracije ili podizanja nivoa funkcionalnosti sistema;
- Vrši periodične revizije postavki sistema;
- Podrška u sprovođenju IT procedura;
- Učešće u definisanju strategije i specifikacije usluga Help Desk aplikacije i drugih sistema, kao i izradi neophodnih pratećih procedura;
- Periodično izveštavanje prema potrebi menadžmenta;
Od kandidata se očekuje:
- Minimum IV stepen stručne spreme tehničkog usmerenja;
- Minimum 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- Poznavanje hardverskih komponenti i radnih stanica, kao i iskustvo u konfigurisanju istih;
- Iskustvo u instalaciji operativnih sistema i drugih aplikacija;
- Poznavanje rada bar jednog softverskog rešenja za Help Desk aplikaciju;
- Osnovno znanje engleskog jezika;
- Usmerenost na potrebe korisnika;
- Odgovoronost i usmerenost na rezultate rada;
- Sposobnost za samostalno delovanje, kao i za timski rad;
- Sposobnost brze analize, dijagnostike i rešavanja tehničkih problema;
Svim kandidatima se unapred zahvaljujemo na zainteresovanosti za rad u našoj kompaniji i ukazanom poverenju.
Samo kandidati koji budu izabrani u uži krug biće kontaktirani od strane predstavnika kompanije.
* Prijavljivanjem na oglas dajete saglasnost da se Vaši lični podaci koriste isključivo u svrhu regrutacije i selekcije za otvorena radna mesta u Victoria Group AD. Svi podaci tretiraće se kao poverljivi i neće biti dostupni trećim licima.
Rok za konkurisanje: 07.02.2017.