
Raiffeisen banka a.d. Beograd traži odgovarajućeg kandidata za poziciju
Operater u Help Desk-u
(IT Help Desk tim)
U okviru Sektora za informacione tehnologije, u Beogradu
Opis posla:
- Pružanje prve linije podrške korisnicima u smenama;
- Rekonstrukcija filijala;
- Rešavanje Jira tiketa;
- Pružanje podrške za klijente na daljinu i na licu mesta (centrala, filijale, rad od kuće);
- Priprema i opremanje desktop i laptop računara;
- Podrška za različite sisteme i tehnologije;
Potrebne kvalifikacije:
- Minimum IV stepen stručne spreme tehničkog usmerenja
- Poznavanje strukture i osnova administracije Windows baziranih sistema (klijent);
- Iskustvo u radu sa računarskim hardware-om (PC workstations, thin clients, računarske periferije...);
- Minimum 2 godine rada u sličnom okruženju
- Sposobnost rada u timu kao i rada na više projekata i zadataka istovremeno;
- Osnovno poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika;
- Važeća vozačka dozvola B kategorije
Ako želiš da radiš u dinamičnom okruženju sa najnovijim tehnologijama, naša kompanija je pravo mesto za tebe i može da ti ponudi:
✓ Timski rad u pozitivnoj atmosferi sa iskusnim profesionalcima
✓ Rad u velikom i internacionalnom okruženju, u okviru multidisciplinarnih timova
✓ Moderan prostor i zdravo okruženje...
....Prijavi se!
Pošalji biografiju.
*Napominjemo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor.