Ko smo mi?
EXC grupacija, prepoznatljiva finansijska kompanija, čija je delatnost pružanje finansijskih usluga fizičkim i pravnim licima, prisutna je na području država srednje i istočne Evrope od 1990. godine.
Ukoliko ste zainteresovani za dalji razvoj u oblasti informacionih tehnologija, motiviše Vas rad u dinamičnom okruženju, odgovornost i preciznost Vam ne predstavljaju problem, te otvoreni ste za saradnju sa kolegama i spoljnim saradnicima, pridružite se našem timu!
Koga tražimo?
IT Tehničar
Beograd
Radi unapređenja poslovanja u potrazi smo za IT Tehničarom – odgovornom i preciznom osobom sa radnim iskustvom.
Profil kandidata
- analitični ste i precizni u radu,
- odgovorni ste i samostalno nalazite rešenja,
- spremni ste za poslovne izazove,
- pokazujete inicijativu u radu,
- zainteresovani ste za usavršavanje i primenu stečenog znanja,
- posedujete odlične komunikacijske sposobnosti.
Potrebne kvalifikacije
- srednja ili viša stručna sprema (tehničke struke),
- tri godine radnog iskustva na poslovima servisiranje računara, računarskih mreža i računarske opreme,
- izvrsno poznavanje računarske i mrežne opreme,
- orijentisanost ka timskom radu,
- poznavanje engleskog jezika,
- vozačka dozvola B kategorije.
Ključni zadaci i odgovornosti:
- odgovoran za nabavku, upravljanje i održavanje hardvera i softvera koje koristi Poslodavac,
- preventivno čišti računare i ostale računarske opreme u svim poslovnicama,
- odgovoran za primereno funkcionisanje IT opreme i komunikacijske mreže,
- osigurava prema potrebama neprekidan rad poslovnica i ureda na području IT-a (uključujući i sertifikate spoljnih poslovnih partnera, E-bankinga, E-poreza, lokalne samouprave, itd.),
- obavlja backup prema pravilniku o sigurnosti,
- obavlja servisiranje kod Poslodavca ili organizuje servisiranje preko spoljnih saradnika,
- izlazi na teren u slučaju da nije moguće izvršiti popravak IT opreme na daljinu,
- predlaže i sastavlja konfiguracije za poslovnice i ured,
- nalazi najpovoljnije ponude IT opreme,
- dijagnosticira i otklanja moguće kvarove i zastoje na konfiguracijama i u radu sistema,
- instalira, podešava i održava operativne sisteme,
- instalira, podešava i održava programe i aplikacije potrebne za rad i sigurnost računarske opreme,
- podržava zaposlene na daljinu,
- obavlja administrativne poslove i u kontaktu je sa IT partnerima i IT odeljenjima poslovnih partnera,
- vodi evidenciju o stanju računarskih uređaja u vlasništvu kompanije,
- održava i ažurira web hosting, servere i domain-e Poslodavca,
- prilikom obilaska poslovnice uklanja neispravnu IT opremu ili bilo koji drugi kvar koji uoči na licu mesta,
- aktivno učestvuje u izradi internih pravilnika i procedure vezane za informacijsku sigurnost, sigurnost IT sistema Poslodavca
- vodi evidenciju o popravkama,
- nabavlja i održava imovinu Poslodavca.
- aktivno učestvuje u otvaranju i zatvaranju poslovnica
Šta nudimo:
- dugoročan posao,
- rad u organizovanoj i stabilnoj kompaniji,
- konkurentnu platu,
- izvrsnu ekipu,
- ulaganje u edukaciju.
Početak rada: Februar 2020.
Ukoliko se prepoznajete u navedenom opisu, svoju biografiju pošaljite elektronskim putem do 07.02.2020.
Zahvaljujemo svim kandidatima na interesovanju za rad u našem timu.
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži krug.