Logeecom je kompanija specijalizovana za projektovanje i razvoj sistema elektronskog poslovanja i drugih tipova poslovnih softvera. Kao jedan od osnivača Friends of IT grupe (www.friends-of-it.de) imamo kancelarije u Beogradu i Berlinu a naši klijenti su male, srednje i velike zapadnoevropske kompanije iz različitih industrija.
Projekti na kojima radimo najčešće počinju u momentu kada je jedina poznata stvar sam poslovni izazov klijenta što našem timu daje priliku da učestvuje u svim fazama razvoja softvera, donosi ključne inženjerske odluke i u bliskoj saradnji sa klijentom aktivno oblikuje buduće softversko rešenje.
Kompanijska kultura koju smo izgradili oslanja se na kritičko razmišljanje, inženjersku logiku, marljivost i integritet zasnovan na znanju. Sa puno pažnje i uz učešće kompletnog tima kontinualno radimo na daljem unapređenju svakog pojedinca, poslovnih procesa kompanije i našeg radnog okruženja.
Raspisujemo konkurs za radnu poziciju: Specijalista za integraciju i podršku aplikacija - senior
Koga tražimo?
U potrazi smo za dokazanim profesionalcima koji:
- Odlično poznaju e-commerce ekosistem i imaju iskustvo u pružanju aplikativne podrške u njegovom okviru
- Imaju ambiciju da konstantno usvajaju nova znanja u pomenutoj oblasti i da ista primenjuju u cilju unapređenja naših rešenja i sveukupnog korisničkog iskustva
- Sposobni su da precizno i jasno, pisano i usmeno komuniciraju o tehničkim temama na engleskom jeziku
Šta nudimo?
- Plata u iznosu od 1.200 - 1.800 EUR neto
- Plaćena inicijalna obuka tokom koje će kandidati imati priliku da nadograde postojeća znanja o pružanju podrške specifičnim aspektima integracija sistema za elektronsko poslovanje koje Logeecom razvija i podržava
- Nakon obuke, adaptacije i uključivanja u tim, u saradnji sa vođom e-commerce odeljenja, nove članove tima očekuje dugoročni angažman i rad sa klijentima koji su tržišni lideri u različitim oblastima elektronske trgovine u Evropi (SendCloud, ChannelEngine, Mollie, CleverReach)
- Mogućnost daljeg napredovanja ka pozicijama koje podrazumevaju širu ekspertizu u oblasti elektronskog poslovanja ili ciljanih tehnologija
Zaduženja u radu:
- Blisko sarađuje sa vođom e-commerce odeljenja u cilju dostizanja ciljanog nivoa kvaliteta usluge pružene klijentima
- Predlaže i implementira usvojene predloge poboljšanja procesa pružanja korisničke podrške
- Verifikuje, reprodukuje, monitoriše i administrira tikete dobijene od klijenta i/ili internog tima putem dogovorenih kanala komunikacije
- Izveštava klijenta o trenutnom statusu tiketa sa jasnim, preciznim i transparentnim netehničkim i tehničkim objašnjenjem
- Samostalno rešava pitanja koja se odnose na funkcionisanje softvera pomoću postojeće dokumentacije, a nisu indentifikovane kao greške u sistemu
- Sarađuje sa ostalim članovima tima (Project Manager, Software Engineer) u procesu rešavanja tiketa, kao i izveštavanju
- Pruža povratne informacije product timu vezane za unapređenja postojećih rešenja a na osnovu obrađenih klijentskih tiketa
- Monitoriše rad postojećih aplikacija putem metrika performansi sistema, praćenjem logova i često prijavljenih problema
- Proaktivno učestvuje u unapređivanju postojećih aplikacija na osnovu povratnih informacija klijenata
- Proverava kompatibilnost sa novim verzijama integrisanih sistema i izveštava o eventualnim uočenim problemima
- Održava postojeću projektnu dokumentaciju
Uslovi za prijavu:
- Petogodišnje iskustvo u radu sa e-commerce sistemima i pružanju podrške korisnicima
- Završene bachelor studije iz oblasti informaciono-komunikacionih ili srodnih tehnologija
- B2 nivo engleskog jezika
Prednost ćemo dati kandidatima koji:
- Razumeju koncepte razvoja i funkcionisanja web aplikacija
- Imaju iskustvo u radu sa relacionim bazama podataka (MySQL, SQL Server, PostgreSQL ili slično)
- Imaju iskustvo u korišćenju bazičnih alata koji podržavaju razvoj softvera (git, docker i slično)
Kako izgleda proces selekcije?
Nakon pristizanja prijava, izvršićemo inicijalnu selekciju kandidata i izabrane pozvati na kratak (polučasovni) online intervju radi kratkog predstavljanja i utvrđivanja postojanja obostranog osećaja kompatibilnosti.
Nakon toga, odabrani kandidati će biti pozvani na intervju na kom će imati priliku da predstave svoj dosadašnji rad, način razmišljanja o ključnim temama i konkretna stečena znanja vezana za oglašenu poziciju. Dodatno, kandidat će imati priliku da se upozna sa standardima, praksama i procesima koji se primenjuju u našoj firmi kao i dodatnim detaljima vezanim za samu poziciju.
Finalni krug obuhvata otvoren razgovor usmeren ka boljem međusobnom upoznavanju i eventualnu ponudu angažmana.
Mi se obavezujemo da ćemo svim prijavljenim i intervjuisanim kandidatima dostaviti relevantne povratne informacije bez obzira na fazu procesa selekcije do koje su stigli (odnosno bez obzira na to da li su pozvani u naredni krug ili su odbijeni)
NAPOMENA: Kompletan proces selekcije biće prilagođen aktuelnoj epidemiološkoj situaciji.