Da li znaš kako IT podrška pravi razliku?
Ne radi se samo o servisnim zahtevima i dijagnostici problema – radi se o kreiranju besprekornog IT ekosistema koji omogućava nesmetan rad! Ako znaš kako da upravljaš incidentima, optimizuješ procese i omogućiš pouzdanu tehnološku podršku, onda je ova prilika baš za tebe!
Šta je potrebno? ✔ Koordinacija i vođenje IT Service Desk-a
Ako vidiš sebe u ovome, vreme je da tvoje znanje postane ključni faktor u stabilnom i efikasnom IT okruženju! 
Pridruži nam se kao
Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska
Lokacija: Addiko Banka/Beograd
Mi nismo tipična banka. Mi izazivamo pravila igre!
Brzina i preciznost su naš način rada – krediti se ne odobravaju i ne isplaćuju sami, a svaki detalj je važan!
Cenimo proaktivnost i tačnost – ako vidiš grešku, ispravljaš je pre nego što postane problem.
Timski rad je ključan – ovde niko ne radi sam, već zajedno pravimo da stvari funkcionišu besprekorno.
Ako želiš da tvoj posao ima smisla i znaš koliko iza kulisa stoji rada da bi klijent dobio ono što očekuje – onda je Addiko Bank pravo mesto za tebe!
Red je i da se predstavimo – mi smo netipična banka koja sa svojim klijentima, građanima, malim i srednjim preduzećima posluje na inovativan, jednostavan i efikasan način. Komuniciramo jasno, radimo brzo, i uvek se fokusiramo na ono što je zaista bitno. Različitost je važna, kao i stvaranje okruženja koje omogućava zapošljavanje kandidata sa različitim poreklom, iskustvima i perspektivama u cilju postizanja najboljih rezultata bez ograničenja. Dobro je poznata činjenica da su raznoliki timovi produktivniji.
Naša timska saradnja i kultura zajedništva čine Addiko Banku posebnim mestom – mestom na kojem smo jedni drugima i krila, i padobran. 
I sad se sigurno pitaš: "Šta bi bio moj tipični, svakodnevni netipični posao?"
Tvoji radni zadaci bi bili:
- Rešavanje incidenata i servisnih zahteva korisnika
- Koordinacija i kontrola rada IT service desk zaposlenih
- Sprovođenje nabavke IT opreme
- Dijagnostika problema i preuzimanje akcija za rešavanje problema (davanjem instrukcija korisnicima, samostalno ili delegiranjem na drugi nivo podrške uz praćenje realizacije)
- Podrška funkcionisanju bankarske aplikacije na nivou operatera
- Sposobnost razumevanja zahteva korisnika u cilju obezbeđivanja podrške
- Obezbeđivanje usluga vezanih za radna mesta
- Instalacija, konfiguracija i administracija hardverskog okruženja kod korisnika neophodnog za nesmetano obavljanje poslova (računari, štampači, mreža, telefoni, ostala oprema)
- Instalacija, podešavanje i održavanje softverskog okruženja kod korisnika
- Operativno opremanje, aktivacija, promena lokacije, demontiranje i deaktivacija IT resursa koji čine radno okruženje korisnika
- Vođenje evidencije o osnovnim sredstvima iz oblasti informacionih tehnologija (asset management)
- Napredni nivo servisa nad kompjuterskom opremom za kvarove i organizacija i praćenje servisa opreme
- Redovni dnevni, nedeljni i mesečni pregled sistema i softvera
- Podrška u radu zaposlenima za poslove iz oblasti IT arhitekture i operacija
- Izrada procedura i radnih instrukcija za rad
- Učestvovanje u otklanjanju nalaza revizije
- Izrada nedeljnih i mesečnih izveštaja o radu Service Desk-a
- Komunikacija sa vendorima
I na kraju, pitaš se šta te to kvalifikuje da postaneš naš novi Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska?
VI stepen stručne spreme (IT nauke su prednost)
Radno iskustvo od najmanje 2 godine na istim ili sličnim poslovima
Spreman/spremna si za pravi padobran i krila?
Prijavi se i postani netipičan bankar/ka. 
#AddikoBanka #AddikoTeam #Inovacije #TabuBreakers