Raiffeisen banka A.D. Beograd traži odgovarajućeg kandidata za otvorenu poziciju
Viši operater Help Desk-a
U okviru Sektora za informacione tehnologije u centrali Banke u Beogradu
Vaše dužnosti:
- pružanje prvog nivoa tehničke podrške internim korisnicima
- dijagnosticiranje i rešavanje tehničkih problema internih korisnika;
- održavanje ažurnosti baze za prijavu problema, bazu znanja i klijentskih instalacija;
- instaliranje i testiranje PC radnih stanica i periferne opreme (štampači, skeneri itd.), u skladu sa važećim procedurama;
- instaliranje autorizovanog software-a;
- praćenje batch obrada (podrazumeva smenski rad);
- nadzor rada kritičnih IT sistema i resursa;
- obuka zaposlenih vezano za IT okruženje i osnovne bezbednosne principe;
- učešće u konfigurisanju i održavanju „Disaster Recovery“ sistema;
- podrška razvoju mreže filijala, u smislu fizičkog i logičkog nameštanja IT opreme (podrazumeva terenski rad).
Potrebne kvalifikacije:
- poznavanje strukture i osnova administracije Windows baziranih sistema (klijent i server);
- poznavanje Active Directory strukture;
- iskustvo u radu sa računarskim hardware-om (PC workstations, thin clients, računarske perifierije...);
- završena srednja/viša škola tehničkog profila;
- minimum 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima;
- sposobnost rada u timu;
- sposobnost rada pod pritiskom u okviru zadatih rokova;
- dobro poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika;
- vozačka dozvola B kategorije;
Ako želite da se pridružite dinamičnijoj bankarskoj grupi, pošaljite svoju prijavu sa biografijom našem Odeljenju za kadrovske poslove elektronski ili na adresu:
Raiffeisen banka a.d. Odeljenje za kadrovske poslove, Đorđa Stanojevića 16, 11070 Novi Beograd.
*Napominjemo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor.