Nakon uspešne inicijative MarTech Challenge koju je pokrenula Direct Media United Solutions, na redu je drugi susret koji će se održati u sredu, 24. aprila, u ICT Hub-u Playground u Beogradu, sa početkom u 18:00 časova.
Direct Media United Solutions je pokrenula ovu inicijativu kako bi na jednom mestu okupila marketinške profesionalce, nove tehnologije i inovativne preduzetnike. Drugi MarTech meetup će biti savršena prilika da se predstavi Content Insights – domaći startup koji razvija alat za web analitiku, kao i procenu i merenje učinka samog online sadržaja.
Suosnivač i izvršni direktor – Dejan Nikolić, ispričaće nam kako izgleda preduzetnički put kojim je krenuo kako bi dao novi život online novinarstvu, svestan da su novinari i kreatori sadržaja često primorani da jure klikove, umesto da jure priče i vesti koje bi pomogle boljem informisanju. Tim koji stoji iza Content Insights je u razvoju svog posla otišao i korak dalje, zbog toga što mediji nisu ostali jedino tržište, već su na osnovu analize potreba svojih korisnika shvatili da njihovo rešenje ima i širu primenu, te su tako mogli da se vežu i za native advertising, cultural conversation mapping, premier advertising i mnoge druge marketing niše pomoću kojih su mogli da odgovore na zahteve klijenata i iz drugih industrija.
Ovaj meetup je osmišljen kao tačka susreta profesionalaca i predstavnika startapa zainteresovanih za ovu temu, sa ciljem da jedni druge osnaže i motivišu. Upravo zbog toga će Dejanova inspirativna priča o tome kako je od kvalitetnog proizvoda došao do skalabilnog i profitbilnog biznisa sa globalnim ambicijama, pružiti odličan uvod u diskusiju i razmenu iskustava među prisutnima.
Na ovo besplatno predavanje se možete prijaviti putem sledećeg linka.