U kompaniji Nordeus trudimo se da našim zaposlenima ponudimo uzbudljivo karijerno putovanje o kome će se pričati, a svesni smo toga da su upravo oni naši najveći ambasadori, kaže Sanja Nonković, Head od HR Nordeusa.
Ova kompanija je, prema mišljenju kandidata koji su učestvovali u istraživanju VRH IT poslodavac za 2021. godinu, osvojila drugo mesto.
Sanja Nonković kaže da im je to priznanje svakako dodatna potvrda da ono što rade ima smisla.
- Nadamo se da će nam istraživanje ponuditi dodatne informacije o tome kako nas percipiraju potencijalni kandidati u Srbiji i na čemu sve možemo da radimo u narednom periodu kako bismo im odgovorili na pitanja i omogućili im da odluče da li je Nordeus pravo mesto za njih gde mogu da se razvijaju i napreduju zajedno sa kompanijom.
Šta smatrate da je opredelilo ispitanike da vas ocene na ovaj način?
- Verujemo da se zadovoljstvo naših zaposlenih oseća i van Nordeusa. Vaši zaposleni su vaše najjače oružje i ako oni osećaju izazov na projektima na kojima rade i zadovoljni su, kako okruženjem u kojem rade, tako i podrškom svog menadžera i osećaju da su vrednovani, oni će biti vaša podrška među svojim prijateljima van Nordeusa. Dobar glas se čuje.
A ono što se interno promenilo u prethodnom periodu jeste veoma uska saradnja employer branding-a sa timom regrutera, za koju smatramo da je bitna. Regruteri ne samo što su dostupni za sva pitanja u vezi sa novootvorenim pozicijama već nude employer branding-u dragocene povratne informacije iz prve ruke. Tako da se trudimo da konstantno budemo usklađeni sa njima. Ovo nam pomaže da kreiramo kampanje koje će biti korisne i primećene od strane kandidata.
Kako ćete u narednom periodu razvijati vaš brend u odnosu prema zaposlenima i kandidatima?
- I u budućnosti ćemo kreirati iskustva i benefite prema potrebama naših zaposlenih. Nastavićemo da zapošljavamo najbolji talenat na globalnom tržištu, a to su ljudi koji žive naše vrednosti i koji žele da rade na izazovnim projektima i proizvodima koje igraju milioni ljudi širom sveta, kao što je to slučaj sa našom igrom Top Eleven - Be a Football Manager koja broji 240 miliona registrovanih korisnika iz svake zemlje na svetu.
Eksterno veliki akcenat stavljamo na poznavanje ciljne grupe i trudimo se da im nudimo vrednost i sadržaje koji su im potrebni. Na ovome ćemo nastaviti da radimo i u narednom periodu kako bismo pontecijalnim kandidatima ponudili što korisniji sadržaj koji će im dati i što bolji uvid u poziciju kao i tim čiji bi bili deo, i na taj način se što efikasnije pripremili za intervju.
Šta sve kao kompanija radite za svoje postojeće, a kako privlačite buduće zaposlene?
- Trudimo se da na najbolji mogući način brinemo o zaposlenima i da im pružimo puno poverenje. To je moguće samo zato što zapošljavamo ljude koji žive naše vrednosti, i verujemo da oni postupaju u najboljem interesu kompanije i svog tima. Uzmimo za primer neograničeni godišnji odmor koji se pokazao kao jedan od najcenjenijih fleksibilnih benefita koje imamo, a tokom pandemije smo imali i dodatne inicijative kao što su petak bez organizovanih sastanaka, dvonedeljni odmor za celu kompaniju, rad sa bilo koje lokacije u svetu, što se pokazalo izuzetno korisno za naše kolege strance. Kako bismo pomogli zaposlenima da usklade porodični život i rad od kuće, a u isto vreme nastavili da sarađujemo sa malim proizvođačima hrane, dostavili smo našim zaposlenima više od 75.000 obroka u prethodne 42 nedelje. Na ovaj način smo podržali 50 malih proizvođača koji su bili pogođeni pandemijom.
Posao employer branding-a je upravo da sve ono što kompanija radi interno predstavi eksternoj publici. Trudimo se da šta god da radimo, komunicira naše vrednosti i kulturu, kako interno tako i eksterno. Želimo da dočaramo ljudima kako je to raditi u gejming kompaniji koja posluje globalno, a koja se nalazi u Srbiji, i damo im priliku da odluče da li je ovo pravo mesto za njih.
Na koji način dajete informaciju o ishodu konkursa i kako izgleda vaš proces selekcije?
Svaki kandidat koji se prijavi za posao u Nordeusu dobije povratnu informaciju mejlom o tome da li nastavljamo proces. Što se tiče samog procesa selekcije, trudimo se da kandidati upoznaju ljude sa kojima će raditi i dobiju zadatak (koji je sličan zadatku koji bi dobili na tom radnom mestu) i upoznaju dva člana našeg leadership tima. Cilj nam je da dobro upoznamo kandidata i da budemo transparentni, kako bi kandidat, ukoliko dođe do ponude, mogao da napravi dobru odluku za sebe.
Na koji sve način kandidati koji razmišljaju o vama mogu da se informišu, a da dobiju prave, što autentičnije informacije?
- Svi naši profili na društvenim mrežama, zajedno sa sadržajem na sajtu su najbolji način da se informišete. Tamo delimo najnovije vesti, zanimljive projekte kao i otvorene pozicije, tako da je na vama da izaberete koji od njih preferirate i bićete uvek u toku sa svim dešavanjima u Nordeusu!
Šta biste poručili kandidatima koji konkurišu na otvorene pozicije u vašoj kompaniji?
- Pažljivo pročitajte opis posla i razmislite kako iskustvo koje ste imali do sada odgovara zahtevima koji su navedeni u oglasu, a zatim proverite da to sve piše i u vašem CV-u. Ukoliko pišete motivaciono pismo, nemojte koristiti template, već iskoristite to da nam ispričate malo više o vašem iskustvu i motivaciji. Pročitajte opis posla još jednom pre intervjua i razmislite koja pitanja želite da postavite intervjueru.
Ne zaboravite da pogledate igre koje je Nordeus napravio do sada i najvažnije od svega, nemojte da uđete u zamku “prevežbavanja” intervjua.
Vi ste jedan od najpoželjniji poslodavaca među IT-jevcima. Kako onda privlačite druge profile kandidata (marketing, sales, product itd)?
- Nordeus je uvek bila kompanija koja je okrenuta svojim ljudima. Kultura kompanije, kao i zanimljivi problemi koji se rešavaju kada se razvija proizvod su uvek bili glavni faktori kada je u pitanju privlačenje različitih kadrova.
Poseti profil poslodavca i pogledaj iskustva sadašnjih i bivših zaposlenih kompanije Nordeus.