Dobrodošli u EWE COMP!
Našu viziju pokreće strast, a prate je stručnost i iskustvo. Lideri smo u distribuciji potrošačke elektronike sada već više od 25 godina. Konstantno radimo na analizi potreba naših klijenata i tržišta i na proširenju ponude. Tu smo da razumemo naše partnere i pružimo brzu, efikasnu i sveobuhvatnu podršku.
Sa zadovoljstvom te obaveštavamo da u ovom trenutku imamo priliku da proširimo Web tim. Tražimo motivisanu, preciznu i kreativnu osobu koja poznaje IT opremu, ima izraženo oko za detalje i razume važnost tačnih i jasnih informacija za korisničko iskustvo u online prodaji.
Na poziciji Web administratora bićete odgovorni za održavanje šifarnika proizvoda, formiranje detaljnih specifikacija i opisa za proizvode iz našeg portfolija, kao i pripremu proizvoda za prikaz na B2B portalu. Takođe, bićete zaduženi za održavanje i ažuriranje portala, kako bi sadržaj bio tačan i ažuran.
Redovne aktivnosti:
- Administracija B2B portala i web okruženja
Svakodnevna administracija portala, uključujući ažuriranje svih sadržaja i praćenje njegovih performansi kako bi neometano funkcionisao.
- Podrška i saradnja sa marketing timom u kreiranju newslettera
Obuhvata saradnju sa marketinškim timom na pripremi i distribuciji newslettera, uz kreiranje vesti i sadržaja za informisanje korisnika o novim proizvodima, promocijama i akcijama.
- Ažuriranje i održavanje tačnih i konzistentnih podataka o proizvodima, uz proaktivno rešavanje nastalih odstupanja
Pored unosa osnovnih specifikacija, tvoj zadatak je da redovno ažuriraš sve informacije o proizvodima, vodeći računa o tačnosti podataka, kao i da pravovremeno prepoznaješ i rešavaš nastala odstupanja kako bi se obezbedio nesmetan i pouzdan rad sistema.
- Održavanje postojećeg šifarnika artikla, kreiranje i uvođenje novih šifara
Brineš o održavanju postojećeg šifarnika artikala na sajtu, kao i kreiranju i unosu novih šifara prema pocedurama, što uključuje i usklađivanje sa podacima iz nabavke.
- Registracija novih subjekata u sistemu i održavanje postojećih
Obuhvata proces registracije novih subjekata u sistemu, kao i ažuriranje i održavanje podataka postojećih subjekata. Aktivnost podrazumeva tačno i pravovremeno unošenje svih podataka.
- Administracija i praćenje kategorija proizvoda, kao i obezbeđivanje njihovih specifikacija
Pratićeš kategorije proizvoda i osigurati da svi proizvodi imaju tačne i potpune specifikacije koje se pravilno prikazuju na portalu.
- Saradnja sa sektorom logistike
Saradnja sa timom za logistiku je ključna za pravovremeno prepoznavanje i unos novih proizvoda, kao i za organizaciju prijema uvezene robe, kako bi se na portalu ažurirali svi relevantni podaci.
- Optimizacija postojećih rešenja i praćenje inovacija u oblasti razvoja internet prodaje
Aktivno ćeš pratiti inovacije u e-commerce industriji, kao i tehnologije koje mogu unaprediti rad portala, uz stalnu optimizaciju postojećih rešenja.
Veštine:
- Sposobnost preciznog rada i zapažanja detalja, posebno u administrativnim, tehničkim i analitičkim poslovima
- Prokativan i odgovoran pristup radu
- Odlične organizacione veštine
- Izražena kreativnost i sposobnost za kreiranje vizuelnih sadržaja
Kvalifikacije:
- Srednja stručna sprema
- Poželjno poznavanje osnovnih web tehnologija (HTML, CSS, WordPress)
- Poželjno poznavanje rada u CMS (sistemima za uređivanje sadržaja sajtova)
- Neophodno tehničko poznavanje IT opreme
- Poželjno poznavanje Photoshop programa (ili Adobe Illustrator-a)
- Osnovno poznavanje engleskog jezika
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da Vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu selekcije, možemo kontaktirati u narednom periodu, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom. Svi podaci biće arhivirani u našoj bazi podataka i biće dostupni samo saradnicima u HR procesu. U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju tražene uslove, a svi kandidati koji prođu administrativnu selekciju biće obavešteni o krajnjem ishodu.
Upoznaj kompaniju
Ewe Comp je osnovan 1995. kad smo počeli da distribuiramo kompjutersku opremu i izgrađujemo naš tim. Ideja poslovanja zasnovanog na principu poverenja i pouzdanosti postojala je od samih početaka kompanije. Iskusni rukovodioci i visoko obrazovani specijalisti postigli su za relativno kratko vreme zapažen uspeh na tržištu.
Imamo ovlašcenja da budemo distributeri ili ekskluzivni distributeri nekih od najvećih svetskih imena kao što su: Dell, MSI, Gigabyte,BenQ, Chieftec, Xerox, Konica Minolta, Apacer ,Mio (Mitac), Plextor, New Universe, Kworld, KME, Targus, Prolink, St Lab, Vega, Premier, Lestar, Thecus, Satzuma,Toshiba, Items.
Posebnu pažnju posvećujemo unapređivanju našeg poslovanja – od brze interne komunikacije i razmene informacija s našim partnerima, do obrazovanja zaposlenih i zapošljavanja kvalitetnog osoblja. Imamo sopstveni poslovni kompleks od preko 4000 kvadratnih metara kancelarijskog i magacinskog prostora na deset minuta vožnje od centra Beograda.
Vrhunskim srpskim IT kompanijama koje prodaju na veliko možemo da ponudimo široku mrežu prodavnica za prodaju IT opreme na malo, partnere i lokalne distributere i poddistributere (preko 3000 malih i srednjih IT kompanija) i agresivnu distribuciju.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
IT admin
Pozitivno
Stabilna kompanija, koja dugo postoji. Veliki broj ljudi koji su u kompaniji preko 10, 15, pa i 20 godina. Atmosfera nije napeta, niko ti ne diše za vratom, radi se normalno i opušteno, što je važno za svaki dan.
Zamerke
Ima neki broj dana za rad od kuće i u suštini kada god imaš potrebu, dobićeš ih. Ali nema opcije remote work-a, koji je danas potpuno normalna pojava.
IT Administrator
IT Technician
Preporuke se učitavaju...