CodeCraft 2017.

CodeCraft 2017.

Projekat “CodeCraft” je osmišljen sa ciljem da okupi mlade, talentovane, ambiciozne, kreativne studente i srednjoškolce i da promoviše programersku struku među mladima i lokalnom populacijom. "CodeCraft" se sastoji iz takmičarskog i edukativnog dela i održaće se u Nišu od 16. do 21. oktobra

Cilj je promovisanje programerske struke kao oblasti informatike koja se najbrže razvija, i upućivanje svih zainteresovanih za ovu oblast u trenutno aktuelne tehnologije, kao i potrebe firmi i tržišta. Sastojaće se iz dve celine. Takmičarski deo je predviđen za 30 učesnika podeljenih u tročlane timove, gde će najbolja tri rada biti nagrađena. Formirani timovi potrudiće se da naprave što funkcionalnije i kreativnije softversko rešenje na zadatu temu i pokazaće koliko dobro vladaju aktuelnim softverskim tehnologijama. Stručni žiri se sastoji od neparnog broja članova i to: od jednog profesora sa Elektronskog fakulteta, dva predstavnika kompanije - generalnog pokrovitelja događaja i jednog predstavnika kompanija - pokrovitelja događaja.

Ciljna grupa su studenti tehničkih fakulteta u Nišu i učenici završnih godina srednjih škola sa potrebnim znanjem iz oblasti programiranja i informatike, Freelancer programeri, srednjoškolci i studenti koji se interesuju za IT oblast i koji će biti u mogućnosti da posete otvorena predavanja i iz prve ruke saznaju novosti iz IT sektora kao i da stupe u kontakt sa profesorima, predstavnicima kompanija i iskusnim programerima.

Učesnicima se nudi mogućnost boljeg uvida u svoje trenutno znanje i sposobnosti i unapređenje svoji veština kroz timski rad na razvoju komercijalnog softvera. Za posetioce i učesnike/takmičare će biti organizovana predavanja sa ciljem unapređivanja znanja i promovisanja računarskih nauka i IT struke.

Učesnici se mogu prijaviti ekipno ili samostalno, pri čemu će organizatori formirati timove ukoliko je to moguće, od ostalih učesnika. Kompanije koje su pokrovitelji događaja predlažu temu takmičarskog dela, koja će se učesnicima saopštiti na samom otvaranju događaja. Timovi će biti smešteni u prostorije gde će početi sa radom, a u toku dana imaju određeno vreme tokom kojeg mogu da rade na svojim projektima, a nakon vremena predviđenog za rad, njihov kod će biti zaključan do narednog dana, kako oni ne bi radili van predviđenog vremena i kako bi se sprečilo potencijalno kršenje zadatih pravila takmičenja.

U toku takmičenja, učesnicima će biti dostupna zasebna prostorija za odmor i osveženje. Pored toga, između predavanja biće obezbeđeno osveženje kako za predavače, tako i za posetioce događaja. Kompanije koje su pokrovitelji imaće mogućnost da intervjuišu učesnike događaja. Poslednjeg dana takmičenja, timovi predstavljaju njihova rešenja na zadatu temu žiriju, koji nakon toga odlučuje pobednika takmičenja. Dok žiri diskutuje o najboljem radu, timovi glasaju za najzanimljivije i najbolje rešenje po njihovom mišljenju, pri čemu će tim sa najviše glasova dobiti posebnu nagradu.

Organizator je Udruženje studenata elektrotehnike Evrope iz Niša (EESTEC LC Niš). EESTEC je međunarodna studentska organizacija koja okuplja studente elektronskih fakulteta, odnosno fakulteta koji dodeljuju diplomu inženjera elektronike. Osnovni cilj EESTEC-a je da podstakne razvoj međunarodnih kontakata između studenata i profesionalaca. Razmena ideja i iskustava studenata je moguća kroz radionice, razmene i druge aktivnosti.

(1 osoba je glasala, prosečna ocena: 5)

Ostavi komentar

Copyright © 2017 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija