Svi koji se bave Game Art-om ili su zainteresovani za tu oblast, pozvani su da prisustvuju predavanju u Startit Centru Beograd, u četvrtak, 27. juna, sa početkom u 18:00 časova.
Na ovom događaju će učestvovati nekoliko predavača:
1. Nikola Damjanov — Lead Game Artist u kompaniji Nordeus, Beograd
Tema na koju će Nikola pričati je: Proceduralni art sadržaji — Predavanje će sažeti tri godine iskustva sa proceduralnim artom. Od početnog iskustva, preko učenja i eksperimentisanja, pa do primera kako se te tehnike danas koriste u Nordeusu na produkciji igara. Kroz hronološki prikaz prisutni će se upoznati sa mogućnostima i naučenim stvarima.
Nikola je 3D artist sa više od 10 godina svestranog iskustva. Poslednjih sedam godina u Nordeusu aktivno radi na unapređenju svojh veština, istražuje alate i prihvata ih čim može. Trenutno kanališe svoju strast kao lead artist na mobilnoj igri Heroic – Magic Duel. Voli da kaže za sebe da je game artist danju, a proceduralni istraživač noću. Ceni širu sliku i na svaki način se trudi da je uobliči.
2. Suzana Savanović — Founder i Artist u Esoter Studio, Novi Sad
Suzanina tema obuhvata definisanje i primenu vizuelnog identiteta u igri — Od ideje do funkcionalnog demoa. Od pronalaženja inspiracije, do koncepta i završene grafike. Kako je taj put izgledao kroz projekat Children Of Lir, uz tradicionalne (i manje tradicionalne) tehnike rada.
Suzana radi u game dev-u preko šest godina, a uspešno vodi Esoter Studio već dve godine. Iza sebe ima rad na mnogobrojnim i raznovrsnim projektima, kako žanrovski tako i stilski.
3. Vladimir Perić — AR i VR specijalista, Toptal, Three Swords Games, Beograd
Obuhvatajući Technical Art od 0 do 100, Vladimir će pričati o tehnikama i trikovima koje možete koristiti kako biste sa što manje resursa (CPU, GPU, memorija) postigli izgled koji želite u vašoj igri, bilo da je u pitanju Unity, UE4 ili vaš engine. Tehnike o kojima će biti reči odnose se na optimizaciju 3D aseta, VFX efekata i pripremu rendering pipeline-a tako da odgovara vašem vizuelnom stilu.
Vladimir trenutno radi kao AR i VR specijalista na Toptal platformi, a pored toga vodi Three Swords Studio čiji je glavni fokus izrada igara za širok spektar platformi, uključujući i mobilne uređaje. Prethodno je radio kao Lead Engine developer u Ubisoftu, i Lead RND programer u Eipix Entertainment. Već nekoliko godina se specijalizuje ka Technical Art i Rendering development-u, sa fokusom na GPU optimizaciju.
Predavanje je besplatno uz obaveznu prijavu putem linka. U slučaju gužve prednost imaju članovi SGA.
0 komentara