Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva sa intervjua za poziciju Customer Support

Intervju
08.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HRom je bio jako prijatan, sam proces selekcije je trajao kratko, što je za pohvalu, sve u svemu, pozitivno iskustvo sa intervjua.
Korisno? 0
Intervju
24.05.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support specialist

NCR

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi interview, tu je osnovno upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika Drugi interview u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Troubleshooting interneta?
  • Task manager kako da se dodje do njega
  • IP adresa, sta je i čemu sluzi
  • Kako doci do CMD i osnovne funkcije
Korisno? 0
Intervju
28.04.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Specialist

HORISEN Technology

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi korak je razgovor sa HR-om, traje 1h i prolazi se detaljno kroz CV, do te mere da je bilo pitanje šta sam radila u pauzi između 2 posla. Bila su i neka klasična motivaciona pitanja. Ostatak razgovora je bila prezentacija i predstavljanje firme. Drugi krug je prezentacija njihove platforme, isto oko 1h traje i nakon toga test na engleskom vezano za tu platformu. Ne vidim svrhu takvog koraka jer za tih sat vremena se teško može sve upamtiti što su samo pokazivali. Treći krug bi bio opet razgovor sa HR-om, ali su me odbili uz obrazloženje da su imali boljeg kandidata, a oglas za posao su naravno obnovili odmah po isteku.
Korisno? 2

6869 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
28.04.2025
Negativno iskustvo

Customer support

Globalkom d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Uzas. HR se nije pojavila na intervju uopste i onda je nakon 10 minuta poslala mail da navodno imaju tehnickih problema. U pitanju je obican intervju na google meet i moze da se realizuje sa bilo kog uredjaja tako da ta prica pada u vodu. Nakon toga su oni izabrali drugi termin. Jos na to joj je engleski blago receno slabija strana… Plata od 800e im je zvucala kao puno kao da sam trazio 2000e. Sve u svemu za izbeci firma iako vas pozovu.
Korisno? 4
Intervju
16.04.2025
Negativno iskustvo

VIP Customer Support Representative - English speaking

Mebit D.O.O

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je obuhvatao dva kruga testiranja – prvi online, drugi u prostorijama firme. Pitanja su bila vrlo osnovna, poput toga koja je ekstenzija za enkriptovani sajt, šta se koristi za pisanje dokumenata, dopuna rečenica na engleskom jeziku i pisanje emailova. Nije bilo intervjua, razgovora niti ikakve komunikacije – samo test i tišina. Oba testa su zahtevala unos godina starosti kao obavezno polje, bez mogućnosti da se preskoči, što prema važećem zakonu predstavlja diskriminaciju. Nakon završetka testa, obaveštena sam da nisam prošla jer sam ostvarila 85%, a za prolaz je, navodno, potrebno 90%. Nije bilo objašnjenja niti konkretne povratne informacije. Odgovori koje sam dobijala bili su generički, očigledno generisani automatski, sa gramatičkim greškama u srpskom jeziku. Rečenica “Impresionirani Vašim dosadašnjih profesionalnim iskustvom, smo se i odlučili...” je primer njihove komunikacije. Isti ljudi ocenjuju znanje engleskog jezika. Nakon što sam ukazala na pravne i jezičke probleme, javila se nadređena osoba, ali sam jasno stavila do znanja da ne želim dalje da komuniciram i da ću slučaj prijaviti nadležnim institucijama i podeliti javno. Nakon toga – tišina. Na poziciju sam se prijavila jer sam tražila stabilnost nakon više od 20 godina rada i školovanja u SAD, sa diplomom iz računarstva i više od 9 godina iskustva u IT-u. Očekivala sam bar osnovno poštovanje. Umesto toga – potpuni gubitak vremena.

Pitanja sa intervjua

  • Koja je ekstenzija za enkriptovani sajt?
Korisno? 5
Intervju
26.03.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support agent

Wolt d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je bio brz i efikasan. Nakon prijave, prvi korak bio je kratki telefonski intervju sa HR-om, gde su postavljali pitanja o mom prethodnom iskustvu u korisničkoj podršci i komunikacionim veštinama. Zatim je usledio test simulacije razgovora sa korisnikom – dobila sam scenario sa nezadovoljnim korisnikom i trebalo je da rešim problem na profesionalan način. Nakon uspešne simulacije, usledio je razgovor sa menadžerom tima, gde smo diskutovali o radnom okruženju, smenama i očekivanjima od pozicije.
Korisno? 0
Intervju
20.03.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support Representative

TelQ Telecom

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Sam proces regrutacije bio je super, iako je trajao predugo (oko 4 nedelje). Prvi korak je razgovor sa devojkom iz HR-a. Nakon intervjua, obaveštena sam da je proces regrutacije pauziran do daljeg. Nekoliko nedelja kasnije dobijam informaciju da se proces regrutacije nastavlja. Posle HR intervjua, dobijate zadatak u kojem treba da objasnite kako biste rešavali određene situacije u kojima su korisnici prijavili problem. Ukoliko dobro odradite zadatak, sledi intervju sa CEO-om i TL-ovkom sales tima, tokom kojeg se prolazi kroz odgovore iz zadatka koji ste uradili. Ako prođete ovaj deo, sledi finalni krug – upoznavanje sa članovima tima. Ovaj poslednji deo je na neki način i najteži, jer ne znate na čemu ste niti kako da se pripremite. Ja sam, recimo, mislila da sam se u poslednjem krugu predstavila dobro, ali sam posle nedelju dana dobila e-mail u kojem sam obaveštena da ipak nisam odabrana za poziciju. Jedina zamerka koju imam je ta sto na pitanje da li bi mi mogli dati neki feedback o tome šta je presudilo da ne budem odabrana za poziciju dobijam generički odgovor "odabrali smo kandidata koji više odgovara našim kriterijumima", nakon čega sam videla na LinkedIn-u da je oglas za poziciju "Customer Support Representative" ponovo otvoren.
Korisno? 5
Intervju
26.02.2025
Negativno iskustvo

Customer support / Technical support

Siber Systems Inc

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se putem Helloworld-a, pozvan sam na intervju, intervju je trajao oko h vrm, pricali smo na engleskom skoro sve vreme, iako se gospodin koji je vodio razgovor trudio da ostavi dojam neke ozbiljne kompanije, nisam stekao takav utisak, najveca zamerka je naravno na feedback-u koji su vise puta pominjali da ce mi biti obezbedjenu najkracem roku, do toga nije doslo, svakako diskutabilno da li bih prihvatio jer je sam posao jako monoton, sa pola h pauze, uz to da prvih 3h nemate pravo na pauzu. Tri nedelje posle razgovora, bez odgovora. Jako neozbiljno.
Korisno? 1
Intervju
05.02.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Specialist

FishingBooker

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Odbijena sam uz obrazloženje (citiram): The main reason for our decision is based on the near-native English requirement, email content, and research regarding policies research in the 3rd task which we were lacking in your assignment. Svaki dodatni komentar je, verujem, suvišan.
Korisno? 4

Odgovor kompanije

Ćao, Hvala ti što si učestvovala u procesu i uložila vreme i trud – to zaista cenimo. Razumemo da ovakva povratna informacija može delovati oštro, ali trudimo se da budemo što konkretniji u komunikaciji i dosledni kriterijumima koje pozicija zahteva. U svakom slučaju, hvala još jednom i želimo ti puno uspeha u daljoj karijeri!
Korisno? 0
Intervju
02.02.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support

Hyperoptic Ltd

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije započinje grupnim intervjuom sa HR predstavnikom putem Teams video poziva. Sagovornik je bio profesionalan i ljubazan, uz detaljno predstavljanje kompanije i benefita kroz prezentaciju. Atmosfera je bila opuštena, a pitanja su uglavnom bila opšte prirode, uz nekoliko vezanih za Customer Support. Nakon ovog razgovora, kandidat popunjava Google formu sa informacijama poput očekivane plate i dozvole za rad u Srbiji. Sledi faza testiranja koja uključuje rešavanje mejlova i multiple-choice pitanja iz engleske gramatike i leksike. U završnoj fazi održava se intervju sa timskim menadžerima, takođe putem Teams-a. Razgovor je bio prijatan, a pitanja su se fokusirala na osnovnu dijagnostiku problema u troubleshootingu, što ne predstavlja izazov za kandidate sa iskustvom.
Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala ti na komentaru! Drago nam je da je tvoje iskustvo tokom selekcije bilo pozitivno i nadamo se da ćemo imati prilike da nastavimo saradnju u Hyperoptic-u još dugo :) -TA tim
Korisno? 0