Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva sa intervjua za poziciju Customer Support

Intervju
19.06.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Representative

Globalkom d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Odlicna kompanija, sve preporuke, ukoliko zelite da aplicirate i HR se ne pojavi na razgovoru. Kao sto je vec bilo navedeno u nekim komentarima ispod, nakon 10 minuta kasnjenja ' tehinicki problemi' - dobro znamo da GoogleMeetsu moze da se pristupi sa telefona u najgorem slucjau za sastanak, tako da kao sto je vec objavljeno dole, ta prica u startu pada u vodu. Navodno su posrednici Americke kopmanije "globaly recognized brand-a" , cija domena se bavi digitalnim marketingom za limuzine/ izradom websajta kao i customer supportom. Pogledajte im domenu preko semRusha ili nekog programa ukoliko se neko iole razume u SEO, sve ce Vam biti jasno. Nemojte gubiti vreme niti imati neku nadu sto se tice ovoga.Ja sam izgubio jer nisam na vreme proverio, ne bih ni aplicirao. Pozdrav.
Korisno? 1
Intervju
17.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support specialist

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika. Zatim u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle poslato Cv, kontaktira me je HR i zakazao tehnički intervju.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Korisno? 1

7022 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
12.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support Agent

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo ide razgovor sa Hr-om, onda testiranje jezika i na kraju razgovor sa supervizorom. Sve ovo traje od tri do četiri nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je IP adresa
  • CMD
  • Šta biste radili kad vidite BSOD
Korisno? 0
Intervju
08.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HRom je bio jako prijatan, sam proces selekcije je trajao kratko, što je za pohvalu, sve u svemu, pozitivno iskustvo sa intervjua.
Korisno? 0
Intervju
24.05.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support specialist

NCR

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi interview, tu je osnovno upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika Drugi interview u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Troubleshooting interneta?
  • Task manager kako da se dodje do njega
  • IP adresa, sta je i čemu sluzi
  • Kako doci do CMD i osnovne funkcije
Korisno? 0
Intervju
28.04.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Specialist

HORISEN Technology

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi korak je razgovor sa HR-om, traje 1h i prolazi se detaljno kroz CV, do te mere da je bilo pitanje šta sam radila u pauzi između 2 posla. Bila su i neka klasična motivaciona pitanja. Ostatak razgovora je bila prezentacija i predstavljanje firme. Drugi krug je prezentacija njihove platforme, isto oko 1h traje i nakon toga test na engleskom vezano za tu platformu. Ne vidim svrhu takvog koraka jer za tih sat vremena se teško može sve upamtiti što su samo pokazivali. Treći krug bi bio opet razgovor sa HR-om, ali su me odbili uz obrazloženje da su imali boljeg kandidata, a oglas za posao su naravno obnovili odmah po isteku.
Korisno? 3
Intervju
28.04.2025
Negativno iskustvo

Customer support

Globalkom d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Uzas. HR se nije pojavila na intervju uopste i onda je nakon 10 minuta poslala mail da navodno imaju tehnickih problema. U pitanju je obican intervju na google meet i moze da se realizuje sa bilo kog uredjaja tako da ta prica pada u vodu. Nakon toga su oni izabrali drugi termin. Jos na to joj je engleski blago receno slabija strana… Plata od 800e im je zvucala kao puno kao da sam trazio 2000e. Sve u svemu za izbeci firma iako vas pozovu.
Korisno? 4
Intervju
16.04.2025
Negativno iskustvo

VIP Customer Support Representative - English speaking

Mebit D.O.O

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je obuhvatao dva kruga testiranja – prvi online, drugi u prostorijama firme. Pitanja su bila vrlo osnovna, poput toga koja je ekstenzija za enkriptovani sajt, šta se koristi za pisanje dokumenata, dopuna rečenica na engleskom jeziku i pisanje emailova. Nije bilo intervjua, razgovora niti ikakve komunikacije – samo test i tišina. Oba testa su zahtevala unos godina starosti kao obavezno polje, bez mogućnosti da se preskoči, što prema važećem zakonu predstavlja diskriminaciju. Nakon završetka testa, obaveštena sam da nisam prošla jer sam ostvarila 85%, a za prolaz je, navodno, potrebno 90%. Nije bilo objašnjenja niti konkretne povratne informacije. Odgovori koje sam dobijala bili su generički, očigledno generisani automatski, sa gramatičkim greškama u srpskom jeziku. Rečenica “Impresionirani Vašim dosadašnjih profesionalnim iskustvom, smo se i odlučili...” je primer njihove komunikacije. Isti ljudi ocenjuju znanje engleskog jezika. Nakon što sam ukazala na pravne i jezičke probleme, javila se nadređena osoba, ali sam jasno stavila do znanja da ne želim dalje da komuniciram i da ću slučaj prijaviti nadležnim institucijama i podeliti javno. Nakon toga – tišina. Na poziciju sam se prijavila jer sam tražila stabilnost nakon više od 20 godina rada i školovanja u SAD, sa diplomom iz računarstva i više od 9 godina iskustva u IT-u. Očekivala sam bar osnovno poštovanje. Umesto toga – potpuni gubitak vremena.

Pitanja sa intervjua

  • Koja je ekstenzija za enkriptovani sajt?
Korisno? 6
Intervju
26.03.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support agent

Wolt d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je bio brz i efikasan. Nakon prijave, prvi korak bio je kratki telefonski intervju sa HR-om, gde su postavljali pitanja o mom prethodnom iskustvu u korisničkoj podršci i komunikacionim veštinama. Zatim je usledio test simulacije razgovora sa korisnikom – dobila sam scenario sa nezadovoljnim korisnikom i trebalo je da rešim problem na profesionalan način. Nakon uspešne simulacije, usledio je razgovor sa menadžerom tima, gde smo diskutovali o radnom okruženju, smenama i očekivanjima od pozicije.
Korisno? 0