O kompaniji
31
Iskustva
6
Plate
Poslovi
Banca Intesa a.d. logo

Banca Intesa a.d.

3.7

O nama

BRINEMO O SVEMU ŠTO VAM ZNAČI

Banca Intesa je članica Intesa Sanpaolo, jedne od vodećih bankarskih grupa u Evropi.

Naš svet mogućeg zajedno gradimo više od 15 godina.

Mi smo prva banka na tržištu više od jedne decenije.

Naš tim čini oko 3.000 zaposlenih.

Poslujemo sa više od 1,3 miliona zadovoljnih klijenata.

Našu poslovnu mrežu čini više od 140 ekspozitura u preko 80 gradova Srbije.

Ulažemo u razvoj zaposlenih kroz niz inicijativa, kao što su organizovani Onboarding program, program Akademija za mali biznis, razvojni program za menadžere, Akademija za agro biznis, Data akademija , Risk akademija, kao i standardizovani paketi obuka za sve zaposlene u našoj poslovnoj mreži.

Pružamo mogućnost kolegama da kroz interne konkurse ostvare svoje profesionalne aspiracije i prošire svoja znanja. Kolege sa ambicijom i željom da steknu internacionalno iskustvo, imaju mogućnost da se prijave na neki od konkursa za otvorene pozicije u Matičnoj banci ili nekoj drugoj banci naše Grupe, a najtalentovanije kolege kroz Unlock Potentials talent program dobijaju mogućnost da steknu vredno internacionalno radno iskustvo u trajanju od tri do pet godina.

Mlade talente prepoznajemo kroz naš Junior program koji je namenjen studentima završne godine i diplomcima različitih fakulteta i kroz koji ih podstičemo da uz praktičan rad i mentorsku podršku iskusnijih kolega, naprave prve značajne korake u karijeri i na što lakši način usvoje nova znanja i steknu sigurnost u svoj rad.

Volimo da povezujemo kolege iz svih organizacionih delova naše Banke, razvijamo i širimo koučing kulturu i primenjujemo agilnu metodologiju  i dobru dvosmernu komunikaciju u svakodnevnom radu.

Zalažemo se za dobro zdravlje i balans naših zaposlenih, kroz hibridni način rada, podsticanje zdravih životnih navika, kao i kroz brigu o porodici i deci zaposlenih. Takođe, pružamo mogućnost besplatnog sistematskog pregleda, kao i pokrivene troškove privatnog zdravstvenog osiguranja. Ljubiteljima sporta i rekreacije omogućili smo korišćenje Fitpass usluge po povlašćenoj ceni, a kroz interne aktivnosti na nivou Grupe organizujemo i raznovrsne uzbudljive sportske aktivnosti (turniri u košarci, odbojci, fudbalu, tenisu) koje doprinose jačanju sportskog duha i promociji sporta.  

Gradimo okruženje u kojem se integritet prepoznaje i ceni, podstičemo izvrsne rezultate, negujemo tranparentnost, cenimo individualne vrednosti i odgovornost u korišćenju resursa. Radujemo se da dobijemo nove kolege koje su kao i mi motivisane da zajedno jačamo kulturu usmerenu na jednakost i poštovanje svakog pojedinca.

Podeli utiske o kompaniji na osnovu informacija iz profila.

survey-banner-icon

Beneficije

Eatesa restoran

U sklopu naše centralne zgrade, zaposleni imaju mogućnost da, kroz raznovrsnu ponudu Eatesa restorana priušte sebi kvalitetne dnevne obroke po povoljnim cenama i na taj način održe izbalansiranu ishranu koja je jedan od ključnih faktora i najvažnijih preduslova za očuvanje dobrog zdravlja. Pored zajednog doručka ili ručka, kolege restoran često koriste kao udoban i prijatan ambijent za održavanje internih sastanaka, radionica ili različitih timskih okupljanja.

Dodatni slobodni dani

Verujemo u važnost obeležavanja i slavljenja individualnih trenutaka, a jedan od najposebnijih datuma upravo jeste rodjendan svakog od nas. Zbog toga smo odlučili da svim članovima tima omogućimo slobodan dan za rođendan, kako bi mogli da svoje važne trenutke podele i prožive sa sebi najmilijima. 


Pored ovoga, svi zaposleni imaju na raspolaganju dodatna tri dana plaćenog odsustva, mimo regularnog godišnjeg odmora, koje mogu iskoristiti tokom godine za različite lične potrebe. 

Društvena odgovornost

Svesni smo da kao vodeća banka na tržištu imamo važnu ulogu u ekonomskom životu zemlje, ali i da naš direktni i indirektni uticaji značajno definišu ne samo finanasijski kontekst već i društveni ambijent i prirodno okruženje. Zbog toga našu strategiju poslovnog razvoja temeljimo na principu postizanja održivosti. To znači da prilikom kreiranja vrednosti težimo da strateške ciljeve ostvarujemo na društveno odgovoran način, kroz uspostavljanje balansa između ekonomskih, socijalnih i ekoloških (ESG) aspekata našeg delovanja, doprinoseći ne samo jačanju privrede, već podršci ukupnom društvenom rastu kao i većoj dobrobiti zajednice.

Family friendly

Kao Banka, razumemo važnost porodičnih vrednosti i svesni smo da dolazak novog člana porodice donosi ogromnu radost, ali i finansijske izazove, te smo uvođenjem novog porodičnog benefita omogućili da svaki novi roditelj u Banci dobije jednokratnu novčanu podršku. Takođe, svim novim tatama omogućili smo dodatnih 10 radnih dana plaćenog odsustva po rođenju deteta. Kreirali smo sjajan sportsko-edukativni sadržaj za najmlađe članove porodica naših zaposlenih, pa deca naših kolega imaju mogućnost da učestvuju u letnjem kampu za decu u Italiji ili da budu deo nekog sportskog tima i zaigraju svoj omiljeni sport zajedno sa decom iz drugih zemalja. Ukoliko su zainteresovani za školovanje u inostranstvu, nudimo im mogućnost stipendije za jednogodišnje školovanje u Italiji. 

Zdravlje

Zdravlje i dobrostanje svih naših kolega jedna je od najvažnijih misija naše Banke i zato zaposlenima pružamo mogućnost privatnog zdravstvenog osiguranja, besplatnog sistematskog pregleda i Međunarodni zdravstveni program (International Healthcare Program®) koji je dostupan kolegama u slučaju ozbiljnih bolesti i pruža im priliku da o njima brine iskusan i posvećen tim profesionalaca specijalizovanih međunarodnih medicinskih ustanova. Kroz niz zanimljivih aktivnosti u okviru Well being programa jačamo našu BIBalans zajednicu i podstičemo zdrave životne navike.

Rad od kuće

Balans privatnog i poslovnog života naših zaposlenih nam je važan i zbog toga smo uveli Smartwork model rada koji našim kolegama i koleginicama pruža mogućnost da 8 dana mesečno rade van kancelarija Banke. Ovu mogućnost mogu iskoristiti svi zaposleni kojima priroda i opseg posla daju prostora da posao efikasno obavljaju i izvan prostorija Banke. Kao društveno odgovorna kompanija kroz ovu mogućnost kontinuirano razvijamo svoje radne uslove i zadovoljstvo naših zaposlenih, što je naš najveći prioritet.

Sport i rekreacija

Ljubiteljima sporta i rekreacije omogućili smo korišćenje Fitpass usluge po povlašćenoj ceni, pa naše kolege mogu da unapređuju i održavaju svoju dobru kondiciju u velikom broju sportsko-rekreativnih objekata širom zemlje. Kroz interne aktivnosti na nivou Grupe organizujemo raznovrsne uzbudljive sportske aktivnosti (turniri u košarci, odbojci, fudbalu, tenisu) i uživamo u našim tradicionalnim druženjima i putovanjima.

Edukacija, profesionalni razvoj

Pažljivo slušamo i procenjujemo potrebe svakog pojedinca, na osnovu kojih kreiramo obuke, trening programe, seminare i radionice, samostalno ili u saradnji sa najboljim domaćim i svetskim stručnjacima, jačajući kulturu napredovanja unutar Banke. Pružamo mogućnost kolegama da kroz specifične talent programe ili interne konkurse ostvare svoje profesionalne aspiracije i prošire svoja znanja. Kolege sa ambicijom i željom da steknu internacionalno iskustvo, imaju mogućnost da se prijave na neki od konkursa za otvorene pozicije u Matičnoj banci ili nekoj drugoj banci naše Grupe, a najtalentovanije kolege kroz Unlock Potentials talent program dobijaju mogućnost da steknu vredno internacionalno radno iskustvo u trajanju od tri do pet godina.

Fleksibilno radno vreme

Svi zaposleni kojima priroda posla i radno mesto to dozvoljava, mogu da prilagode početak svog radnog vremena u skladu sa sopstvenim potrebama. Klizni početak radnog vremena omogućava zaposlenima da neguju svoje jutarnje navike i lakše usklade privatne i poslovne planove. Poštujući individualne razlike, trudimo se da podržimo različite potrebe kolega, pružajući im mogućnost da radni dan usklade sa porodičnim obavezama, sportskim aktivnostima, različitim hobijima i interesovanjima.

Kompanijski popusti

Za naše zaposlene smo obezbedili popuste i pogodnosti na prodajnim mestima naših partnera koji pružaju razne vrste usluga i proizvoda. Zahvaljujući tome naše kolege mogu da po povoljnijim uslovima priušte sebi zanimljiva putovanja, uživaju u svojim hobijima i brinu o svom zdravlju.

Naši ljudi

Jovana Dakić

PROGRAMER ZA CORE APLIKATIVNA BANKARSKA REŠENJA

Jelena Šubarić

SARADNIK ZA MODELE KREDITNOG RIZIKA

Proces selekcije

Trudimo se da proces selekcije bude jedno prijatno iskustvo u kome ćemo se bolje upoznati. Voleli bismo da saznamo više o tebi, ali i da ti damo što veći broj informacija koje bi ti bile potrebne da razumeš samu poziciju i način funkcionisanja organizacije.

Zato se proces selekcije sastoji iz nekoliko koraka:

1. Prijava

Prijavi se na neku od otvorenih pozicija tako što ćeš popuniti kratak formular i prikačiti svoj CV. Kolege iz HR-a u dogovoru sa kolegama za čiji tim apliciraš će pažljivo pogledati tvoju prijavu i obavestiti te ukoliko prelazimo na naredni korak.

2. Tehnički intervju

Na razgovoru koji ima za cilj da se obostrano informišemo i bliže upoznamo, naše kolege će ti detaljnije predstaviti samu poziciju i odgovoriti na tvoja pitanja. Povremeno kandidatima dajemo i kraći stručni test ili zadatak a ukoliko se već u ovoj fazi interesovanja podudaraju i sa jedne i sa druge strane, onda ostaje još jedan korak.

3. HR test i intervju

Naredni korak u procesu selekcije sastoji se iz dva dela. Prvi deo čine online testovi logike i ličnosti, a drugi deo je online intervju u trajanju od oko pola sata.

4. Ponuda

Kolega iz HR-a će te obavestiti o ishodu ovog procesa i uvek nam je drago kada imamo pozitivnu informaciju i ponudu za tebe.

APR

Broj zaposlenih

Profit i prihod

Kontakt

Milentija Popovica 7b, 11070 Novi Beograd Beograd, Srbija