O kompaniji
33
Iskustva
22
Plate
Poslovi
Clarivate logo

Clarivate

4.4

Iskustva

4.4 89%

Menadžment kompanije

4.1

Beneficije

4.5

Balans karijera-privatni život

4.6

Timska atmosfera

4.2

Zadovoljstvo projektima

4.1

Mogućnost napredovanja

4.2
Intervju
23.03.2024
Pozitivno iskustvo

Software Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

1. HR razgovor 2. Tehnicki intervju 3. Zadatak 4. Ponuda
Korisno? 0
Iskustvo
23.03.2024
4 Preporučuje

Software Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Interesatni projekti, koriste se nove tehnologije. Placen rucak u firmi ukoliko dolazite u kancelariju, ukoliko ne dolazite u kancelariju, dobijate 400 RSD za svaki dan. Fitpass i privatno zdrastveno osiguranje su jos jedni od benefita koji meni znace. Super kolege u timu.

Zamerke

Ukinute su akcije koje su se do sada davale zaposlenima i to u iznosu od 2500$ na godisnjem nivou. Parking mesta ima ali nazalost nedovoljno za sve kolege. Uveden je hibridni sistem rada, obavezan dolazak u kancelariju svake druge nedelje po 3 dana.

Tehnologije

JavaScript Angular TypeScript
Korisno? 1
Intervju
22.03.2024
Pozitivno iskustvo

Business Analyst

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi interjvu HR - odlicno Tehnicki intervju - srednje tesko hiring manager - odlicno
Korisno? 0
Intervju
11.03.2024
Pozitivno iskustvo

Data administrator

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Inicijalni intervju sa hr: Pitanja o proalim projektimq upoznavqnje sa poslodavcem opis pozicije benefiti itd tehnički intervju: Vise iskustva sa prethodnim poslodavcima i tehnologijama koje sam koristio a relevantne su za buducu poziciju Iskustvo super sve otvoreni za sva pitanja sve jasno predstavljeno blagovremeno obavestavanje o trenutnom statusu konkursa. Nazalost nisam primljen ali uz kvalitetno i odmereno objasnjenje. SVE U SVEMU jako lepo iskustvo! SVAKI SLWDECI PUT BI KONKURISAO KOD OVOG POSLODAVCA!

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja vezana za prosle projekte
Korisno? 1
Intervju
15.02.2024
Pozitivno iskustvo

Software Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

HR, tehnički i na kraju intervju sa timom u kom bi kandidat bio.
Korisno? 0
Iskustvo
15.02.2024
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Software Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Solidna plata, mogućnost poručivanja ručka, mogućnost parkinga.

Zamerke

Previše kompleksnih nepotrebnih administracija (npr za uzimanje miša je potrebno nekoliko odobrenja).

Korisno? 0
Iskustvo
07.02.2024
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Senior .NET developer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Dobra radna atmosfera, dobre kolege, mogucnost full rada od kuce ili hybrid, ima preko 950 zaposlenig u firmi, dobre kancelarije. Sve u svemu odlicno

Zamerke

Nema

Tehnologije

.NET C# SharePoint Java RabbitMQ Microsoft SQL Server ADO.NET
Korisno? 0
Intervju
31.01.2024
Pozitivno iskustvo

Data Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Zadatak HR intervju Tehnicki razgovor
Korisno? 0
Iskustvo
31.01.2024
5

Data Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Divna atmosfera, kolegijalnost, timski duh.

Zamerke

Ima mnogo zaposlenih pa treba vremena da se ljudi van timova upoznaju i zdruze.

Korisno? 0
Intervju
22.01.2024
Negativno iskustvo

Technical Support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju za customer support poziciju bio je izazovan, budući da sam očekivao bolje razumevanje specifičnosti pozicije od strane hiring menadžera. Nažalost, tokom intervjua nije bilo moguće dobiti konkretnu informaciju o obimu posla, tehnologijama, očekivanjima ili ključnim indikatorima performansi. Hiring menadžeri, koji su predstavljali head of customer care EMEA i menadžera više timova, nisu bili pripremljeni i izgledalo je da nisu bili upoznati sa kompletnim portfolioom proizvoda kompanije. Očekivao sam da će mi biti predstavljeni specifični detalji o poziciji, ali umesto toga, informacije su bile nejasne, a menadžeri nisu bili u stanju da pruže relevantne odgovore na pitanja. Dodatno me iznenadila informacija da je osoba koja me intervjuisala, a već je menadžer, prihvatila dodatna dva tima pored svojih, iako je prethodno rečeno da je cilj pojednostaviti procese. Osim toga, činjenica da su obavili intervju na srpskom jeziku ukazuje na neozbiljan pristup, a ispostavilo se da je isti bio fokusiran na neopravdano postavljene kriterijume iskustva. Naknadno saznanje da je pozicija već bila popunjena, a da je umesto menadžera postavljen samo Team Lead, dodatno je otežalo situaciju. Smatram da je ovakav pristup neprofesionalan i maliciozan, posebno kada su mi na kraju poručili da "pravi menadžer odmah prepoznaje na intervjuu". Kao eksterni kandidat, temeljno sam se pripremio za razgovor i bio spreman na konstruktivan dijalog, ali nažalost, iskustvo je bilo suprotno.
Korisno? 3