
Cimet Software d.o.o.
Iskustva
Q&A specialist
Pozitivno
Pozitivno sam odusevljena ovom kompanijom vec duzi niz godina koliko radim u njoj. Atmosfera je opustena, ali svako zna svoj posao, niko ne zloupotrebljava. Moze da se radi od kuce. Projekti koji se rade, uvek moze da se uci na njima i da se nadogradjuju postojece vestine. Takodje niz drugih benefita koji nisu veliki, ali znace.
Zamerke
Malo bolji radni prostor, za nas koji ne radimo od kuce.
Tehnologije
Q&A tester
Pozitivno
Kultura u timu je super, svi su uvek spremni da pomognu i podrže jedni druge. Atmosfera je opuštena, ali istovremeno svi ozbiljno pristupaju svom poslu, što je za mene savršen balans. Super je što postoji puno prilika za lični i profesionalni razvoj.
Zamerke
Na primer, ponekad se oseća da se previše očekuje od zaposlenih, što može dovesti do stresa i preopterećenja.
Tehnologije
Back end developer
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Full stack developer
Pozitivno
Sjajna ekipa sa kojom radim, predivni projekti na kojima je uvek moguce nesto novo nauciti, veoma je bitno sto imamo fleksibilno radno vreme, kao i mogucnost rada od kuce
Zamerke
Cesti sastanci na koje mora da se dolazi.
Tehnologije
Global Service Desk Agent
Pozitivno
Management se postavlja otvoreno i dobro. Cimet odlicno programiraju. Srazmerno analiticni u obavljanju delatnosti.
Zamerke
Cimet radi outsourcing za kompaniju iz Austrije Provider Global Service Desk. Deo managementa bi mogao da poprave sledece: 1. Da ispostuju potpisan ugovor sto se tice bolesti. Nisam bio u mogucnosti da izvadim bolovanje i da dobijem neophodne lekove, prema ugovoru. Za to velika neodgovornost. 2. Da bolje vrse management ukoliko su za to zaduzeni. To nije samo sedenje u fotelji. To je da se prati sta ko govori/pise i kako se ophodi prema drugome. I da po tom pitanju preduzmu adekvatne akcije prema uzroku problema. Bilo je par nesuglasnica sa jednom zaposlenim koji gleda tudje poslove umesto svoj rad ne postujuci u ovom slucaju mene, sa izmisljenim navodima. 3. Da preduzme adekvatne mere na poslu da bi se odrzala dobra komunikacija sa zaposlenima.