
CyberNet Communications
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- CCNA nivo mreznih tehnologija
(Vladimir C.)
Technical Support Engineer
Pozitivno
0 (nula)
Zamerke
U sustini prevara. Ovo je help desk pozicija na kojoj se radi 9 sati a ocekuje se da se radi i prekovremeno neplaceno. Zasto kazem da je prevara, na razgovoru ti postavljaju pitanja na nivou CCNA a posao je podesavanje klijentima kalendar u Outlooku i slicno. Na oglasu za posao pise da se radi do 1h po nasem vremenu, onda ti samo posalju mejl da ti je smena do 3h. Znaci u pitanju je bait and switch sto bi se reklo. Navuku te s jednom pricom da bi na kraju to bilo nesto sasvim drugo. P.S. u trenutku pisanja ovog posta cekam da vidim da li ce mi platiti sto mi duguju za troskove IZBEGAVATI
L1 Analyst
Pozitivno
Dobar sistem napredovanja, bonusi, teambuilding, mala početna plata za količinu očekivanog posla
Zamerke
Mala kompanija, loše osmišljen onboarding, kolege konstantno pod stresom i neprofesionalna atmosfera. Smene su 9h