DDC OSS d.o.o.
Iskustva
customer support
Pozitivno
Nema ih.
Zamerke
Favorizacija pojedinaca od prvog dana obuke, diskriminacija učesnika. Bilo je to, zapravo, takmičenje za Lili vaučere, a ne obuka. Neprofesionalan i neetički pristup prema zaposlenima, nejasna pravila pri zaposlenju, nekima ponuđena obuka od kuće, nekima ne, bonusi od starta nejasni, na kraju se postavilo pitanje hoće li ih uopšte i biti. Na potpisivanju ugovora ostavljena mogućnost produžetka ugovora ako se pokažemo, a kako se pokazati, kad su favoriti određeni još prvog dana obuke. Sve u svemu, nije vredno truda, a ni para koje nude za taj posao. Ocena nula.
(Strahinja P.)
Business development manager
Pozitivno
Dobar kolektiv
Zamerke
Uzasna atmosfera i haoticna, smena managera na svaka 3 meseca, poslednju platu isplatili u visini od 60% ugovorene zarade. Sve najgore
Customer care advisor
Pozitivno
Pojedine kolege iz tima koje mogu mnogo vise od ove firme, privatno zdravstveno osiguranje, ali tek nakon 6 meseci, rad od kuce.
Zamerke
Zastarela tehnologija. Ukoliko radite od kuce, necete dobiti laptop, vec dva monitora, kuciste i dodatnu opremu. To morate sami preneti do svoje kuce. Sve to u nameri da se micromanaguje zaposlenima. Sto se tice HR-a, radi se o neobrazovanom kolektivu koji se bavi trivijalnim stvarima, a ne svojim poslom. Gledaju na zaposlene iz korisnicke podrske kao na topovsko meso i obracaju im se tonom kao da su mentalno zaostali i gubavi. Uglavnom, period kada klijent zahteva da se zaposli veci broj ljudi je od oktobra do kraja januara. Niko nema ugovor na neodredjeno vreme. Nakon toga, 90% njih uz novogodisnju cestitku dobije i obavestenje o raskidu ugovora o radu. Ovo je jedan od faktora koji doprinosi losoj atmosferi u kancelariji, a moze se videti i po zabrinutim licima kolega. Godisnji odmor morate da grabite da se ne biste podudarili sa kolegama iz tima. To se radi barem pola godine unapred i niko vam ne garantuje da ce biti odobreno. Ukoliko radite iz kancelarije, parking mesto vazi samo za ljude iz menadzmenta koji nisu dorasli tim pozicijama. Team leaderi su izuzetno sujetni i nikada nece stati uz vas i kolege, vec ce vas uvek kriviti. Takodje, favorizuju se pojedinci, koji ni nemaju dovoljno znanja i iskustva za dalje napredovanje, kao ni nadredjeni. Team leaderi otvoreno pokazuju svoju privrzenost i takodje su uvek na strani klijenta. Klijent je robovlasnicki nastrojen.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Support
Pozitivno
Redovna plata, moguc rad od kuce
Zamerke
Male plate, uzasan menadzment, neobrazovan HR.
IT
Pozitivno
Ništa.
Zamerke
Poslovno nasilje, zloupotreba prava radnika iz radnog odnosa, mizerne plate, netransparentan obračun plate,nestručan mikromenadžment, mediokriteti i toksičnih ljudi na pozicijama. Iskorištavanje radnika do maximuma. Rad za vreme državnih i vjerskih praznika.Obmane na svim nivoima u domenu prava iz radnog odnosa. Državne institucije su u obavezi da kontrolišu rad ove offshore kompanije.
Business Support Manager
Pozitivno
Nema ih.
Zamerke
Nisam doživeo ništa osim frustracije radeći ovde. Nepotizam i favorizovanje su rasprostranjeni, a određene kolege stalno imaju poseban tretman. Jasno je da su više zainteresovani da se međusobno povlače nego da neguju fer okruženje za saradnju. Neki čak idu toliko daleko da sabotiraju druge da se popnu uz merdevine. Obeshrabrujuće je biti na mestu gde se naporan rad zanemaruje, a manipulacija nagrađuje.
Business Analyst Lead
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Business Analyst Lead
Pozitivno
Atmosfera dovoljno dobra da mi je zadovoljstvo da dolazim na posao. Kompanija je prisutna u Srbiji ne tako dug period. Da li postoji prostora za bolje? Da naravno. Svedočila sam poboljšanjima i boljim rešenjima u odnosu na početna koja su se pokazala nestabilnim i bila uzrok za nastanak raznih problema. Saradnja sa kolegama iz različitih odseka i timova je veoma prijatna, nisam naišla na nepoštovanje,čak štaviše, tu smo da pomognemo jedni drugima. Što se tiče menadžmenta, moje iskustvo govori da je otvoren za komunikaciju i saradnju, kako menadžment u Srbiji tako i mendžment u inostrantsvu.
Zamerke
Nedostatak poboljšanja benefita i bonusa Transparentnost u komunikaciji promena, strategija, napredka (nije neuobičejno da kompanije "štucaju" u ovom delu)
Agent
Pozitivno
Pozitivno okruzenje za rad, dobrar kolektiv
Zamerke
Nema benefita ni bonusa