O kompaniji
3
Iskustva
1
Plate
Poslovi
ELEMENTS Media Storage logo

ELEMENTS Media Storage

5

Iskustva

5 100%

Menadžment kompanije

5

Beneficije

5

Balans karijera-privatni život

5

Timska atmosfera

5

Zadovoljstvo projektima

5

Mogućnost napredovanja

5
Iskustvo
16.08.2023
Potvrđen Linkedin identitet

(Marko V.)

5 Preporučuje

Technical Support Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Fleksibilno radno vreme, dobija se MacBook Pro, timska organizovanost, privatno zdravstveno osiguranje (Generali), plaćen godišnji odmor, obezbeđen godišnji bonus. Kolege koje su u svakom trenutku spremne da vam pomognu bez obzira na mesto i vreme (CTO mi je jednom prilikom odgovorio usred njegovog avionskog leta). Oseća se velika želja da se što bolje razjasne složene tehničke stvari. Firma je sjajan primer otvorene feedback kulture. Od prvog dana vam je posvećena pažnja i timski rad je visoko cenjen. Ovde vas ljudi bukvalno podstiču da ih pitate ako vam bilo šta nije jasno. U početku se dobijaju povremeni tehnički taskovi koji su prilično zanimljivi. Firma je odlično mesto za napredak ako sebe vidite kao sistem ili inženjera tehničke podrške. Direktna i transparentna komunikacija sa harizmatičnim CTO-om. Često se upućuju pohvale i vrednuje se vaš naporan rad. S vremena na vreme dobijate otvoren feedback o napretku rada, kao i kritike (ali više one kontruktivnog tipa). Ljudi su prilično otvoreni i osećaćete se dobrodošlo. Dostupna je obimna (interna) tehnička dokumentacija koja se redovno održava i gde možete naći sve što vam je neophodno za obavljanje posla i samostalno učenje. Od vas samih zavisi koliko i šta ćete naučiti.

Zamerke

Zvanično radno vreme je od 9.00 do 18.00 (uključujući pauzu od pola sata). Plata je kasnila par puta kako zbog praznika kod nas, tako i zbog neradnih dana u Nemačkoj. Nije idealno za one koji nemaju iskustva sa aplikacijama za uređivanje klipova i uopšte sa produkcijom/postprodukcijom. Dosta puta ćete dolaziti u dodir sa ovim stvarima rešavajući tehničke probleme. Repetativan posao. Retko ćete dobijati nove (tehničke) odgovornosti, osim ako niste dobro potkovani prethodnim tehničkim znanjem i ako se ne ističete u gomili. Zvanični jezik poslovne komunikacije je engleski, međutim, dešava se da kolege iz Nemačke u pojedinim situacijama isforsiraju komunikaciju na nemačkom jeziku jer im je tako lakše da se sporazumeju. Isto tako, dosta ticket-a je na nemačkom pa često ćete izgubiti vreme na prevođenju razgovora. Ticketing sistem (Reamaze) nije baš najbolji jer se sva komunikacija odvija kroz razmenu mejlova sa klijentima/partnerima (nije u pitanju live chat kao Intercom ili Zendesk). Nije mi se dopalo što mi na kraju nisu na profesionalan način saopštili da sam dobio otkaz, već su me pre poziva uklonili sa svih kanala (mejl, Slack, Jira itd.) i tek onda rekli kako su sporazumno raskinuli ugovor sa mnom. Posebno mi se nije dopalo što se Team Lead nije pojavio u pozivu - ipak je to moglo na mnogo lepši način da se saošti. I za kraj, obećanu povišicu nisam dobio.

Tehnologije

Linux Active Directory CentOS
Korisno? 5
Arhiva | Intervju
14.01.2023
Pozitivno iskustvo

Linux Engineer - Storage

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je u skladu sa normama. Dogovor telefonom i zakazan termin za razgovor. Razgovor je protekao po stavkama kako bi i trebalo i lepo je objašnjen proces i funkcija firme. Zakatan je tehnički intervju po dogovoru, veoma ljubazno i profesionalno organizovano. Tehnički intervju je organizovan tako da rešavate odredjene taskove koje su vam pripremili i na testiranju je veoma lako snaći se i dobiti savet i hint. Zamerka je što je razgovor brzo završen i bez ikakvog odgovora i javljanja nakon toga, iako su rekli da će me obavestiti.

Pitanja sa intervjua

  • pitanja su u vezi osnovnih komandi, na tehničkom intervjuu se dobije rešavanje sistemskih problema kao što je loše upisan id diska u fstab konfiguraciji.
Korisno? 5
Arhiva | Intervju
29.04.2022
Pozitivno iskustvo

Technical Support Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Čitava selekcija sastojala se iz tri faze: tehnički razgovor/test, razgovor sa Head of Support i razgovor sa CTO-om/CEO-om Sa osobom koja je angažovana na operativnim aktivnostima firme (Managing Director), razmenio sam kontakt još pre par meseci kada im je za istu poziciju bila potrebna osoba za support tim u Beogradu. Moram istaći da je i sada ispao sasvim korektan i pokazao je razumevanje za moju trenutnu situaciju (odrađivao sam otkazni rok). Što se tiče uvodnog razgovora (pre zvaničnog procesa selekcije), on je obavljen telefonskim putem gde me je na detaljan način uputio u samu firmu, način poslovanja, timove i poziciju za koju sam aplicirao. Firma je inače u aktivnoj potrazi za novim ljudima i uvek primaju osobe koje su željne da se razvijaju kod njih bez obzira na iskustvo. Rečeno mi je da je sledeći korak tehnički test koji podrazumeva troubleshooting određenih problema na CentOS okruženju. Na tehničkom testu bio je prisutan i CTO kompanije. Nakon što smo se malo upoznali i prokćaskali o firmi i mojim prethodnim iskustvima, dali su mi pristup preko TeamViewer-a gde sam trebao da rešim tri složenija tehnička problema koji su prisutni na jednom VM-u. Dozvoljeno je bilo koristiti i Google tokom testiranja, mada je CTO sve vreme pratio šta radim i navodio me na odgovor kad god sam zastao negde tako da mi Google nije bio previše potreban. Na kraju su bili prilično zadovoljni onim što su videli pa su odlučili da me pozovu na sledeći razgovor sa Head of Support-om. Tokom ovog poziva imao sam priliku da čujem sve detalje o poziciji i proizvodu same firme. Isto tako, pokazana mi je serverska infrastruktura preko koje se obavlja sve što se tiče storage-a i kako izgleda tipično rešavanje ticket-a preko jednog softvera za ovu namenu. Zaista bih istakao strpljenje i veliku želju sagovornika da sa mnom podeli sve aspekte poslovanja iako velika većina poslodavaca ne praktikuje ovo tokom selekcije. Odmah istog dana zakazan je i poslednji krug razgovora koji je osmišljen kao opuštenija varijanta gde bih ugovorio potencijalne uslove sa CEO-om i CTO-om. Na ovom razgovoru imao sam prilike da detaljno čujem o svim uslovima koje firma nudi (tip ugovora, plata, finansijski i nefinansijski benefiti itd.). Ponudu sam prihvatio i nakon par dana stigli smo i do ugovora. Moram istaći da je ugovor potpisan uživo sa Managing Director-om ove firme sa kojim sam i uspostavio kontakt prvi put. On je inače bio u Beogradu u tom periodu tako da sam imao prilike i lično da ga upoznam. Firma, koja je iz inostranstva, ovim pristupom je pokazala pravo poštovanje prema budućem zaposlenom i dala primer kako poslodavci treba da se ophode tokom zapošljavanja Tokom susreta mi je rečeno da ću dobiti MacBook Pro na kome ću raditi (što me je prijatno iznenadilo), a ujedno sam bio pozvan i da već sutradan na poslovnoj večeri upoznam ostatak support tima iz Beograda. Čitava selekcija je trajala manje od mesec dana i od samog starta se može zaključiti da vam je posvećena velika pažnja kao pojedincu.
Korisno? 4