
ELEMENTS Media Storage
Iskustva
(Marko V.)
Technical Support Engineer
Pozitivno
Fleksibilno radno vreme, dobija se MacBook Pro, timska organizovanost, privatno zdravstveno osiguranje (Generali), plaćen godišnji odmor, obezbeđen godišnji bonus. Kolege koje su u svakom trenutku spremne da vam pomognu bez obzira na mesto i vreme (CTO mi je jednom prilikom odgovorio usred njegovog avionskog leta). Oseća se velika želja da se što bolje razjasne složene tehničke stvari. Firma je sjajan primer otvorene feedback kulture. Od prvog dana vam je posvećena pažnja i timski rad je visoko cenjen. Ovde vas ljudi bukvalno podstiču da ih pitate ako vam bilo šta nije jasno. U početku se dobijaju povremeni tehnički taskovi koji su prilično zanimljivi. Firma je odlično mesto za napredak ako sebe vidite kao sistem ili inženjera tehničke podrške. Direktna i transparentna komunikacija sa harizmatičnim CTO-om. Često se upućuju pohvale i vrednuje se vaš naporan rad. S vremena na vreme dobijate otvoren feedback o napretku rada, kao i kritike (ali više one kontruktivnog tipa). Ljudi su prilično otvoreni i osećaćete se dobrodošlo. Dostupna je obimna (interna) tehnička dokumentacija koja se redovno održava i gde možete naći sve što vam je neophodno za obavljanje posla i samostalno učenje. Od vas samih zavisi koliko i šta ćete naučiti.
Zamerke
Zvanično radno vreme je od 9.00 do 18.00 (uključujući pauzu od pola sata). Plata je kasnila par puta kako zbog praznika kod nas, tako i zbog neradnih dana u Nemačkoj. Nije idealno za one koji nemaju iskustva sa aplikacijama za uređivanje klipova i uopšte sa produkcijom/postprodukcijom. Dosta puta ćete dolaziti u dodir sa ovim stvarima rešavajući tehničke probleme. Repetativan posao. Retko ćete dobijati nove (tehničke) odgovornosti, osim ako niste dobro potkovani prethodnim tehničkim znanjem i ako se ne ističete u gomili. Zvanični jezik poslovne komunikacije je engleski, međutim, dešava se da kolege iz Nemačke u pojedinim situacijama isforsiraju komunikaciju na nemačkom jeziku jer im je tako lakše da se sporazumeju. Isto tako, dosta ticket-a je na nemačkom pa često ćete izgubiti vreme na prevođenju razgovora. Ticketing sistem (Reamaze) nije baš najbolji jer se sva komunikacija odvija kroz razmenu mejlova sa klijentima/partnerima (nije u pitanju live chat kao Intercom ili Zendesk). Nije mi se dopalo što mi na kraju nisu na profesionalan način saopštili da sam dobio otkaz, već su me pre poziva uklonili sa svih kanala (mejl, Slack, Jira itd.) i tek onda rekli kako su sporazumno raskinuli ugovor sa mnom. Posebno mi se nije dopalo što se Team Lead nije pojavio u pozivu - ipak je to moglo na mnogo lepši način da se saošti. I za kraj, obećanu povišicu nisam dobio.
Tehnologije
Linux Engineer - Storage
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- pitanja su u vezi osnovnih komandi, na tehničkom intervjuu se dobije rešavanje sistemskih problema kao što je loše upisan id diska u fstab konfiguraciji.
Technical Support Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje