
Erste Bank a.d. Novi Sad
Iskustva
Senior saradnik za kvalitet IT servisa
Bez ponude za posao
Online intervju
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- 1. Kažite nam nešto o sebi.
- 2. Da li znate nešto o incident managementu?
- 3. Koliko dobro poznajete AD, DHCP?
- 4. Da li se nekada saradjivali sa vendorima?
- Zašto baš vi mislite da ste idealna osoba za ovaj posao?
Head of IT Operations and IT Service Desk
Pozitivno
Dinamično i zanimljivo okruženje sa dosta dešavanja na dnevnom nivou. Kolege su zaista super, prijateljska atmosfera. Veliki workload (ja ovo volim
Zamerke
Navedeni benefiti kompanije, izuzev paketića za Novu Godinu i privatnog zdravstvenog gotovo da ne postoje. Uključujući i rad od kuće, zbog čega sam i napustio kompaniju nakon dva meseca jer je na intervjuu dogovorena dinamika 3 dana u Ns 2 od kuće. Ono što je takođe bilo sporno je uslov da se plata prima na račun otvoren u Erste uz benefit u ponudi o povlašćenim uslovima za sve proizvode i usluge banke - ništa bolje uslove od onih istaknutih na sajtu ne dobijate.
Head of IT Operations and IT Service Desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Uživo intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Project Menager
Pozitivno
Ekipa sa kojom radim je sjajna,svi su spremni da pomognu ili da ulete kada je frka.Plata je takodje iznad proseka.
Zamerke
Rukovodstvo je neorganizovano.Team Leaderi se ne bave svojim zaposlenima,radi se na zastarelim tehnologijama sto je najveci problem cele price,postavljaju se nerealni rokovi za neke projekte.
Tehnologije
Budi obavešten!
Zaprati kompaniju i ne propusti nove važne informacije. Dobićeš email obaveštenje kada poslodavac objavi novi oglas za posao, kada neko podeli platu, iskustvo o radu ili sa intervjua.