
Fair Trading Technology
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Uživo intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da li bi radio 3 smenu kao Client support?
- Da li mozes celu noc da ostanes budan?
(Željko Č.)
Client Services Officer
Pozitivno
Odlična atmosfera u kancelariji, sjajne kolege, svi su uvek spremni da pomognu i od početka sam se osećao dobrodošlim. Firma je švedska, zvanični jezik je engleski i potrebno je dobro poznavanje istog. Svi su opušteni, za menadžment takođe samo reči hvale.
Zamerke
Nezgodno je naći parking. Nemam drugih zamerki.
(Boško B.)
Senior PHP Web Developer
Pozitivno
Dobar menadžment, CTO zna svoj posao i priča na istom nivou sa programerima. U pitanju je švedska firma i svi su cool. Kolege u beogradskoj i švedskoj kancelariji su super. Koriste se svi napredni alati i veoma sam zadovoljan kako sve funkcioniše. Agilna organizacija taskova. Kancelarija je na prelepom mestu.
Zamerke
Nasleđeni kod koji je dosta star, koristi se Kohana framework koji je "deprecated". Ostalo je sve cool.