O kompaniji
3
Iskustva
2
Plate
Poslovi
Globalkom d.o.o. logo

Globalkom d.o.o.

1.5

Iskustva

1.5

Menadžment kompanije

1.5

Beneficije

3

Balans karijera-privatni život

2.5

Timska atmosfera

4.5

Zadovoljstvo projektima

3.5

Mogućnost napredovanja

2.5
Iskustvo
12.01.2024
2 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Rad od kuce, nema nagledanja i mirkomenadzmenta.

Zamerke

Prijavljeni ste na minimalac, ostalo na ruke. Americki tim je raspad sistema, ali imaju kompletnu kontrolu nad nasim timom ovde. Americki radnici zabusavaju, vi se zalite na njih ali se nista ne menja, kazu vam da prihvatite da je situacija takva kakva je. NIKAD niste slobodni vikendom. Plata se dize 10% godisnje, ako ne pregovarate za visu pocetnu platu, trebace vam dugo vremena da dodjete na neku pristojnu cifru.

Korisno? 2
Iskustvo
19.09.2023
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Python Developer

Prethodno radio/la Projekat / Freelance Manje od jedne godine

Pozitivno

Gotovo nikakvi. Proces je bio milostivo kratak u odnosu na vecinu kompanija, ali je ovo zapravo bilo ilustrativno koliko je sve neozbiljno.

Zamerke

Pošto ne želim da se ponavljam, samo pročitati iskustvo iz sestre firme LimoLabs, koja je i najbitnija. Globalkom/LimoLabs/Azbooky/Mocosha su de facto ista kompanija. Vrlo neozbiljno, ad hoc, hirovito. Po meni, ovde treba raditi samo ukoliko ste naivni ili očajni ili neka kombinacija oba. Bili su mi ponudjeni ispodprosecni radni uslovi (pausal) koji su duplo isli na moju stetu. Za izbegavanje.

Tehnologije

Python
Korisno? 3
Intervju
14.12.2022
Pozitivno iskustvo

Customer support

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Nakon poslatog CVa, HR me je kontaktirao istog dana kako bi zakazali termin za online intervju. Nakon intervjua mi je receno da cu dobiti odgovor o ishodu u roku od nedelju dana. Nazalost nisam dobio posao ali mi je receno ukoliko se otvori nova pozivija za koju bih bio kvalifikovan da ce me kontaktirati.

Pitanja sa intervjua

  • Da li ste trenutno zaposleni?
  • Po vašem mišljenju,koje osobine bi trebalo da ima dobar customer support?
  • Da li ste imali iskustva sa teškim klijentima u prethodnoj firmi?
  • Sta bi radili kada bi vas kontaktirao tezak/neprijatan klijent.
  • Zasto mislite da ste vi spremni/kvalifkovani za ovu poziciju
  • Salary expectations
Korisno? 15