
Gorgias
Iskustva
Senior Frontend Developer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Team lead
Pozitivno
Odlična atmosfera, kolege, tim. Transparentnost
Zamerke
Ume biti zahtevno i nekad je potrebno raditi duže (da bi se postigli ciljevi), iako se ne zahteva
QA Specialist
Pozitivno
Sjajni benefiti, oprema za rad, uslovi, prilike da se putuje sa kompanijom po celom svetu bez obzira na poziciju ili staž.
Zamerke
Kao i svaki start-up zahteva izuzetno mnogo rada, kolektivno često patimo od burn-outa.
Tehnologije
Junior Application Specialist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Dosadasnje iskustvo
- Izazovi koje sam imala u radu
- Zasto zelim da radim u njihovoj kompaniji
- Da kazem nesto o sebi i svojim iskustvima
Technical Support Representative
Pozitivno
Mlada start-up firma. Odlicne kolege i mnostvo prilika za ucenje. Zavisno od tima, ima i prilike za vise ili manje napredovanja. Ugovor je za stalno i nema nocnih smena. Sve u svemu pozitivno jako.
Zamerke
Nema preteranih zamerki. Delom isto kao i pozitivna stvar, zavisno od tima moze biti manje pozitivno za neko vece napredovanje. Najbolje pozicije su svakako programerska i inzenjerska mesta.
(Marijana C.)
Support Team Lead
Pozitivno
Pocela sam da radim u Gorgias-u kao Support Application Specialist (Level 1) u oktobru 2020. Vec tokom procesa selekcije bila sam prijatno iznenadjena pristupu koji Gorgias ima - 4 kruga intervjua, od kojih su poslednje dva sa CEO-om ili CTO-om kompanije. Svi su jako prijatni, pristupacni i opusteni - privukli su me uslovi rada koje firma nudi, ali ono sto mi je pomoglo da presudim i prihvatim ponudu bili su ljudi koji su me intervjuisali. Pomislila sam da ako su ljudi iz menadzmenta tako kvalitetni i divni, moraju i kolege biti takve, i nisam pogresila! Benefiti koje firma pruza su jako dobri i usudila bih se reci medju najboljim u Srbiji za ovaj vid posla (customer support). Firma obezbedjuje sav neophodan materijal za posao od prvog dana, tu je divna kancelarija sa pogledom na Kalemegdan, novcani fond za learning materijal, godisnji retreat za celu kompaniju (ove godine je bio u Parizu), velike sanse za napredovanje i divna atmosfera u timu. U Gorgias-u radnici nisu samo broj - svaka individua ima svoje pravo glasa, moze da podeli feedback i da bude sigurna da je taj feedback uzet u obzir. Sve je jako transparentno - plate, donosenje odluka, planovi firme za buducnost, itd. Svakome ko je vredan, ambiciozan, spreman da uci i zeli da napreduje, iskreno bih preporucila Gorgias!
Zamerke
Software Support Agent
Prihvatio/la ponudu
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Software Support Specialist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 8 nedelja