O kompaniji
3
Iskustva
Plate
Poslovi
Gorgias logo

Gorgias

5

Iskustva

5 100%

Beneficije

5

Balans karijera-privatni život

4

Mogućnost napredovanja

5
Iskustvo
22.11.2021
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Support Team Lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pocela sam da radim u Gorgias-u kao Support Application Specialist (Level 1) u oktobru 2020. Vec tokom procesa selekcije bila sam prijatno iznenadjena pristupu koji Gorgias ima - 4 kruga intervjua, od kojih su poslednje dva sa CEO-om ili CTO-om kompanije. Svi su jako prijatni, pristupacni i opusteni - privukli su me uslovi rada koje firma nudi, ali ono sto mi je pomoglo da presudim i prihvatim ponudu bili su ljudi koji su me intervjuisali. Pomislila sam da ako su ljudi iz menadzmenta tako kvalitetni i divni, moraju i kolege biti takve, i nisam pogresila! Benefiti koje firma pruza su jako dobri i usudila bih se reci medju najboljim u Srbiji za ovaj vid posla (customer support). Firma obezbedjuje sav neophodan materijal za posao od prvog dana, tu je divna kancelarija sa pogledom na Kalemegdan, novcani fond za learning materijal, godisnji retreat za celu kompaniju (ove godine je bio u Parizu), velike sanse za napredovanje i divna atmosfera u timu. U Gorgias-u radnici nisu samo broj - svaka individua ima svoje pravo glasa, moze da podeli feedback i da bude sigurna da je taj feedback uzet u obzir. Sve je jako transparentno - plate, donosenje odluka, planovi firme za buducnost, itd. Svakome ko je vredan, ambiciozan, spreman da uci i zeli da napreduje, iskreno bih preporucila Gorgias!

Zamerke

Korisno? 6
Arhiva | Intervju
18.01.2021
Pozitivno iskustvo

Software Support Agent

Prihvatio/la ponudu

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Ceo proces je trajao kratko, ukupno par nedelja sa 4 kruga razgovora. Prvi krug je bio sa menadzerkom u Srbiji, koja je bila profesionalna i prijatna. Drugi krug je bio sa menadzerkom u Americi, koja je takodje bila prijatna i pozitivna, i poslednja 2 kruga su bila sa vlasnicima firme, koji su takodje bili prijatni i opusteni. Pitanja nisu bila teska ali ni genericka koja se cuju na svakom intervjuu. Ponuda je usledila odmah nakon toga, posle svega dan-dva.
Korisno? 7
Arhiva | Intervju
21.07.2020
Negativno iskustvo

Software Support Specialist

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 8 nedelja

Kako je izgledao proces

Testiranje u trajanju od sat vremena i dva kruga razgovora. Prvi intervju održan je sa menadžerkom tima u Srbiji a koja je jako neprijatna i neljubazna, dok je finalni sa Customer Success menadžerkom koja je sušta suprotnost. Sam proces selekcije je trajao jako dugo i odgovor smo dobijali nakon tri nedelje. Nakon finalnog intervjua rečeno je da ćemo znati rezultate u roku od 2-3 radna dana a mejl je stigao nakon nedelju dana od menadžerke tima u Srbiji koja nije mogla ni da napiše ime kandidata i zahvali za utrošeno vreme i trud, već je poslala generički mejl. Oglas je nakon toga ponovno objavljen (treći put za par meseci).
Korisno? 23