O kompaniji
6
Iskustva
3
Plate
Poslovi
HBI-EU Technologies d.o.o. logo

HBI-EU Technologies d.o.o.

1.5

Iskustva

1.5

Menadžment kompanije

1

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.3

Timska atmosfera

2

Zadovoljstvo projektima

1

Mogućnost napredovanja

1
Iskustvo
31.01.2025
1 Ne preporučuje

Dev

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Parking.

Zamerke

Firma se bukvalno raspada. Pod izgovorom solidarnosti zbog pozara u LA su nam ukinuli ono malo benefita sto smo imali, a nedugo nakon toga stigla je i zabrana za ucestvovanje u okupljanju IT zajednice(zbog podrske stundentima), pod izgovorom da je firma "americka i apoliticna". Lik koji uz par svojih poslusnika vodi firmu cesto prica o nekoj "kulturi firme", pa vam je jasno o kakvoj "kulturi" se radi. Male plate, nepostojeca organizacija, nepotizam.. cak i nije vredno pominjati.

Korisno? 1
Iskustvo
25.06.2024
1 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Rad od kuće

Zamerke

Nakon više od godinu dana rada u kompaniji, čitav Customer Support tim je pojedinačno pozvat na razgovor gdje smo momentalno dobijali da potpišemo rješenje o sporazumnom raskidu ugovora jer su navodno u krizi i odlučili su da naš posao preuzme ChatBot a nama će platiti 2 plate kao otpremninu.

Korisno? 2
Intervju
23.05.2024
Pozitivno iskustvo

Customer Support Specialist

Prihvatio/la ponudu

Online intervju

Kako je izgledao proces

Nakon inicijalnog kontakta, dobije se zadatak od dva pitanja na koja se mora odgovoriti korisniku. Nakon toga je zakazan intervju na kojem se firma bolje upoznaje sa vašim iskustvom i načinom reagovanja na određene situacije koje se mogu susresti tokom obavljanja posla. Nakon intervjua usledila je ponuda ugovora.
Korisno? 0
Iskustvo
23.05.2024
2 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobri benefiti, ok plata.

Zamerke

Generalan utisak je da empatije u ovoj firmi nema iako se predstavljaju kao firma kojoj je stalo do ljudi, a dokaz je što su u više navrata delili kolektivne otkaze (po 10+ ljudi istovremeno) bez ikakve prethodne najave ili upozorenja. Objašnjenje zašto smo izabrani baš mi da budemo otpušteni nismo dobili. Dodatno, prva žena firme je doletela iz Amerike specijalno da bi nam podelila otkaze što je nama predstavljeno kao da dolazi da "upozna i razgovara sa svakim agentom ponaosob", bez ikakvog upozorenja šta sledi. Stavili su nas pred svršen čin kako se ne bismo mogli konsultovati sa advokatima. Ona je pokušala iz petnih žila da izvuče neki vid empatije prema nama kada je delila otkaze, ali sve što smo dobili je kukanje kako je i firmi jako teško u ovo današnje vreme, ali su se dva meseca pre toga hvalili kako ove godine postaju milijarderska kompanija i da počinju da posluju u profitu. CS menadžment je vrlo neprofesionalan i neki od njih tokom smene uvuku agente na video pozive dok rade, te prave vrlo neprijatnu atmosferu pljujući prvenstveno mušterije, ali i druge agente (!!!) koji u tom trenutku nisu na pozivu. NCR ekipa drži zajedno kako bi sačuvali svoje pozicije. Napredovanje je moguće samo ako uđete u njihov "inner circle", kvalitet rada se ne vrednuje. CS im se sada raspada, a nije ni čudo...

Korisno? 4
Intervju
12.01.2024
Pozitivno iskustvo

Senior IT Support Engineer

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nakon prijave, nakon nekoliko dana sam kontaktiran radi prvog kruga. Prvi krug je bio sam tech leadom i trenutnim senior engineerom, dosta opustena atmosfera i vrlo jasno objasnjeno sta se trazi i kakva je sama pozicija. Drugi krug je strogo tehnicki i bio je sa senior engineerom i devopsom, prolazenje kroz network, cloud, provisioning, cyber security i ostale aspekte koji pokrivaju poziciju internog IT supporta/sys admina. Nakon nekoliko dana sam dobio email da su se odlucili za drugog kandidata koji vise odgovara njihovim potrebama. Ceo proces je trajao nekih 10ak dana.

Pitanja sa intervjua

  • Linux
  • Microsoft 365 administracija
  • Terraform i AWS
  • Microsoft Azure
  • Network (CCNA)
  • Security (CompTIA)
Korisno? 0
Iskustvo
20.11.2023
2 Ne preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Agenti koji nisu želeli da budu tu i koji su svojom voljom ili prisilom napustili firmu, kao i oni koji trenutno gledaju da pobgenu :). Privatno zdravstveno je dobar benefit, ali to treba i očekivati od firmi u ovom sektoru. Proizvod, iako preskup, jeste odlična ideja.

Zamerke

Menadžment je jedna ekipica iz NCRa koja se drži zajedno i već iz ovog treba da vam bude jasno kako stoje stvari. Možete im pogledati prethodna iskustva i koliko brzo su zapravo napredovali na mendžerske pozicije određeni ovde. Ne napreduju kvalitetni ljudi, osim bivanja blizak sa ordređenima, ne znam šta su im druge osnove za unapređenje pošto možda samo par osoba pokazuje neku sposobnost. Eventualno si dobrodošao ako si poslušan, bezličan i prenosiš sve što čuješ. Pošto firmi i ne ide najbolje, ispomerali su svoje ljude na neke dalje pozicije da ih sačuvaju. Direktor Supporta u Happiest Baby kancelariji u Beogradu ima veoma neprofesionalan, a i npr. neretko mizogen pristup prema radnicama koje pokušaju da razgovaraju o svojim pravima (vikanje i zastrašivanje je uključeno). Možete čuti "Ako vam se ne sviđa, znate gde su vrata". Ostali oko njega su beskičmenjaci koji dopuštaju takve tretmane. Ovo je prijavljeno višem menadžmentu i pošto vidim da i dalje niko nije delovao, pišem ovde utiske da upozorim ljude koji u budućnosti moraju imati saradnju sa njima. ITjevci možda imaju drugačija iskustva, ali oni nemaju kontakta sa support timom.

Korisno? 12