
HBI-EU Technologies d.o.o.
Iskustva
Dev
Pozitivno
Parking.
Zamerke
Firma se bukvalno raspada. Pod izgovorom solidarnosti zbog pozara u LA su nam ukinuli ono malo benefita sto smo imali, a nedugo nakon toga stigla je i zabrana za ucestvovanje u okupljanju IT zajednice(zbog podrske stundentima), pod izgovorom da je firma "americka i apoliticna". Lik koji uz par svojih poslusnika vodi firmu cesto prica o nekoj "kulturi firme", pa vam je jasno o kakvoj "kulturi" se radi. Male plate, nepostojeca organizacija, nepotizam.. cak i nije vredno pominjati.
Customer Support Specialist
Pozitivno
Rad od kuće
Zamerke
Nakon više od godinu dana rada u kompaniji, čitav Customer Support tim je pojedinačno pozvat na razgovor gdje smo momentalno dobijali da potpišemo rješenje o sporazumnom raskidu ugovora jer su navodno u krizi i odlučili su da naš posao preuzme ChatBot a nama će platiti 2 plate kao otpremninu.
Customer Support Specialist
Prihvatio/la ponudu
Online intervju
Kako je izgledao proces
Customer Support Specialist
Pozitivno
Dobri benefiti, ok plata.
Zamerke
Generalan utisak je da empatije u ovoj firmi nema iako se predstavljaju kao firma kojoj je stalo do ljudi, a dokaz je što su u više navrata delili kolektivne otkaze (po 10+ ljudi istovremeno) bez ikakve prethodne najave ili upozorenja. Objašnjenje zašto smo izabrani baš mi da budemo otpušteni nismo dobili. Dodatno, prva žena firme je doletela iz Amerike specijalno da bi nam podelila otkaze što je nama predstavljeno kao da dolazi da "upozna i razgovara sa svakim agentom ponaosob", bez ikakvog upozorenja šta sledi. Stavili su nas pred svršen čin kako se ne bismo mogli konsultovati sa advokatima. Ona je pokušala iz petnih žila da izvuče neki vid empatije prema nama kada je delila otkaze, ali sve što smo dobili je kukanje kako je i firmi jako teško u ovo današnje vreme, ali su se dva meseca pre toga hvalili kako ove godine postaju milijarderska kompanija i da počinju da posluju u profitu. CS menadžment je vrlo neprofesionalan i neki od njih tokom smene uvuku agente na video pozive dok rade, te prave vrlo neprijatnu atmosferu pljujući prvenstveno mušterije, ali i druge agente (!!!) koji u tom trenutku nisu na pozivu. NCR ekipa drži zajedno kako bi sačuvali svoje pozicije. Napredovanje je moguće samo ako uđete u njihov "inner circle", kvalitet rada se ne vrednuje. CS im se sada raspada, a nije ni čudo...
Senior IT Support Engineer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Linux
- Microsoft 365 administracija
- Terraform i AWS
- Microsoft Azure
- Network (CCNA)
- Security (CompTIA)
Customer Support
Pozitivno
Agenti koji nisu želeli da budu tu i koji su svojom voljom ili prisilom napustili firmu, kao i oni koji trenutno gledaju da pobgenu :). Privatno zdravstveno je dobar benefit, ali to treba i očekivati od firmi u ovom sektoru. Proizvod, iako preskup, jeste odlična ideja.
Zamerke
Menadžment je jedna ekipica iz NCRa koja se drži zajedno i već iz ovog treba da vam bude jasno kako stoje stvari. Možete im pogledati prethodna iskustva i koliko brzo su zapravo napredovali na mendžerske pozicije određeni ovde. Ne napreduju kvalitetni ljudi, osim bivanja blizak sa ordređenima, ne znam šta su im druge osnove za unapređenje pošto možda samo par osoba pokazuje neku sposobnost. Eventualno si dobrodošao ako si poslušan, bezličan i prenosiš sve što čuješ. Pošto firmi i ne ide najbolje, ispomerali su svoje ljude na neke dalje pozicije da ih sačuvaju. Direktor Supporta u Happiest Baby kancelariji u Beogradu ima veoma neprofesionalan, a i npr. neretko mizogen pristup prema radnicama koje pokušaju da razgovaraju o svojim pravima (vikanje i zastrašivanje je uključeno). Možete čuti "Ako vam se ne sviđa, znate gde su vrata". Ostali oko njega su beskičmenjaci koji dopuštaju takve tretmane. Ovo je prijavljeno višem menadžmentu i pošto vidim da i dalje niko nije delovao, pišem ovde utiske da upozorim ljude koji u budućnosti moraju imati saradnju sa njima. ITjevci možda imaju drugačija iskustva, ali oni nemaju kontakta sa support timom.