HTEC
Iskustva
Customer support specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se nosim sa pritiskom?
DevOps engineer
Pozitivno
Pozitivna radna atmosfera, dobra komunikacija medju timovima, kao i medju menadzmentom i tim liderima. Dosta prostora za razvoj zaposlenih, prilike za mentorstvo, dosta velik budzet za obuke u koriscenju novih tehnologija. Fleksibilno radno vreme i privatno zdravstveno osiguranje
Zamerke
Povecan pritisak na poslu, plate ne prate unapredjenja
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Opšta pitanja o poznavanju materije
Software developer
Pozitivno
Benefiti: zdravstveno nazalost globos, 50% fitpass subvencija, bas puno aktivnosti unutar kompanije Puno projekata
Zamerke
Povisice su stale od 2022 Retko ko dobije Iznad vas imate puno managementa
Tehnologije
Backend Developer
Pozitivno
Odlična atmosfera u timu, svi su spremni da pomognu i podele znanje. Projekti su zanimljivi i koriste se savremene tehnologije. Menadžment ima razumevanja za balans između posla i privatnog života.
Zamerke
Povremeno se dešava da su rokovi nerealno kratki, što zna da stvori pritisak. Mogućnosti za napredovanje mogle bi biti jasnije definisane.
Tehnologije
Software developer
Pozitivno
Full remote nacin rada. Dobre kolege, kao i HR i meandzer tim. Nema mnogo mikromenadzmenta. Stabilno poslavanje kompanije. Odlicne kancelarije, lepo opremeljene. preko 27 dana godisnjeg odmora, privatno zdravstveno osiguranje.
Zamerke
Koliko sam primetio ima dosta nepotizma, ne napreduje se toliko lako, dok neki nezasluzeno napreduju!
Tehnologije
Customer support specialist
Pozitivno
Fleksibilno radno vreme Timski rad Plata i Bonusi super Briga o zaposlenim
Zamerke
Nema
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Customer support specialist
Pozitivno
Timski rad Prijatna radna atmosfera Plata je ok Mogućnosti za napredak Lepo ophođenje prema zaposlenima
Zamerke
Nema
Tehnologije
UI/UX Designer
Pozitivno
Kreativna sredina sa mnogo izazovnih projekata. Kolege su jako talentovane i saradnja je dobra.
Zamerke
Proces odobravanja odluka ume da bude spor jer ima vise nivoa menadzmenta.