O kompaniji
51
Iskustva
32
Plate
2
Poslovi
Hyperoptic Ltd logo

Hyperoptic Ltd

2.5

Iskustva

2.5 50%

Menadžment kompanije

1.9

Beneficije

3.1

Balans karijera-privatni život

3.4

Timska atmosfera

3.9

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2
Intervju
10.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo razgovor sa HR-om, ako prodjete idete na finalni intervju koji traje nekih sat

Pitanja sa intervjua

  • Daju vam primer neke situacije na koju vi odgovarate kako bi se snasli
Korisno? 0
Iskustvo
10.06.2025
3 Ne preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Divne kolege, postoji mini kuhinja, redovna plata, rad od kuce

Zamerke

Nesposoban i bezobrazan menadžment

Tehnologije

AWS
Korisno? 0
Intervju
04.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Service Agent - 1st line

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Za ovu konkretnu poziciju, prijavio sam se odmah nakon objavljivanja oglasa jer sam uključio notifikacije sa sajta kompanije da mi stižu na mejl i ušao u Talent tim. Nekih nedelju dana nakon toga, dobio sam poziv za zakazivanje intervjua, ali odmah finalnog, jer sam nekih mesec dana pre toga već imao oficijelni razgovor sa HR-om za drugu poziciju i isti sam prošao, samo što je menadžer tima odabrao kandidata koji je više odgovarao konkretnoj poziciji. Taj intervju je svakako bio veoma prijatan, kao i sam finalni intervju na kom su bile 2 menadžerke. Pitanja su bila prilično laka, u suštini, kako bih se snašao u određenoj situaciji koju mi oni postave kao pitanje. Prvi intervju, sa HR-om, je trajao oko 40-45min, a drugi oko 50-55min. Fidbek sam dobio otprilike nakon dve nedelje za oba, a odmah zatim i ponudu koja je fenomenalna. U svakom slučaju, veoma lepo iskustvo sa intervjuima i verujem da će isto tako biti i sa saradnjom. Moje preporuke budućim potencijalim aplikantima i kandidatima!
Korisno? 1
Intervju
26.05.2025

Senior Java Developer

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle poziva od HR je zakazan tehnički preko njihove platforme. Sam tehnički je bio sa 2 seniora. Sam razgovor je bio prijatan, u smislu nisu pravili nikakvu nepotrebnu tenziju i tome slično. Čak su u par navrata i navodili na odgovor. E sad, ono što je negativno u celoj priči je što ni posle 3 nedelje nema odgovora. A rečeno je da će odgovor biti u roku od cirka nedelju dana bio on pozitivan ili negativan.

Pitanja sa intervjua

  • Razlika između interfejsa i apstraktne klase
  • Ako tri objekta pokazuju jedan na drugi, da li će Garbage Collector da ih obriše
  • Kako bi napravio nepromenljivi objekat
  • Čemu služi @Transactional
  • Šta je Garbage Collector
  • Da li try-catch blok može da ima više catch blokova
  • Šta je String pool
Korisno? 1
Iskustvo
12.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nikakvi, osim entuzijazma trenera koji se trude da te nauce poslu, i dobrog dela radnika koji su ok kao kolege zaista. Fin kolektiv onako.

Zamerke

Nesposoban menadzment, pre bi se svi bacili niz liticu nego da zaposle jos ljudi da oslobode queue na telefonu. Plate su uzasne za kolicinu rada koja se ocekuje. Izrabljivanje u sustini.

Korisno? 3
Iskustvo
10.04.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

To se podrazumeva, ali većina kolega su divni i iskreni ljudi koji će ti postati prijatelji brže nego što možeš da zamisliš. Timski duh je jak i kad god ti zatreba pomoć, neko će biti tu da ti pomogne. Plata stiže na vreme.

Zamerke

Ljudi sa malo ili nimalo rezultata bivaju unapređeni i niko zapravo ne zna zašto, što rukovodstvo čini veoma teškim za poštovanje. U proteklih godinu dana i više u sektoru korisničke podrške, sa dolaskom novog šefa podrške i novih operativnih menadžera, stvorena je veoma nezdrava atmosfera u timu. Svako ko iznese kritiku na račun novih inicijativa biva izolovan. Došlo je do toga da se ni tim lideri više ne pitaju za mišljenje — sve odluke donose tri osobe sa veoma ograničenim znanjem i/ili iskustvom u upravljanju. Šef sektora korisničke podrške ima istoriju govorenja negativnih stvari o kolegama nižeg ranga pred drugim zaposlenima, čime podriva autoritet agenata, menadžera i tim lidera. Poznato je oko 10 slučajeva ovakvog ponašanja, ali HR odbija da reaguje dok se ne podnese zvanična tužba za mobing. Šef CS sektora insistira da se razgovori vode iza zatvorenih vrata i bez ikakvog zapisa, verovatno kako bi se zaštitio od mogućih pravnih posledica. Senioritet ti ne donosi nikakva prava. Na godišnjoj evaluaciji možeš da dobiješ povećanje od 0%, bez ikakvog konkretnog objašnjenja. Reći će ti da povratne informacije i pregled plate nisu obavezni. Reći će ti da nisi ključni igrač, ali neće objasniti zašto. Budžeti i benefiti se seku na sve strane, a kruže glasine da će firma uskoro biti prodata. Mnogi su otpušteni i u Srbiji i u Velikoj Britaniji — niko nije siguran.

Korisno? 8
Iskustvo
20.03.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

PIA Coordinator

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, kuhinja u kompaniji nudi besplatnu kafu, čajeve i ceđenje sokova. Kolektiv je prijatan i druželjubiv, povremeno kompanija organizuje kompanijske proslave i ručkove koji su besplatni. Dosta beneficija poput Fit pass-a i online psihijatra.

Zamerke

Skoro pa nemoguće da se napreduje na višu poziciju sa većom platom. Plate su u proseku 800€ i to za nekih 70-80% pozicija u kompaniji. Vlasnica kompanije nije voljna za kompromise gde bi radnicima bilo lakše već se sve odluke donose bez konsultacija sa radnicima već su u zasnovane na interesu nje same.

Tehnologije

AutoCAD
Korisno? 4
Iskustvo
19.02.2025
3

Technical support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Redovna plata, rad od kuce, privatno zdrastveno osiguranje, dobra timska atmosfera. Ljudi koji su spremni da pomognu, dodatna zarada u vidu overtime-a.

Zamerke

Ne postoji mogucnost za profesionalno usavrsavanje u vidu dodatnih obuka i seminara, (odnosi se na CS) jer za to firma nema ni vremena ni sredstava. Jako male sanse za napredovanje unutar firme, previse je ljudi, a premalo otvorenih radnih mesta. Skromno povecanje plate i neprimereno s obzirom na kolicinu posla. Preporucujem firmu za prvo iskustvo u korporaciji, moze da Vam bude dobra ,podloga' za dalje. Nemaju obezbedjen parking za sve zaposlene. Placa se Fitpass, sto je u 90% kompanija besplatno. Ne postoji ,,senioritet".

Tehnologije

AWS Jira
Korisno? 3
Intervju
02.02.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije započinje grupnim intervjuom sa HR predstavnikom putem Teams video poziva. Sagovornik je bio profesionalan i ljubazan, uz detaljno predstavljanje kompanije i benefita kroz prezentaciju. Atmosfera je bila opuštena, a pitanja su uglavnom bila opšte prirode, uz nekoliko vezanih za Customer Support. Nakon ovog razgovora, kandidat popunjava Google formu sa informacijama poput očekivane plate i dozvole za rad u Srbiji. Sledi faza testiranja koja uključuje rešavanje mejlova i multiple-choice pitanja iz engleske gramatike i leksike. U završnoj fazi održava se intervju sa timskim menadžerima, takođe putem Teams-a. Razgovor je bio prijatan, a pitanja su se fokusirala na osnovnu dijagnostiku problema u troubleshootingu, što ne predstavlja izazov za kandidate sa iskustvom.
Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala ti na komentaru! Drago nam je da je tvoje iskustvo tokom selekcije bilo pozitivno i nadamo se da ćemo imati prilike da nastavimo saradnju u Hyperoptic-u još dugo :) -TA tim
Korisno? 0
Iskustvo
02.02.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatna atmosfera u kancelariji, sa modernim i lepo uređenim prostorom. Neformalna druženja u dvorištu dodatno doprinose pozitivnom radnom okruženju. Tim je sastavljen od sjajnih, profesionalnih ljudi koji su uvek spremni da pomognu i budu od podrške.

Zamerke

Napredak je spor i tesko ostvariv u praksi.

Korisno? 3

Odgovor kompanije

Hvala ti što podelio/la svoje utiske. Kultura naše kompanije nam je zaista važna i drago nam je da je prepoznata kao pozitivna osobina Hyperoptic-a! Što se tiče mogućnosti za napredovanje, karijerni razvoj nam je jedan od prioriteta i stalno radimo na unapređenju tog procesa. Iako možda nismo u mogućnosti da obezbedimo napredak za svakog našeg zaposlenog, verujemo da će naš kontinuirani trud omogućiti više šansi za razvoj u budućnosti. Ukoliko želiš da detaljnije popričamo o ovome, možeš da nam pišeš na: [email protected] -TA tim
Korisno? 0