O kompaniji
4
Iskustva
4
Plate
Poslovi
Logik poslovni softver logo

Logik poslovni softver

5

O nama

Mi smo LOGIK!

Od 2003. proizvodimo softver za praćenje poslovanja i više od 3000 klijenata zna da su naši proizvodi vrhunskog kvaliteta, a naša tehnička podrška izvrsna. Naša misija je da optimizujemo poslovne procese uz pomoć velikog iskustva, znanja i posvećenosti. Veoma smo aktivni u Srbiji, a naša vizija je da budemo regionalni lider u razvoju i implementaciji poslovnog softvera za mala i srednja preduzeća.

Mi smo mladi, proaktivni i posvećeni. Verujemo da je svaki problem šansa da pokažemo kreativnost i rešenjem nadmašimo očekivanja naših klijenata. Verujemo da je svaki dan prilika da naši ljudi rastu i da na taj način raste i kompanija. Vrednosti koje negujemo na putu našeg uspeha su: kvalitet, posvećenost, agilnost i proaktivnost, odgovornost, rast i promena. Naši ljudi su naša vrednost!

Našim zaposlenima nudimo rad u neformalnom radnom okruženju koje karakterišu otvorena komunikacija i kultura deljenja znanja. Trudimo se da svaki pojedinac bude motivisan u obavljanju svog rada i na taj način doprinosi ostvarenju ciljeva kompanije. Zalažemo se za timski rad, lični i profesionalni razvoj i harmonične odnose unutar kompanije. LOGIK svojim zaposlenima, u sklopu paketa benefita, pruža brojne mogućnosti, kao što su: atraktivne team building aktivnosti, poklon vaučere, paketiće za decu, godišnji sistematski pregled, kafu i sokove na radnom mestu i još dosta toga. Kontinuirano radimo na unapređenju zadovoljstva naših zaposlenih, jer ljudi su naša vrednost!

Naš proces selekcije kandidata za otvorenu poziciju izgleda ovako:
 1. Pregled svih pristiglih prijava i odabir onih koje se poklapaju sa traženim kriterijumima iz oglasa. Kandidate koji su izabrani zovemo na intervju.
 2. Prvi intervju sa kandidatima zakazujemo 10-15 dana od završetka oglasa na sajtu. Na ovom intervjuu se upoznajemo sa kandidatima i njihovim prethodnim radnim iskustvom, a njima predstavljamo kompaniju, tim u kome će raditi i zaduženja radnog mesta. Ovom intervjuu prisustvuju tim lider funkcionalne oblasti, HR menadžer i eventualno jedan član tima u kome će zaposleni raditi. Trajanje prvog intervjua je 30 minuta.
 3. Drugi intervju sa kandidatima koji prođu selekciju prvog zakazujemo nakon 7-10 dana. Ovaj intervju je situacionog tipa i na njemu ispitujemo tehničke i ponašajne kompetence kandidata. Ovom intervjuu prisustvuju tim lider funkcionalne oblasti, HR menadžer i direktor kompanije. Trajanje drugog intervjua je 45 minuta do sat vremena.
 4. Poslednji korak je donošenje odluke o zaposlenju najboljeg kandidata. Za ovaj korak nam je potrebno 2 do 3 dana. Nakon odluke, očekivano vreme kada kandidat počinje sa radom je 15 dana.
 Svi kandidati koji ne prođu selekciju CV-jeva dobijaju e-mail obaveštenje, dok se kandidati koji se prisustvovali intervjuima telefonskim putem obaveštavaju o ishodu, nezavisno od toga da li je pozitivan ili negativan.

Priznanja

Najbolji proces IT selekcije - treće mesto 2023.

Najbolji proces IT selekcije - treće mesto 2023.

Ovaj poslodavac odgovara na vaše prijave

Ovaj poslodavac odgovara na vaše prijave

Priznanje predstavlja dokaz da poslodavac odgovara kandidatima na njihove prijave nakon što je konkurs za posao završen, nezavisno od pozitivnog ili negativnog ishoda.

APR

Broj zaposlenih

Profit i prihod

Kontakt

Aleksandra Medvedeva bb, Niš
018/533-020