
13 osoba prati ovu kompaniju
Naši osnivači su zajedno predvodili Facebook Growth tim koji je pomogao kompaniji da premaši broj od bilion korisnika na mobilnoj aplikaciji. Svoje znanje i ekspertizu u Growth-u, LotusFlare donosi kompanijama iz sveta telekomunikacija, finansija, medija i tehnologije. Naša misija je da pomognemo ovim kompanijama da izgrade sjajno digitalno iskustvo, povećaju angažovanost korisnika na portalima i da poboljšaju retenciju i monetizaciju putem svojih aplikacija i website-ova.
Naša ponuda obuhvata:
Growth Platformu - sveobuhvatno rešenje koje omogućava svakom brendu da svojim korisnicima pruži personalizovano iskustvo na aplikaciji, onda kada je to potrebno. Našu Platformu sačinjavaju modularni Growth proizvodi i servisi koji se lako mogu integrisati sa postojećim aplikacijama i website-ovima. Ova platforma pomaže našim klijentima da imaju angažovane i verne korisnike kroz kontektstualne notifikacije, nagrade i preporuke.
Digital Network Operator™ (DNO™) - rešenje “telco u aplikaciji” koje omogućava operaterima da lansiraju sasvim novi brend sa minimalnim CapEx-om koji eliminiše potrebu za poslovnicama, a pritom se brzo razvija i u kratkom roku je spreman za plasiranje na tržište. Sjajna stvar u vezi ove aplikacije je što omogućava da sva komunikacija između operatera i korisnika bude 100% digitalna, bez potrebe da korisnik odlazi u poslovnicu ili da traži podršku pozivanjem call centra.
Među našim klijentima se nalaze neki od vodećih svetskih mobilnih brendova: Linkedin, Supercell, Skype, Verizon Wireless, Singtel, Capital One, Ooredoo and Telenor. Operateri koji sarađuju sa LotusFlare-om, su u proseku povećali ARPU za 22%, smanjili gubitak korisnika za 25% i potrebe za njihovim call centrima za 17%.
Naše sedište i razvojni tehnološki centar se nalaze u Silicijumskoj dolini, a naše operacije su prisutne širom Azije i Evrope. LotusFlare podržavaju Macquarie Capital, Google Ventures, Compound, Kickstart, Sherpalo, SocialCapital i Silicon Valley Angels.
Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije LotusFlare
Android Developer
Postoji 4 kruga selekcija. Prvi je zadatak ili dva koji se rade od kuće. Drugi je sastanak sa HR. Treći je tehnički intervju i na kraju je sastanak sa tim liderom.
Front-end Developer
Pozvali su me na intervju tek posle dva meseca od konkursa. Prvi deo je sa devojkama iz HR-a, standardna pitanja, devojke su vrlo prijatne. Zatim kratko razgovor na engleskom i uvid o radu u kompaniji. Potom razgovor sa jednim od developera o tehničkom znanju. Bila su razna tehnička pitanja i na kraju par algoritamskih zadataka na licu mesta. Generalno pozitivno iskustvo u startup atmosferi. Iznenadilo me je da kompanija sa takvim opisom poslovanja ne prijavljuje svoje radnike, tj. potrebno je da svaki radnik registruje svoju agenciju. Takođe jedan od minusa je radno vreme koje je navodno fleksibilno, ali većina dolazi oko podne zbog obaveznih večernjih sastanaka. Pretpostavljam da jako mladim ljudima to ne smeta ali verujem da osobama koje imaju porodice ne bi odgovaralo.