Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari o kompaniji NCR d.o.o. Beograd

Iskustvo
28.03.2024
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Technical support specialist II

NCR d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata je na vreme.

Zamerke

Mikromenadzment. Menadzeri utripovali da su Patrik Bejtmen. Nedostatak kolegijalnosti, timskog rada, nedostatak podrske tokom rada. Nedovoljno placen, tvoj rad se i ne primecuje, osim ukoliko nije neka zamerka. Nejasne instrukcije, obuka i treninzi prakticno ne postoje. Ambijent pun ogovaranja i smicalica. Zaobici u sirokom krugu ili najgorem slucaju kao prelazno resenje za nesto normalno.

Korisno? 1
Iskustvo
19.03.2024
3 Ne preporučuje

Project Manager

NCR d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Sloboda u smislu niko te ne mikromenadzuje. Teško se dobija otkaz. Ako si bas budala dobićeš ga. To je mac sa dve oštrice jel ćeš onda imati u timu ljude koje daju samo 50% kapaciteta.

Zamerke

Loša povezanost senior menagment u Srbiji sa onim šta radiš za stakeholdere, mala uzana transparentnost u poslovanju. Sporo napredovanje. Dosta ljudi radi samo da im prodje vreme.

Tehnologije

SASS
Korisno? 0
Iskustvo
18.03.2024
1

Help desk representative

NCR d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Plata na vreme,privatno osiguranje

Zamerke

Mala plata,odnos menadžmenta prema zaposlenima ,napredovanje samo ako dobre kafe donosiš

Korisno? 0
Iskustvo
16.03.2024
4 Preporučuje

AIM-ATM Incident Management

NCR d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Idalje sam na obuci koja vec traje dve nedelje i trajace jos dve. Za sada najkomplikovaniji deo su programi u kojima cemo raditi ali stvarno su svi i vise nego od pomoci a pogotovo dodeljeni trener. Svaka cast coveku kako zna da objasni. Imaju svi i strpljenja i razumevanja i osigurali su se da svi na obuci znamo da imamo uvek imamo kome da se obratimo za bilo sta. Jako transparentno i jasno. Opusteno i prijateljsko okruzenje, jedan od boljih timova. Za sada je kapacitet tima popunjen ali ako vidite u buducnosti da je otvorena pozicija preporucujem je. Relativno brzo se napreduje, ima ljudi koji primecuju vas trud i rad, cene ga i nagradjuju. Ovo cete verovatno svuda cuti ali jako jako jako zavisi iskustvo od toga u kakav cete tim upasti. Ja sam imala srece.

Zamerke

Klasika. U pitanju je korporacija gde ste samo broj sto se tice bilo koga van vaseg tima. Nocne smene su naravno minus ali i to je dodatno placeno. Samo 20 dana godisnjeg. U principu sve beneficije se dobijaju tek kada predjete na ugovor sa NCRom (kada istekne ugovor sa firmom preko koje ste se zaposlili M+,...sto je nakon oko 6 meseci). Tesko da cete upecati parking za zaposlene jer ima 400 mesta a 5000 zaposlenih. Nisu se bas pretrgli sa pocetnom platom. Morate bas da budete organizovani da bi ste uskladili i privatni zivot. Tesko je ali je moguce.

Korisno? 1
Intervju
16.03.2024
Pozitivno iskustvo

AIM-ATM Incident Management

NCR d.o.o. Beograd

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 8 nedelja

Kako je izgledao proces

Aplicirala sam sredinom meseca i relativno brzo su mi se odazvali na apliaciju i rekli mi da je prvi razgovor za posao sledece nedelje. To je bio video razgovor sa HRom i jos tri kandidata. Nakon toga sam dobila poziv gde su mi rekli da sam prosla i da je sledeci test engleskog jezika koji je opet za nedelju dana. U principu potrebna je 7ica da bi prosli (ja am prosla sa maksimalnim brojem poena). Nakon toga su me zvali da mi kazu da je pozicija za koju sam aplicirala popunjena ali da imaju otvorenu poziciju gde i pitali su me da li sam zainteresovana. Sto da ne. Posle toga je bio finalni razgovor sa tim liderom i supervizorom koji je takodje super prosao. Javili su mi tek sledece nedlje da sam dobila posao i da obuka pocinje tek za nesto manje od mesec dana. Dakle ukupno oko 4 razgovora i 2 meseca ceknja. Samo je finalni intervju bio iz kancelarije.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehnickog intervjua
Korisno? 1
Iskustvo
06.03.2024
4 Preporučuje

Service desk

NCR d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Benefiti + Kolegijalnost + Komznikacija između menadžmenta i zaposlenih ++ Fleksibilnost +++ Rad od kuće +++

Zamerke

Odnos plata sa inflacijom ------ Bonusi i uvećanje na 6-12+ meseci vrlo niski -10 Sklonost za unapređenja -- Realnost slike u vezi sa izazovima

Tehnologije

CISCO
Korisno? 1
Intervju
05.03.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR d.o.o. Beograd

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Online teams/web komunikacija u tri kruga

Pitanja sa intervjua

  • Koja su iskustva?
  • Opiši svoja prethodna iskustva (na engleskom).
  • Koja su tvoja očekivanja?
  • Da li se vidiš u ovoj kompaniji u narednih 3-5 godina?
Korisno? 0
Iskustvo
29.02.2024
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Software Support Specialist II in NCR Voyix

NCR d.o.o. Beograd

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Timski duh i kolegijalnost.

Zamerke

Kompanija je generalno loša. Reklamiraju se kao nekakva IT korporacija, dok je realnost da se većina poslova svodi na "gurni kabal", "stisni dugme" i "prestanite sa vikanjem". Ono što piše u ugovoru je nebitno u odnosu na pravila firme (tripuju da su u Atlanti). Radio jednom od boljih timova u firmi (Silver), koji je po sebi katastrofalan. Posao je bio donekle pristojan do odvajanja na Atleos i Voyix, kada su na više pozicije došli domaći ljudi sa mentalitetom šefčića iz veselih devedesetih. Tako se došlo do grubljih i finijih nepoštovanja Zakona o radu i sklopljenog ugovora, odnos prema zaposlenima se zasniva na privatnom odnosu sa nadređenima. Menadžerčići i "vođe timova" imaju dva vida ponašanja: "nemoj da me smaraš" ili "ovo je smak sveta", stvaraju se bespotrebne tenzije i povremeno se glumi ozbiljnost isključivo u cilju omalovažavanja zaposlenih koje nadređeni ne simpatišu ili žele da nateraju na davanje otkaza. Obraćanje HR-u služi za ubrzano napredovanje, jer po povlačenju pritužbe zaposleni postaje favorit menadzmenta. Gore rečeno se ne odnosi na eventualno dvoje ljudi iz menadzmenta čija je krilatica "ne zanima me", i sa kojima je saradnja vrlo jednostavna i nemanipulativna. Plata je ispod proseka, osnovica ne prelazi ni 70000, takođe se potpisuje odricanje firme od odgovornosti u slučaju zdravstvenih posledica kontinuiranog noćnog rada (spoji i preko 3 meseca).

Korisno? 9
Iskustvo
29.02.2024
1 Ne preporučuje

Help desk representative

NCR d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, hibridno radno vreme

Zamerke

Kompanija koja na pocetku prica da ima visoke standarde, a zaposljava ljude bez zavrsenog fakulteta i znanja odredjenog jezika. Tim lideri imaju manje znanje engleskog od svih zaposlenih, ali na intervjuu ti isti lideri "proveravaju" znanje jezika. Ljudi koji od 1.dana pricaju kako smo porodica i kako su uvek tu da pomognu, a ne odgovore na pitanje po 3 dana. Nerealne smene, menjanje smena dan unapred, slanje poruka van radnog vremena o menjanju smena. Javno ismevanje pojedinih zaposlenih dok nisu prisutni. Mogucnost napredovanja gotovo da ne postoji. Zaobici u sirokom luku.

Korisno? 8
Intervju
09.02.2024

Help desk

NCR d.o.o. Beograd

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jako je tesko ako nikog nemate da vam "pogura" CV meni se valjda posrecilo. Intervjui nisu problem prvo sa Trizmom pa u NCR-u posto samo preko njih zaposljavaju uglavnom.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja vezana za struku
Korisno? 2