NCR d.o.o. Beograd

Arhivirani utisci o kompaniji NCR d.o.o. Beograd

Recenzije starije od 2 godine

Customer Support Specialist

potvrđen LinkedIn profil

  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen Više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Ako vam treba posao treniranog majmuna sa znanjem engleskog jezika i platom od 60000, ovo je posao za vas. Preporučljivo za mlade ljude koji još studiraju i slično.
Zamerke kompaniji
Kronizam (zapošljavanje po sistemu to jarane, de si zemo i slično), slabe šanse za napredovanje, konstantan pritisak menadžmenta iako nema razloga za isti, za njih si broj na papiru. užasne smene, program koji bira kad radiš i kad su ti slobodni dani...
ne preporučujem
utisak postavljen: 02.06.2016.

Walmart Helpdesk Agent


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Kolegijalnost, dobar tim i mentori, procedure.
Preporučujem svakome ko je bez posla, sa srednjom školom i bez IT iskustva.
Zamerke kompaniji
Stalno proširenje obima posla bez nadoknade, smenski rad i slabe šanse da se napreduje.
preporučujem
utisak postavljen: 04.10.2018.

Software Engineer


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Redovna plata, pozitivna radna atmosfera, prijatne kolege, putovanja u zavisnosti od radnog mesta. Super priča za početak radne karijere i za poslove koji nisu IT.
Zamerke kompaniji
Prijavio sam se na oglas za jednu poziciju, dobio da radim nesto potpuno drugo. Klasična korporacija u kojoj ne možeš da napreduješ brzo, povećanje plate je mizerno. Ne trude se da zadrže dobre i vredne radnike, velike nesuglasice unutar samih sektora kompanije. Previše nadobudnih "srpskih šefova"...
preporučujem
utisak postavljen: 06.09.2018.

Help Desk Agent lvl2


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na određeni vremenski period manje od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Veliki sistem i dobro početno iskustvo. Mnogo zaposlenih i atmosfera opuštena, ljudi iz raznoraznih sfera. Nije dosadno :). Posao jeste zaglupljujući ali je dinamičan i može da bude vrlo stresan (zavisi od tima). Smene mogu da budu zeznute, pogotovo kad se rotiraju na mesečnom nivou (1. 2. 3. smena). Plata je ok za taj posao i za neki početak. Nauče se neki procesi i discipline kojih nema kod nas u kompanijama, a koji mogu da budu korisni za dalje.
Zamerke kompaniji
Mali šraf u velikom sistemu. Liči na velike kompanije iz američkih filmova sa kubikalima. Ovde je uglavnom office space. Plata je ok za taj posao, ali je opet mala da bi sa njom moglo da se živi. Nema prostora za napredovanje, osim ako se prijaviš na neki oglas kao i svi ostali. Mada može da se prebaci iz tima u tim pa se nekako napreduje u tom smislu. Smenski rad je najteži, pogotovo noćne smene.
preporučujem
utisak postavljen: 06.09.2018.

Help Desk Specialist


  • Trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Redovna plata, sve po zakonu.
Zamerke kompaniji
Plata mala u odnosu na slična radna mesta u drugim firmama. Posao se graniči sa izrabljivanjem. Svi ovi ljudi koji daju pozitivne utiske su na višim pozicijama gde je priča drugacija. A doći dotle je gotovo nemoguće ako nisi imao mnogo mnogo sreće u zivotu, jer kompetencija nije bitna uopšte.
ne preporučujem
utisak postavljen: 31.08.2018.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.
Copyright © 2020 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs. ::
Made with in Subotica.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija