Orion Telekom d.o.o.
Iskustva
Mrežni inženjer
Pozitivno
Upoznavanje sa novim tehnologijama, dosta ima da se nauči. Dosta ozbiljnih ljudi tehničke orijentacije, ali ima i osoba koje ničim ne zavređuju svoje mesto u firmi.
Zamerke
Katastrofalan menadžment, ne preterano stručan, tipične fore sa okolišanjem, izbegavanje direktne odgovornosti. Nemogućnost napredovanja, o ozbiljnijim povišicama nema govora. Dosta stresa na dnevnom nivou, trud koji nije adekvatno nagrađen, deluje da rukovodstvo dosta luta, kao da nema dobru strategiju, od slučaja do slučaja...
Sektor tehničke podrške (Call center)
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Simulacija samog razgovora.
Sektor tehničke podrške
Pozitivno
Puno rada (što je dobro), jako pozitivni i korektni ljudi bar u sektoru monitoringa i tehničke podrške. Odlična prilika za sticanje znanja. Različite tehnologije, puno opreme i aplikacija, mlada kompanija, gde se puno može naučiti.
Zamerke
Ne tako visoke plate u odnosu na konkurenciju. Nedostatak kvalifikovanih ljudi. Malo bolja briga o rezidencijalnim korisnicima.
Monitoring mreže
Pozitivno
Imaju različite vrste usluga, tako da postoji mogućnost da se upozna i da se nauči o različitim vrstama tehnologija u oblasti interneta, televizije , telefonije.
Zamerke
Nemaju dobar odnos prema korisnicima, često nedostaje opreme, korisnici dugo čekaju na opremu, takođe tehničari ne izlaze na teren u zadovoljavajućem roku. Ne trude se preterano da zadrže ljude.
Sysadmin
Pozitivno
Sistem, ima sistem rada koji mi odgovara.
Zamerke
Sistem, ne poštuju ga svi.
Tehnička podrška
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Tehnička podrška
Pozitivno
Mogućnost rada na savremenim tehnologijama i učenje istih.
Zamerke
Nemogućnost napredovanja.
(Dragomir R.)
Team leader sistem sektora
Pozitivno
Ekipa je zaista sjajna, mada to baš i nije o kompaniji :) Dobro mesto da se stekne radno iskustvo i da se nauči dosta od kolega.
Zamerke
Konstantan rad pod pritiskom uz malu novčanu nadoknadu.
(Aleksandar T.)
Operater u korisničkom servisu
Pozitivno
Mogućnost napredovanja, pozitivna atmosfera u kolektivu.
Zamerke
Stresan posao.