
POSH 33 d.o.o
Iskustva
Dizajner
Bez ponude za posao
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Dizajnirati tri slike za instagra
Marketing menadžer
Pozitivno
Deo tima je super. Lepa je kancelarija.
Zamerke
Profesionalnost je važna kada se kritikuju zaposleni i tada se ističe da je to firma sa ozbiljnim klijentima i principima. Ali kada je reč o potrebama zaposlenih onda je firma mala i uvek se "radi na tome" da se stvari poprave. Preveliki obim posla po zaposlenom i nemogućnost odrađivanja zadataka bez prekovremenog rada koji apsolutno nikada ne bude plaćen, ukoliko zaposleni ne odradi zadatke slede velike kritike. Prilikom dobijanja novih klijenata i većih odgovornosti, plata ne bude povećana. Menadžmentu i jednoj zaposlenoj je dozvoljeno da viču i budu drski prema nadređenima, da odnos bude jako neprofesionalan. Balans između poslovnog i privatnog života jedva da postoji. Teško je unapređivati znanje jer su određeni zaposleni uvek zatrpani operativom dok se menadžment edukuje konstantno. Uglavnom u timu vlada tenzija, zaposleni su jako pod stresom zbog obima posla. Često neke zaposlene plaču na poslu od pritiska i stresa ali je to ostatku tima toliko nomalno i učestalo da se jedva obrati pažnja na to. Sve u svemu, potrebno je imati čvrste stavove i držati se ugovora i mnogo pregovarati sa menadžmentom i direktorom kako bi uslovi bili bar prihvatljivi za rad (ovo su uspeli samo retki).
Account
Pozitivno
Masaža od 15minuta svake nedelje.
Zamerke
U početku obećano sve što možeš da poželiš na radnom mestu iz snova, naravno, ništa od toga nije ispunjeno. Nema nikakve organizacije. Konstanto laganje klijentima, manipulacije i davljenje u sopstvenim greškama. Kolege su bile pred nervnim slonovima svakog dana. Jako loš kolektiv, poslovnog 0.
Digital Marketing
Pozitivno
Postoji mogućnost da se nauči operativa u digitalnom marketingu.
Zamerke
Užasna organizacija bez hijerarhije. Više zamerki imam iz svog ličnog iskustva: 1) Na početku su svima obećane kule i gradovi, ništa nije ispunjeno za 6 meseci 2) Malo radnika na veliki broj klijenata - radnici su pretrpani poslom, radi se duže od ugovorenog radnog vremena (prekovremeno nije plaćeno) 3) Ne postoji organizacija - niko ne zna šta ostali rade, svi se spotiču jedni preko drugih, stalno se kasni, klijenti odlaze besni 4) Za 6 meseci što sam radio, smenilo se 10ak ljudi, od kojih su svi otišli nezadovoljni 5) Vlasnik zapošljava mlade i neiskusne pa tako može da ponudi veoma male plate 6) Za 6 meseci smo imali samo dva "timska" sastanka na kojima je vlasnik blatio sve radnike - nije bilo konstruktivnog razgovora 7) Umeju da skinu sa plate ako tako odluče Dve nedelje pred ispitni rok sam im najavio da znaju da me u tom periodu (nedelju dana) ne maltretiraju sa previše zadataka. Podsetio sam ih nedelju dana pre i dan pred ispitni rok su mi sasuli najobimniji zadatak koji su mogli uz poruku da "MORAM" što pre to da odradim. Nemaju osećaj za ljude i praktično ceo sistem izgleda kao robovlasnički. Koleginice su plakale u kancelariji od stresa, nije im ukazana pomoć. Pravi primer KAKO NE TREBA DA FUNKCIONIŠE JEDNA FIRMA. Najgore radno iskustvo u mom životu.