Razor je jedna od 50 najboljih digitalnih agencija u svetu i najveći proizvođač Facebook aplikacija u Irskoj.
Kompanija je osnovana 2002. godine. Inicijalna ideja za posao bila je integracija tržišnih komunikacija i njihov plasman na nove medije. Prvih godina smo edukovali tržište o novim medijima i komunikacijskim kanalima. U početku nije bilo velikog uspeha u Srbiji. Vremenom smo okupili dobar tim koji je napredovao iz godine u godinu. Prvo smo se fokusirali na advertajzing i PR, a prelomna godina je bila 2005, kada smo počeli saradnju sa firmom "Certus". Druga važna stvar bila je izrada kampanje za Filipa Ceptera, tadašnjeg kandidata za predsednika Olimpijskog komiteta. U pohod na inostrano tržište krenuli su 2007. godine.
Najveći iskorak za firmu Razor je bila podrška Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) uz pomoć koje su dobili konsultanta iz Irske. To poznanstvo im je otvorilo put u Irsku i danas su partneri u poslu. Od 2009. Razor je inkorporiran i u irskom gradu Korku, a imaju predstavništvo i u Velikoj Britaniji, kao i firmu u Hrvatskoj.
Razor tim upravlja online aktivnostima najvećih svetskih kompanija kao što su Sony, Nokia, Chevrolet, Vodafone, Nivea, Kellogg’s, Milka, Jagermaister, Meteor, Setanta, Seat, Delhaize i druge.