O kompaniji
6
Iskustva
Plate
Poslovi
SR Technics Services d.o.o. logo

SR Technics Services d.o.o.

Oceni kompaniju

O nama


SR Technics je vodeća globalna kompanija u avio industriji sa sedištem u Švajcarskoj, koja pruža usluge održavanja, popravke i remonta aviona, motora i avio komponenata (MRO). Sa tradicijom dugom preko 90 godina, SR Technics gradi dugoročna partnerstva sa raznovrsnom globalnom korisničkom bazom od preko 500 avio kompanija, uključujući velike i low-cost avio prevoznike, avio-lizing kompanije i proizvođače originalne avio opreme. Kao jedna od vodećih nezavisnih kompanija u svetu za pružanje usluga ovog tipa, SR Technics sarađuje sa najvećim globalnim proizvođačima avio letelica, kao što su Airbus i Boeing. Kompanija na globalnom nivou zapošljava više od 2.000, a u Beogradu oko 250 zaposlenih sa tendencijom rasta.


U okviru širenja svoje globalne mreže, tokom 2015. godine kompanija SR Technics je započela poslovanje na tržištu Srbije, pod nazivom SR Technics Services. Kompanija je u Beogradu locirana u savremeno opremljenom poslovnom prostoru u okviru kompleksa Airport City. U Srbiji okupljamo vrhunski profesionalni tim koji vođen strašću ka sticanju novih znanja i u duhu timskog rada, svakodnevno radi na unapređenju nivoa efikasnosti i standardizacije naših poslovnih procesa. SR Technics Services u Srbiji pruža administrativne, finansijske, kao i usluge tehničke podrške, sa ciljem da podrži dalji rast kompanije na globalnom nivou u svim poslovnim segmentima.


Najveća vrednost SR Technics-a su naši zaposleni. Kroz različite benefite, kao što su privatno zdravstveno osiguranje i fleksibilni oblik rada, trudimo se da obezbedimo svakom pojednicu da se oseća dobro i da održava balans između privatnog i poslovnog života. Posebnu pažnju obraćamo na usavršavanje zaposlenih i to ostvarujemo kroz personalni razvojni plan kao i kurseve engleskog i nemačkog jezika.

Beneficije

Edukacija, profesionalni razvoj

Organizujemo kurseve engleskog i nemačkog jezika za zaposlene koji su izrazili želju da se usavršavaju ili je to neophodno zbog prirode posla. Časovi se organizuju dva puta nedeljno u toku radnog vremena i pored edukativnog karaktera služe kao prilika da se zaposleni iz ražličitih timova bliže upoznaju. Nakon završenog kursa, svi zaposleni stiču Berlitz sertifikat.

Timska druženja

Podstičemo druženje i povezivanje zaposlenih kroz različite CSR i zabavne događaje koje organizujemo tokom godine. Pored posvećenosti poslu, volimo i da se družimo. 😊

Fleksibilno radno vreme

U dogovoru sa pretpostavljenim zaposlenima je omogućen fleksibilni oblik rada, kao i mogućnost da izaberu da li će radni dan započeti od 8h ili od 9h ujutru. Time podstičemo produktivnost i pružamo zaposlenima mogućnost da organizuju svoje vreme prema sopstvenim preferencijama i potrebama.

Dodatni slobodni dani

Pored minimuma koji je propisan zakonom, zaposleni u SR Technics-u dobijaju dodatne slobodne dane na osnovu različitih kriterijuma.

Zdravlje

Zdravlje zaposlenih nam je na prvom mestu i sa tim u vezi SR Technics u kontinuitetu, već godinama obezbeđuje paket privatnog zdravstvenog osiguranja. Paket obuhvata širok spektar medicinskih usluga kao i sistematski pregled na godišnjem nivou.

Program mentorstva

Početkom godine evaluiraju se postignuti rezultati za prethodnu godinu i postavljaju ciljevi za tekuću. Zajedno sa pretpostavljenim, određuju se oblasti za unapređenje i u skladu sa potrebama organizuju redovni interni i eksterni treninzi i edukacije. U SR Technics-u verujemo da je otvorena komunikacija i blagovremen feedback preduslov za napredak kako zaposlenih tako i kompanije.

Naši ljudi

Sanja Sladojević

Menadžer za razvoj proizvoda

Stanko Dukić

Član IT tima rotirajućih komponenti

Proces selekcije

Recruitment proces u SR Technics-u se odvija u nekoliko faza. Nakon što pristignu prijave, pregledaju se CV-jevi od strane regrutera i prosleđuju hiring menadžeru/ki. Kandidati koje menadžer izabere kao adekvatne za datu poziciju, dobijaju poziv na intervju.

Prvi krug intervjua uglavnom podrazumeva razgovor samo sa regruterom, koji se obavlja putem aplikacije ili telefona. Dužina trajanja intervjua je 30-45 minuta. U prvom krugu, kandidati imaju priliku da se predstave i da podele više informacija o svom radnom iskustvu. Sa druge strane regruteru je važno da razume motivaciju i razloge apliciranja na datu poziciju. U toku prvog intervjua, regruter daje informacije o SR Technics-u, bliže objašnjava poziciju i deli informacije u vezi sa uslovima rada.

Kandidati koji prođu u naredni krug selekcije, mogu da očekuju razgovor sa hiring menadžerom i regruterom. Drugi krug selekcije se odvija ili u prostorijama SR Technics-a ili putem video poziva. U drugom krugu selekcije, menadžer/ka objašnjava detaljnije samu poziciju i postavlja relevantna pitanja. Od strane HR-a mogu da se očekuju pitanja u vezi sa soft skills kao i očekivanja od pozicije i tima.

U određenim slučajevima može da se organizuje i treći krug selekcije koji bi podrazumevao razgovor sa višim menadžmentom ili case study.

Trudimo se da u svakom trenutku budemo transparenti prema kandidatima i da ih ohrabrujemo da postavljaju pitanja. 😊

Nakon završetka procesa selekcije, izabrani kandidat/kinja će dobiti poziv gde će biti saopšteno da je izabran/a za datu poziciju, a nakon toga ponuda će biti prezentovana i pismenim putem. Kandidati koji nisu izabrani dobijaju mejl od strane SR Technics-a da nisu primljeni na datu poziciju.

Svim kandidatima koji su učestvovali u procesu selekcije (prisustvovali bar jednom intervjuu) šaljemo upitnik gde mogu da podele svoje iskustvo sa procesom kao i da ostave komentar.

APR

Broj zaposlenih

Profit i prihod

Kontakt