O kompaniji
1
Iskustva
Plate
Poslovi
Scylladb logo

Scylladb

Oceni kompaniju

Iskustva

Arhiva | Intervju
04.11.2021
Negativno iskustvo

Technical Support Engineer

Bez ponude za posao

Intervju jako težak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju sam imao sa direktorom globalnog support tima. Moram odmah istaći da je ovo bio jedan od najzanimljivijih i opuštenijih razgovora koje sam ikad imao (a bilo ih je dosta)! Razgovor je konkretno bio za upoznavanje i manju proveru znanja mojih tehničkih sposobnosti. Većina pitanja je bilo vezano za moje iskustvo i trenutne odgovornosti na poslu, dok je drugi obuhvatio tehnička pitanja koja nisu bila obavezna da se znaju. Ova pitanja su postavljana spontano u skladu sa onim što sam opisivao kroz svoje iskustvo. Ostatak razgovora je bio prilično otvoren i pričali smo o svakodnevnim temama. Bukvalno sam imao osećaj kao da pričam sa drugom. Inače, lik ima jako zanimljivu priču i iskustvo koje može podeliti. Poenta razgovora je bila da se više upozna moja ličnost i to kakav sam kao osoba. Istog trenutka sam dobio i povreatnu informaciju da sam prošao dalje te da ću u narednim danima dobiti zadatak koji treba da uradim. Trebalo mu je više jedne nedelje da mi pošalje ceo zadatak s obzirom da je morao da kreira okruženje. Glavni fokus zadatka je na troubleshooting-u Scylla servisa gde je trebao da se pronađe glavni uzrok zašto se isti ne može pokrenuti. Takođe je bilo neophodno ukloniti "key" iz tabele koji klijent nije mogao da izbriše. Trebalo mi je nekoliko dana da sve završim s obzirom da se nisam ranije susretao sa Scylla tehnologijama i okruženjem. Sam zadatak nije imao konačno rešenje i pored svih metoda koje sam primenio, tako da sam ga poslao izveštaj svega onoga što sam pokušavao da primenim. Rečeno mi je da će ga pregledati kroz par dana iako sam odgovor dobio posle više od nedelju dana čekanja. Na kraju su odlučili da odbiju moju aplikaciju pošto su se odlučili za druge kandidate koji su više odgovarali ovoj poziciji. Osetio sam se prilično razočarano s obzirom da sam potrošio nekoliko dana (uključujući i vikend) ne bi li rešio glavni problem da bih nakon toliko vremena dobio generički mejl i to od osobe koja me nije čak ni intervjuisala. Zatim sam pitao da obavim razgovor sa čovekom koji me je intervjusiao kako bismo prošli zadatak čisto da vidim gde sam pogrešio. Nekoliko trenutaka kasnije, stiže mi poruka od HR-a gde me je pozvao na razgovor ne bi li dobio konkretan odgovor. Tu zapravo nisam ništa pametno čuo od osobe koju čak nisam mogao ni videti na kameri. Sve što sam dobio je izvinjenje koje je dotični uputio zbog toga što sam dobio automatizovanu poruku. Dakle, evidentna greška s njihove strane. Opet sam kontaktirao tu osobu koja je i obavila tehnički razgovor sa mnom da prodiskutujemo rešenje samog zadatka. Ni on nije ništa pametnije rekao s obzirom da je testno okruženje već bilo uklonjeno pre poziva. Tako da, mogli smo samo da pričamo o tome šta je trebalo da se uradi iako sam to već znao unapred. Moj prvi utisak o ovoj firmi je bio jako pozitivan, a pogotovo na prvom razgovoru. Ipak, na kraju su ispali poprilično kontradiktorni onome što je pisalo u opisu oglasa. Tu prvenstveno mislim na sledeći opis: "Technical orientation, no experience is required! We will teach you everything you need."

Pitanja sa intervjua

  • Koja je razlika između RAID 0 i RAID 6?
  • Kako bi postupio u slučaju da postoji problem sa konekcijom između dva servera prilikom korišćenja "rsync" komande?
Korisno? 0