Service Plus d.o.o.



Napomena: Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Service Plus d.o.o.

Project Manager

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Novi Sad
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Nakon završeka konkursa, kontaktirana sam telefonom i zakazan je prvi intervju gde je poslodavac prilagodio termin mom slobodnom vremenu. Na prvom intervjuu mi je detaljno objašnjeno s čim se kompanija bavi kao i opis posla i očekivanja od zaposlenog na toj poziciji. Nakon toga smo razgovarali o mojim dosadašnjim radnim iskustvima. Rečeno mi je da ću u roku od nekoliko dana biti obaveštana o drugom krugu, a tako je i bilo pa sam na sledeći intervju išla već nakon 4-5 dana. Tada sam obaveštena i da sam najbolji kandidat i dobila sam ponudu.

utisak sa intervjua postavljen: 15.11.2017.

Postoji 10 vrsta IT-evaca.

Oni koji mogu ući u altTab bazu i oni koji ne razumeju ovu foru.

Koji si ti?
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.

Najznačajnija delatnost kompanije Service Plus je da svojim korisnicima pruža kompletnu uslugu održavanja, u zavisnosti od samog ugovora o održavanju. Te usluge mogu uključivati preventivno održavanje (nadgledanje i preventivne akcije radi sprečavanja problema u radu), redovno održavanje (rešavanje problema, rekonfigurisanje itd.), interventno održavanje 5/8, 7/8, 7/24, itd. U slučajevima interventnog 24/7 održavanja servisni centar Service Plus-a je na raspolaganju korisnicima 24 sata dnevno svakog dana i garantuje se vreme popravke u određenom vremenskom periodu. 

Kompanija se bavi konsaltingom, projekt menadžmentom, servisom fiskalnim printera, uslugama montaže i instalacije, telefonskom podrškom i održavanjem hardvera i softvera, obukama...

Oglasi za posao (trenutno 0 aktivnih oglasa)

Software Support Engineer

Novi Sad  • Rok: 15.11.2017

Identify, analyze, solving and correcting the issues in the software implementation process. Correction of irregularities during the execution of the process... (pročitaj oglas)

Serviser kompjuterske opreme - Tehničar

Novi Sad  • Rok: 26.09.2017

Service Plus d.o.o.: Serviser kompjuterske opreme - Tehničar. Uslovi: iskustvo u održavanju IT opreme... (pročitaj oglas)

Project Manager

Novi Sad  • Rok: 06.09.2017

Management and leadership skills. Ability to motivate people. Commercial awareness. Communication skills... (pročitaj oglas)

Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre

Naziv
SERVICE PLUS
Adresa
Živojina Ćuluma 10, Novi Sad
Datum osnivanja
30.01.2004.
PIB
103247586
Matični broj
08807434
Poslovni naziv
SERVICE PLUS, PREDUZEĆE ZA PROIZVODNJU, TRGOVINU I USLUGE DOO NOVI SAD
Delatnost kompanije
4690 Nespecijalizovana trgovina na veliko
Pravna forma
Društvo sa ograničenom odgovornošću
Zakonski zastupnici
Borislava Brkić - v.d. direktora
Copyright © 2017 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija