Siber Systems Inc
Iskustva
Technical Support
Pozitivno
Jedine pozitivne strane su prijava na pun iznos plate (što bi trebalo da se podrazumeva, ali pošto smo u Srbiji računam i to kao plus) i hibridni model rada.
Zamerke
Raspored je jako loše organizovan i tim lideri ga često menjaju kako im dune, čak i nedeljom uveče umeju da pošalju izmenjen raspored za narednu nedelju. Rad vikendom i praznicima se podrazumeva (slobodan dan na državni praznik ne postoji kao opcija), a nije retkost da vam pod izgovorom "pokrivenosti" slobodni dani u toku radne nedelje budu razdvojeni. S obzirom da u se u rotaciji najviše rade 2. i 3. smena, možete se oprostiti od društvenog života i bilo kakvih hobija, a plata koju dobijate zauzvrat je presmešna. Na sve to, Product Manager ume da bude vrlo grub i neprijatan prema Support agentima. Svojim stavom i ponašanjem on bukvalno i ne krije da mu je Support tim zadnja rupa na svirali i da nemamo čemu dobrom da se nadamo. Već je nekoliko agenata proteklih meseci dalo otkaz zbog loših uslova, ali ni Product Manager ni tim lideri ne pokazuju nikakvu spremnost da uslove rada i svoj pristup zaposlenima promene na bolje. Ukratko - ako želite da sačuvate svoje vreme i živce, ovu firmu zaobiđite u širokom luku.
tech support
Pozitivno
Posao nije tezak
Zamerke
Ne preporucujem rad ovde. Smene su lose, rotiraju se, a support menadzer ce menjati raspored kako god zeli bez prethodne konsultacije sa zaposlenima. Koriscenje godisnjeg odmora je skoro pa privilegija a rad na drzavne praznike se podrazumeva. "Americki" sistem rada u kojem se od vas ocekuje da budete bezpogovorno odani firmi i njenim ciljevima, zapostavite privatni zivot i potpuno se posvetite poslu. To bi bilo okej, da kompenzacija nije mizerna. Plata i uslovi rada apsolutno ne odgovaraju kompenzaciji koju nude. U oglasu posla navode: competitive salary plus performance-based bonuses, 20 paid vacation days and Holidays schedule, Fun and vibrant office, private health insurance. Plata itekako nije konkurentna. Kancelarija je podeljena na dva stana u objektu na NBG, support koristi jedan od njih koji je ujedno i dnevni boravak za ostale zaposlene. Privatno zdravstveno se aktivira tek posle 3 meseca zaposlenja. Holidays schedule - dobra sala. Celokupan menadzment i HR firme u Srbiji cini jedna osoba, koja se ocigledno godinama "penjala uz lestvicu", i sada uslovno receno ubira plodove tog rada. To bi bilo sasvim ok, da je ta osoba dobra u svom poslu. Ali nije - od pocetka jasno signalizira nedostatak postovanja, nerazumevanje, nipodastavanje i nemogucnost napretka unutar kompanije. Komunikacione vestine su na jako niskom nivou. Ne preporucujem, trazite dalje.
Quality Control Engineer - QA Tester
Bez ponude za posao
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Customer Support Advisor
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Customer support / Technical support
Bez ponude za posao
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Client side developer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Quality Control Engineer - QA Tester
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 2 nedelje