O kompaniji
20
Iskustva
9
Plate
Poslovi
Silver Bell Group logo

Silver Bell Group

2.9

Iskustva

2.9 67%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

2.9

Timska atmosfera

3.3

Zadovoljstvo projektima

3.1

Mogućnost napredovanja

2.9
Intervju
10.04.2025

Chat Support Specialist

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Intervju je kasnio 30min uz izgovor da je prethodna kandidatkinja kasnila, što je krajnje neprofesionalno. Na intervjuu je bila direkorka koje je bila zaista ljubaznam dok su se dva menadžera ponašali kao da ih je neko puškom naterao da prisustvuju. Manje-više su se ponašali kao da su već nekoga odabrali, tako da ne znam zašto u tim situacijama uopšte zovu druge kandidate. Takav utisak sam stekao jer ih nije interesovalo da progovorimo na jeziku za koji sam se prijavio, osim ako i ne zanju da govore isti. Plata za poziciju je bila ok za tu vrstu posla, ugovor na određeno (???) smene za klijenta od po 9h. Sve u svemu, izgubljeno vreme.

Pitanja sa intervjua

  • Prethodno iskustvo u supportu.
Korisno? 1
Iskustvo
07.01.2025
2 Ne preporučuje

agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema pozitivnih utisaka

Zamerke

Losi i neiskusni ljudi iz menadzmenta (dovedeni tu preko raznih poznanstva) koji favorizuju zaposlene sa kojima su dobri, otkaze daju sat vremena pred kraj radne smene bez ikakvog prethodnog upozorenja, lose okruzenje, naporne smene

Korisno? 1
Iskustvo
04.01.2025
1 Ne preporučuje

Call operater

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema pozitivnih utisaka

Zamerke

Neorganizovani, nestrucni, bez jasnog cilja, barataju pausalnim znanjem, obmanjuju zaposlene. IT support zaposlenima ispod svakog nivoa. Sve u svemu; ocajno iskustvo.

Tehnologije

Microsoft Access
Korisno? 1
Intervju
13.11.2024
Pozitivno iskustvo

Content Creator

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Pozovu vas telefonom da zakažu intervju, prvi krug je sa HR osobom, nakon toga ponovo poziv telefonom za uživo intervju, gde razgovarate sa Head of Marketing. Dakle, pisane tragove ne ostavljaju nigde u mejlu što se komunikacije sa kandidatima tiče, sem microsoft teams mejla o potvrdi zakazanog sastajanja.
Korisno? 1
Iskustvo
14.08.2024
1 Ne preporučuje

Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

abolutno nista

Zamerke

lazu oko plate, nekompetentni maksimalno, iskoriste gde mogu, kancelarija nehigjenicna, teamleaderi nesposopni, ugovor na ogranicano vreme jedna od najgora company gde sam radio

Korisno? 19
Iskustvo
20.07.2024
5 Preporučuje

Saradnik na istraživanju tržišta

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Lak i zabavan full-time remote posao, uz sasvim finu platu. Odlična komunikacija sa šefovima koji su se uvek trudili da nam izađu u susret za sve i budu fer. Dobri bonusi.

Zamerke

Nema nikakvih zamerki.

Korisno? 4
Intervju
20.07.2024
Pozitivno iskustvo

Saradnik na istraživanju tržišta

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Preko telefona smo zakazali online intervju odmah za sutra, intervju je trajao oko sat vremena i bio je jako prijatan. Razgovarali smo o mojim dosadašnjim iskustvima i obuhvatio je kratku proveru engleskog jezika, u detalje mi je objašnjen posao i predstavljen klijent, kao i ukratko istorijat Silver Bell Groupa i ličnog iskustva šefice.

Pitanja sa intervjua

  • Šta još mogu da kažem o iskustvima pored onoga što se već nalazi u CV
  • Kratka usmena provera znanja engleskog jezika
Korisno? 4
Iskustvo
16.04.2024
5 Preporučuje

Customer support specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Velika kolicina internih unapredjenja, odlican HR i Marketing Team. Fine bonus šeme. Prijatna atmosfera za rad. HH svaki petak. Motivisan rad.

Zamerke

Nemam.

Korisno? 3
Intervju
22.01.2024
Pozitivno iskustvo

Customer Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Sasvim korektno iskustvo. Intervju je bio relativno kratak. Pitanja su uglavnom bila opšte prirode radi upoznavanja. Objasnili su mi kako izgleda proces selekcije i upoznali su me sa klijentom za kog se traži pozicija.
Korisno? 2
Iskustvo
22.01.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Tim je sacinjen od dosta kvalitetnih ljudi, uglavnom mladji ljudi rade na svim projektima. Project management moze da bude bolji jer se nekad zbog lose iskomuniciranih rokova stvara bespotrebna tenzija.

Zamerke

Korisno? 2