
Thomalex
Iskustva
Support Specialist
Pozitivno
Zanimljiv proizvod sa ogromnim potencijalom za uspeh.
Zamerke
Nije bitno šta i koliko radiš, već da ostaneš duže i ako može, dođeš ranije, to je pokazatelj "da ti je stalo". Rad od kuće nije opcija, sem kad si bolestan, jer bolovanje nije poželjno (ako odeš na bolovanje, svaki dan će ti zvoniti telefon da vide kad se vraćaš, i suptilno ti staviti do znanja da bi to trebalo sa bude što pre, jer može biti posledica). Na pauzu istovremeno mora da ide čitava kancelarija, što da slučajno neko ne bi ostao koji minut duže na pauzi, što da bi se izbeglo negativno komentarisanje direktora i organizacije rada jer su svi nezadovoljni, ali ćute (osim kad je direktor van kancelarije, tad se ne zna ko će pre da krene s izlaganjem). Sam proizvod, iako ima veliki potencijal, je prepun nelogičnosti, UX je katastrofalan i sve "rupe" se popunjavaju tek kad ceo sistem krene da puca, a sve to zbog nedovoljno ljudi i free verzija software-a koje se koriste kad god je moguce (cak i baza podataka je free, sto je gotovo neverovatno). Sve u svemu, ko god ima izbora, neka uštedi sebi vreme i živce i bolje ode tipa u Maxi na delikates, biće mu neuporedivo bolje.
Tehnologije
Junior support specialist
Pozitivno
Mali tim, dobra lokacija kancelarije, komunikacija sa kolegama iz celog sveta, usavrsavanje engleskog jezika kroz posao, kolege zeljne da prenesu znanje, zajednicki rucak stvara lep timski osecaj, posao je idealan za nekog pocetnika, nekog kome bi ovo bio prvi posao
Zamerke
Previse specifican posao, malo stvari i znanja koje mogu da se upotrebe iz IT-ja, programi specificni samo za taj posao