O kompaniji
12
Iskustva
9
Plate
Poslovi
Transcom logo

Transcom

2.6

Iskustva

2.6 40%

Menadžment kompanije

2.4

Beneficije

3

Balans karijera-privatni život

3.8

Timska atmosfera

3.4

Zadovoljstvo projektima

4.2

Mogućnost napredovanja

3
Iskustvo
10.07.2025
3 Preporučuje

Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Lepa slika kompanije, trude se da se profesionalno izrazavaju i da sve bude po zakonu.

Zamerke

Los menadzment, pravljenje pritiska zaposlenima iz neznanja, a ne iz lose namere, verujem. Sklapaju ugovore koji se isplate samo najvisim pozicijama.

Korisno? 0
Intervju
27.06.2025
Negativno iskustvo

Cusomer service

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Lak interviju, testiraju znanje stranog jezika, plata je smešna (da ne kažem tužna) i vidi se da nisu najbolje organizovani
Korisno? 2
Intervju
06.06.2025

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Kako je izgledao proces

Lak intervju, ne testiraju previse, provera engleskog
Korisno? 0
Iskustvo
06.06.2025
3 Ne preporučuje

It support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Plata redovna

Zamerke

Los raspored, menadzeri lose organizovani

Korisno? 1
Iskustvo
17.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer service representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

U početku je bila konkurenta plata, i normalni uslovi za rad. Sada trenutno ta firma nema ničeg pozitivnog u ponudi.

Zamerke

Mala plata, pritisak sve veći. Iako se zna da su joj dani sa ovim klijentom odbrojani u Srbiji. Nehumani uslovi za rad, mobing konstantan.

Korisno? 7
Intervju
21.04.2025
Negativno iskustvo

TEAM Leader

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor sa nekom menagerkom koja mu je u startu nakon prvih odgovora rekla da su joj neke moje 'muške' kolege (iz moje tadašnje firme) dali bolje odgovore od mene i krenula da mi objašnjava šta sam trebala da joj kažem kao odgovor. Jako neprofesionalno i diskriminisuce.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehničkog intervjua
Korisno? 2
Intervju
27.11.2024
Pozitivno iskustvo

Agent korisničke podrške

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Bilo je neophodno uraditi psihološki test. Nakon toga su me pozvali posle otprilike nedelju dana na razgovor. Trebalo je da ispričam nešto o sebi, svom radnom iskustvu i motivima da se prijavim za ovu poziciju. Zatim sam dobila test. To su bila dva mejla sa žalbama na koje je trebalo odgovoriti.

Pitanja sa intervjua

  • Recite nam nešto o sebi i svom radnom iskustvu.
  • Gde ste učili strani jezik? Koje još jezike govorite?
  • Zbog čega ste se prijavili na ovu poziciju?
Korisno? 1
Iskustvo
23.07.2024
5 Preporučuje

Coustomer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobar odnos obima posla/plate, dobar prostor, mogucnosr rada od kuce, privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Bolja organizacija projekata.

Tehnologije

Oracle Oracle SOA
Korisno? 1
Iskustvo
25.11.2023
1 Ne preporučuje

Customer support representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Samo uski krug ljudi oko mene je bio pozitivna stavka. I prvi pretpostavljeni (tom lider) sa kojim moze da se dogovori covek.

Zamerke

Neorganizovana, nestrucna, neprofesionalna firma ciji menadzeri lazu, mazu i ne brinu o svojim radnicima, niti ih zanima koliko dobro radis, samo ih kolicina zanima. Od beneficija koje navode prakticno nemas nista... sve sama sarena laza...

Tehnologije

Citrix
Korisno? 28
Arhiva | Intervju
19.06.2023
Pozitivno iskustvo

Customer service agent

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Proces pocinje testiranjem na sajtu kompanije. Potom sledi telefonski intervju sa regruterom, nakon cega se testira znanje jezika sa profesorom istog. Nakon toga sledi razgovor sa buducim tim liderom i nakon uspesnog razgovora ponuda za posao.
Korisno? 6