
Trizma d.o.o.
Kontakt
Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.
O kompaniji
Trizma Smart Sourcing je vodeća BPTO kompanija u Srbiji. Svojim kvalitetnim uslugama i fleksibilnim pristupom, Trizma se razvija na tržištu kao kompanija koja je pouzdan partner svojim klijentima, prepoznatljiva po kvalitetu usluga. Misija im je da na brz, jednostavan i inovativan način podrže klijente da unaprede svoje poslovanje korišćenjem njihovih usluga. Trizma je osnovana 2002. godine kao prvi samostalan call centar u Srbiji, koji je, radeći sa bankama, osiguravajućim društvima, vladinim organizacijama, maloprodajnim objektima, bio fokusiran na što efikasnije vođenje njihovih kontakata sa najboljim kvalitetom komunikacije. Od pionira industrije Kontakt centra u Srbiji Trizma se razvila u kompaniju koja trenutno opslužuje 40 klijenata sa 3 kontinenta, 24 sata na dan, koristeći 14 jezika. Postali su kontakt centar sposoban da kontaktira 4 korisnika u sekundi ili da kontaktira čitavu populaciju Srbije za 4 meseca.
Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Trizma d.o.o.
Ocena (0 utisaka)
Podeli svoje iskustvo
Anonimno podeli svoje iskustvo o radu ili sa intervjua i pomozi drugim kandidatima koji se interesuju za kompaniju.
Technical support
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 1 nedelju
Prvi inicijalni razgovor je bio telefonom, zapravo to je bilo samo kratka informacija i zakazivanje intervuja za strani jezik na lokaciji Berlitz. Nakon nedelju dana imao sam intervju, gde je bio zadatak lični opis (nešto o sebi) i iskustvu. Ovo iskustvo je za mene bilo veoma negativno (delumično i mojom krivicom), ali...
Operater
Odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Intervju se sastojao iz tri dela. Prvi dio je bio test engleskog, usmeni i pismeni. Zatim intervju i na kraju test koji je obuhvatao pitanja iz IT dela. Nazvali su me nakon mesec dana ali zbog ličnih razloga sam morala da odbijem ponudu.
- Kako pomoći korisniku ako se pokvari miš?
Help Desk Specialist - English
Bez ponude za posao
Pozvan sam na razgovor preko Google Meet-a sa još dvojicom kandidata koji su se prijavili za ovu istu poziciju. Intervju su održale dve predstavnice iz ove firme. Nakon što su nam se predstavile i rekle neke osnovne stvari o firmi kao i NCR-u, onda je na vreme došao razgovor. Razgovor je bio zamišljen da bude u formi diskusije...
- Opiši poslednju situaciju kada si imao nesuglasice sa kolegom i kako si to uspeo da rešiš?
Oglasi za posao (21)
Podaci
Podaci sa sajta Agencije za privredne registre
Plate koje su uneli korisnici sajta
Prosečna neto plata
650 €
Graphic Designer 1 plata
Prosečna neto plata
800 €
IT Specialist 1 plata
Prosečna neto plata
500 €
Business Analyst 1 plata
Prosečna neto plata
850 €
System Administrator 1 plata
Prosečna neto plata
3 € /satnica
Database Administrator 1 plata
Zaprati kompaniju
Prateći kompanije, dobijaćeš email obaveštenje kada zapraćeni poslodavci objave nove oglase za posao, kao i kada osvanu nove recenzije o njima.
Na taj način ti neće promaći nijedna željena prilika za posao, a usput ćeš se i informisati o uslovima rada.
Pitanje za poslodavca
Poruka uspešno prosleđena
Poruka uspešno prosleđena. Javimo ti se čim dobijemo odgovor
Kontaktiraj nas
Greška
...