Ubisoft

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

  (2 utiska)
50% zaposlenih preporučuje ovu kompaniju
2.5
beneficije

2.5
mogućnost napredovanja

3.5
balans između karijere i privatnog života

Programer

potvrđen LinkedIn profil

  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Zanimljiv projekat. Voće jednom sedmično u vrednosti od 100 dinara po čoveku.
Zamerke kompaniji
Kada dođete u prvom periodu vam se čini sve super. I taj period traje kratko. Kada ocenjivanje učinka stigne prisiljeni ste da kažete negativne stvari o vašim kolegama. Ako to ne radite, smatraju vas problematičnim. Potom se te negativne stvari potenciraju a pozitivne ignorišu.
Takođe napred u kompaniji je uslovljen spremnošću da gazite druge i da o njima pričate loše. Individualnost se skoro pa i ne ceni. Plate su relativno niske u poređenju (posebno za iskusnije programe) i nije na belo.
ne preporučujem
utisak postavljen: 28.09.2017.

Postoji 10 vrsta IT-evaca.

Oni koji mogu ući u altTab bazu i oni koji ne razumeju ovu foru.

Koji si ti?

2D&3D Environment Artist

Dalibor K.
bez ponude za posao
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Intervju je bio odličan. Dobio sam zadatak koji da uradim. Nažalost, nisam uradio ali ću definitivno konkurisati opet čim se otvori slobodna pozicija.

utisak sa intervjua postavljen: 18.06.2018.

Programer


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Pre svega odlična atmosfera i odnosi među ljudima u timu i u celom studiju. Zanimljivi projekti, saradnja sa drugim Ubisoft-ovim studijima, razvoj AAA igara. Uz pomoć iskusnijih kolega novi ljudi se brzo i lako uklapaju što je bitno jer broj ljudi u studiju naglo raste.
Radno vreme je fleksibilno (javi se ponekad potreba za overtime-om, ali ne previše često i naravno sav prekovremeni rad je plaćen). Postoji i godišnji bonus čiji iznos zavisi delom i od uspešnosti firme i projekata.
Zamerke kompaniji
Rad preko agencije, plate bi mogle biti veće kad se već radi na taj način. Nedostatak drugih benefita (ako izuzmemo bonus), koji nisu neophodni, ali takve sitnice bi mogle samo pozitivno da utiču.
Zbog veličine kompanije i činjenice da se studio u BG-u još uvek razvija, menjanje nekih od ovih stvari ide dosta sporo pošto te odluke donosi menadžment van Srbije, ali verujem da će se vremenom sređivati kako tim bude rastao i sticao sve veću autonomiju.
preporučujem
utisak postavljen: 21.05.2018.

Game Designer

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 13 nedelja
Kako je izgledao proces
Na konkurs sam se prijavio 24. avgusta 2017. U prvom krugu su se radila dva zadatka od kojih je jedan bio da se odgovori na par pitanja o meni i mom odnosu sa igrama, dok je u drugom bilo potrebno osmisliti par stvari za neku imaginarnu igru. U drugom krugu sam imao Skype razgovor sa game dizajnerima iz Rumunije u kojem smo razgovarali o mojim odgovorima iz prvog kruga. U trećem krugu sam išao u prostorije Ubisofta u Beogradu i razgovarao sa regruterom, koji je takođe bio iz Rumunije. Uglavnom su bila pitanja HR tipa, ali i nešto malo tehničkih. Ovo je trebalo da bude poslednji krug, međutim odlučili su da dodaju još dva. U četvrtom krugu sam ponovo išao u njihove prostorije i radio game design zadatak koji je trajao 3 sata. U petom i poslednjem krugu sam ponovo imao Skype razgovor o rešenjima iz predhodnog kruga, sa istim ljudima kao i u drugom krugu. Svi zadaci su bili jako dobri i odlično su testirali dizajnerske sposobnosti, a ljudi sa kojima sam razgovarao su bili izuzetno prijatni i ostavili jako dobar utisak. Konačno 23. novembra sam dobio ponudu za poziciju Junior Game Designer, dakle puna 3 meseca nakon što sam se prijavio na konkurs što je zaista previše vremena i što niko ko aktivno traži posao sigurno ne bi čekao. Ali mnogo veći problem od toga je bio sadržaj ponude. Plata za 33% manja od one koju trenutno imam, a za skoro 40% manja od one koju sam tražio, u visini koju bolje firme daju programerima početnicima bez radnog iskustva (ja imam 4 godine radnog iskustva, a 2 od toga kao game developer, što ima veze iako sam se prijavio za poziciju game designera). Ovo je jako ironično s obzirom da na njihovom sajtu piše "we have salaries to motivate you". Pored male plate, ugovor je bio na godinu dana i to preko agencije, plus obavezna obuka u inostranstvu (mesec dana u mom slučaju, inače poželjno 3 meseca). S obzirom da u postojećoj firmi koja je svetlosnim godinama daleko od Ubisofta, imam duplo bolje uslove, ponudu sam odbio bez razmišljanja. Nakon puna tri meseca i gomile potrošenih sati i umnog napora na zadatke i Skype razgovore, traženja opravdanja za kašnjenje na posao ili raniji izlazak, ovakva ponuda je zaista bila ogromno razočaranje. Na žalost, Ubisoftu i pored sve finansijske moći, reputacije i rigorozne selekcije, nije nikakav problem da na kraju ponudi uslove na nivou prosečne srpske outsourcing firmice sa šačicom zaposlenih i ograničenim budžetom. Ako cenite svoje znanje i nije vam po svaku cenu potreban posao u gaming industriji, zaobiđite Ubisoft u širokom luku.

utisak sa intervjua postavljen: 03.12.2017.


Komentar kompanije Ubisoft

Ubisoft Belgrade je mlad Ubisoftov studio - osnovan pre nešto više od godinu dana. Kao rezultat velikog truda i motivacije naših zaposlenih, uspeli smo da proširimo fokus sa isključivo programerskih pozicija, na razvoj celokupne produkcije u Beogradu. S obzirom na to da je produkcija AAA igara izuzetno kompleksna (zahteva veliki broj timova, kao i mnogo vremena koje treba uložiti kako bi se razvila igra visokog kvaliteta), razvoj produkcije jednog studija je obiman proces. Ukoliko posmatramo konkretno Game Designer poziciju - postoji mnogo problema sa kojima se treba suočiti: • nemogućnost pronalaska profila sa odgovarajućim obrazovanjem (Game Design nije deo obrazovanja u Srbiji - kao ni mnoge druge pozicije vezane za Game Development); • nemogućnost pronalaska profila sa iskustvom u radu na Game Design poziciji u AAA igrama (koje imaju svoje specifičnosti u odnosu na druge vidove kompjuterskih igara). Rešenje na ove probleme nije lako dostići - potrebno je iscrpno istražiti postojeće tržište rada, proceniti dobro potrebe same industrije i u skladu sa tim pronaći profile koji su najadekvatniji, odnosno imaju najveći kapacitet da se brzo prilagode zahtevima koje nameće produkcija AAA igara. Zamerka kandidata vezana za dužinu trajnja regrutacionog procesa, kao i veliki broj testova koji su stavljeni pred kandidata je u potpunosti na mestu. Medjutim, početni napor uložen sa obe strane (i regrutera i kandidata) je prolaznog veka - i naš tim aktivno radi na skraćivanju ovog procesa. Zamerke vezane za ponudu su, sa druge strane, nešto što nismo u mogucnosti da promenimo. Interna ravnopravnost medju zaposlenima nam je izuzetno bitna, te ukoliko je kandidat na osnovu iscrpnog testiranja procenjen kao Junior Game Designer (bez relevantnog prethodnog radnog isksutva), bez obzira koliko iskustva imao ranije u Gaming industriji, nismo u mogucnosti da izadjemo u susret sa platom koja je odgovarajuća zaposlenima sa većim nivoom senioriteta. Svakako smo zahvalni na predocenim poteškoćama vezanim za regrutacioni proces - i uložićemo sav napor da se ovakve situacije više ne ponove. A kandidatu želimo sve najbolje, u njegovoj potrazi za idealnim poslom!

Development tester QA/QC

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd/Gospodara Jevremova 52
bez ponude za posao
Intervju srednje težine
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Prvi korak je bio screening telefonski poziv,provera engleskog i očekivana plata (ja sam rekao 400-600 evra i odgovor je bio "mislim da je to u okviru budžeta"),,ukoliko engleski nije dovoljno dobar ili su vam očekivanja prevelika, zahvalili bi vam se i to je to. Drugi krug je tehničko testiranje koje se sastoji iz 3 zadatka, prvi zadatak je pronalaženje bugova u staroj igri koju je Ubisoft razvio, ovaj deo traje sat vremena i potrebno je da ih nađete što više, drugi zadatak je da prioritizujete ponuđene probleme na skali od 1-10, treći zadatak je da se napiše par test case-ova na osnovu zadatka. Treći krug je tehnički interviju sa QA lead-ovima/menadžerima preko skajpa (ja sam ih imao sa zaposlenima iz Ukrajine), prilično opuštena atmosfera, ljubazni ljudi, šaljivi, prošli smo kroz moje iskustvo i zadatke koje sam uradio. Za četvrti krug mi je rečeno da će biti sa HR-om preko skajpa, gde će mi se objasniti kako firma funkcioniše međutim iz nekog razloga imao sam intervju sa 2 producenta, jedan iz Ukrajine a drugi iz Srbije, ukrajnski producent je bio krajnje neljubazan, nezainteresovan, konstanto je prekidao i tražio da mu pričate bajke kako ste vi revolucionar koji boga pitaj šta izmenio u prošloj firmi i da mu nabrajate vaša postignuća vredna oskara. Srpski producent je imao 2 pitanja i to je bilo to, veoma veoma loše iskustvo sa tog intervjua. Kada sam pitao HR osobu koja nas je obaveštavala o procesu, rečeno mi je da ako sam razgovarao sa tim i tim da je sve ok, iako nije bilo veze sa onim što mi je prethodno rečeno. Nakon par dana stigao je generički e-mail u kome su mi se boga pitaj kako zahvalili, ali su odlučili da proces nastave sa drugim kandidatom tj da mu daju ponudu za posao. U mejlu je napomenuto da replay neće stići do njih, veoma lepo. Sve u svemu, krajnje neozbiljno izvedeno, poprilično sam razočaran njihovom neorganizacijom.

utisak sa intervjua postavljen: 15.03.2017.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.


Napomena: Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.

Ubisoft je vodeća izdavačka kuća za računarske i video igre sa sedištem u Montrealu, Francuska. 

Oglasi za posao (trenutno 4 aktivna oglasa)

Development Tester

Beograd  • Rok: 04.07.2018

Communicate directly with development teams, other development test teams, and functionality test teams... (pročitaj oglas)

C++ Engineer

Beograd  • Rok: 04.07.2018

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry. Knowledge about the internal tools used in the video game production pipeline... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 04.07.2018

Good knowledge of C++. Ability to work with a large amount of code inside a large team. Good software architecture skills are also highly appreciated. Design abilities is considered a plus... (pročitaj oglas)

Junior DevOps Engineer

Beograd  • Rok: 04.07.2018

Excellent command of English. A drive to learn and practically apply what you have learned. "Can do" attitude and "outside-the-box" thinking. Client oriented... (pročitaj oglas)

Lead 2D & 3D Environment Artist

Beograd  • Rok: 04.07.2018

Previous experience as a Level Artist in the video game production (modeling /texture, level art / characters). Experience in team management. Good knowledge of specific tools (3Ds max, Zbrush, Photoshop, ...)... (pročitaj oglas)

2D & 3D Enviroment Artist

Beograd  • Rok: 04.07.2018

Experience in 3D modelling (low poly, high poly, normal map extraction) 3D Studio Max. 2D skills - Adobe Photoshop proficient (ability to create tillable and specific textures)... (pročitaj oglas)

Junior DevOps Engineer

Beograd  • Rok: 02.06.2018

Excellent command of English; A drive to learn and practically apply what you have learned... (pročitaj oglas)

C++ Engineer

Beograd  • Rok: 02.06.2018

The C++ Engineer is responsible for the creation, debugging, maintenance and optimization of the game’s engine, editor and related tools that are used for the game’s development... (pročitaj oglas)

2D&3D Environment Artist

Beograd  • Rok: 02.06.2018

2D&3D Environment Artist executes autonomously the graphical content of one or several game levels and delivers a work that can be successfully integrated, taking the technological constraints and artistic direction into account... (pročitaj oglas)

Senior C++ Engineer

Beograd  • Rok: 02.06.2018

Senior C++ Engineer is responsible for the creation, debugging, maintenance and optimization of the game’s engine, editor and related tools that are used for the game’s development, in order to ensure a smooth production cycle... (pročitaj oglas)

Lead 2D&3D Environment Artist

Beograd  • Rok: 02.06.2018

The Lead 2D & 3D Environment Artist will collaborate in following up on the art team’s work, coach team members, and validate production outcomes while overseeing part of the development of the game... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 02.06.2018

You will work closely with the Designers’s team and make sure that the designs of various features are complete and realistic... (pročitaj oglas)

DevOps Engineer

Beograd  • Rok: 02.06.2018

Act as a pillar which maintains and implements the project’s pipeline automation as well as build and deployment systems... (pročitaj oglas)

DevOps

Beograd  • Rok: 02.05.2018

Administer and maintain the SCM tool(s) for the various teams in the Production department - include branching strategy, branch creation, integrate merges... (pročitaj oglas)

2D & 3D Artist

Beograd  • Rok: 02.05.2018

The 2D&3D Artist executes autonomously the graphical content of one or several game levels and delivers a work that can be successfully integrated, taking the technological constraints and artistic direction into account... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 02.05.2018

5+ years’ experience of programming in C/C++; Relevant experience as a team lead; Experience in games development and passion for games is a bonus... (pročitaj oglas)

Junior DevOps

Beograd  • Rok: 02.05.2018

Excellent command of English; A drive to learn and practically apply what you have learned; "Can do" attitude and "outside-the-box" thinking... (pročitaj oglas)

Technical Artist

Beograd  • Rok: 02.05.2018

The Technical Artist acts as a bridge between the artists and programmers, ensuring the art content and features are easily integrated into the game... (pročitaj oglas)

C++ Engineer

Beograd  • Rok: 02.05.2018

The C++ Engineer is responsible for the creation, debugging, maintenance and optimization of the game’s engine, editor and related tools that are used for the game’s development... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 15.04.2018

5+ years’ experience of programming in C/C++; Relevant experience as a team lead; Experience in games development and passion for games is a bonus... (pročitaj oglas)

Junior DevOps

Beograd  • Rok: 29.03.2018

Be part of a team of highly skilled technical people ready to help and support your growth; Learn to administer and maintain the SCM tool(s) for the various teams in the Production department - include basic operations, branch creation etc. (pročitaj oglas)

System Administrator / RBS

Beograd  • Rok: 29.03.2018

Release and Build Specialist (RBS) enhances productivity and efficiency of the development team by equipping them with the right tools and helping them automate daily tasks and verification processes... (pročitaj oglas)

Technical Artist

Beograd  • Rok: 29.03.2018

The Technical Artist acts as a bridge between the artists and programmers, ensuring the art content and features are easily integrated into the game... (pročitaj oglas)

2D & 3D Artist

Beograd  • Rok: 29.03.2018

The 2D&3D Artist executes autonomously the graphical content of one or several game levels and delivers a work that can be successfully integrated, taking the technological constraints and artistic direction into account... (pročitaj oglas)

Level Designer

Beograd  • Rok: 29.03.2018

Implement gameplay intentions in the levels assigned; Responsible with the creation of the rough map and iteration prototyping... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 29.03.2018

Good knowledge of C++; Ability to work with a large amount of code inside a large team; Good software architecture skills are also highly appreciated... (pročitaj oglas)

Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre

Naziv
UBISOFT DOO
Datum osnivanja
26.10.2016.
PIB
109759521
Matični broj
21237701
Poslovni naziv
UBISOFT DOO BEOGRAD-Stari Grad
Delatnost kompanije
6201 Računarsko programiranje
Pravna forma
Društvo sa ograničenom odgovornošću
Zakonski zastupnici
Yves Guillemot - Direktor
Copyright © 2018 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija