Ubisoft



Napomena: Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

  (1 utisak)
Još niko nije preporučio ovu kompaniju
2
beneficije

1
mogućnost napredovanja

2
balans između karijere i privatnog života

Programer

potvrđen LinkedIn profil

  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Zanimljiv projekat. Voće jednom sedmično u vrednosti od 100 dinara po čoveku.
Zamerke kompaniji
Kada dođete u prvom periodu vam se čini sve super. I taj period traje kratko. Kada ocenjivanje učinka stigne prisiljeni ste da kažete negativne stvari o vašim kolegama. Ako to ne radite, smatraju vas problematičnim. Potom se te negativne stvari potenciraju a pozitivne ignorišu.
Takođe napred u kompaniji je uslovljen spremnošću da gazite druge i da o njima pričate loše. Individualnost se skoro pa i ne ceni. Plate su relativno niske u poređenju (posebno za iskusnije programe) i nije na belo.
ne preporučujem
utisak postavljen: 28.09.2017.

Postoji 10 vrsta IT-evaca.

Oni koji mogu ući u altTab bazu i oni koji ne razumeju ovu foru.

Koji si ti?

Game Designer

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 13 nedelja
Kako je izgledao proces
Na konkurs sam se prijavio 24. avgusta 2017. U prvom krugu su se radila dva zadatka od kojih je jedan bio da se odgovori na par pitanja o meni i mom odnosu sa igrama, dok je u drugom bilo potrebno osmisliti par stvari za neku imaginarnu igru. U drugom krugu sam imao Skype razgovor sa game dizajnerima iz Rumunije u kojem smo razgovarali o mojim odgovorima iz prvog kruga. U trećem krugu sam išao u prostorije Ubisofta u Beogradu i razgovarao sa regruterom, koji je takođe bio iz Rumunije. Uglavnom su bila pitanja HR tipa, ali i nešto malo tehničkih. Ovo je trebalo da bude poslednji krug, međutim odlučili su da dodaju još dva. U četvrtom krugu sam ponovo išao u njihove prostorije i radio game design zadatak koji je trajao 3 sata. U petom i poslednjem krugu sam ponovo imao Skype razgovor o rešenjima iz predhodnog kruga, sa istim ljudima kao i u drugom krugu. Svi zadaci su bili jako dobri i odlično su testirali dizajnerske sposobnosti, a ljudi sa kojima sam razgovarao su bili izuzetno prijatni i ostavili jako dobar utisak. Konačno 23. novembra sam dobio ponudu za poziciju Junior Game Designer, dakle puna 3 meseca nakon što sam se prijavio na konkurs što je zaista previše vremena i što niko ko aktivno traži posao sigurno ne bi čekao. Ali mnogo veći problem od toga je bio sadržaj ponude. Plata za 33% manja od one koju trenutno imam, a za skoro 40% manja od one koju sam tražio, u visini koju bolje firme daju programerima početnicima bez radnog iskustva (ja imam 4 godine radnog iskustva, a 2 od toga kao game developer, što ima veze iako sam se prijavio za poziciju game designera). Ovo je jako ironično s obzirom da na njihovom sajtu piše "we have salaries to motivate you". Pored male plate, ugovor je bio na godinu dana i to preko agencije, plus obavezna obuka u inostranstvu (mesec dana u mom slučaju, inače poželjno 3 meseca). S obzirom da u postojećoj firmi koja je svetlosnim godinama daleko od Ubisofta, imam duplo bolje uslove, ponudu sam odbio bez razmišljanja. Nakon puna tri meseca i gomile potrošenih sati i umnog napora na zadatke i Skype razgovore, traženja opravdanja za kašnjenje na posao ili raniji izlazak, ovakva ponuda je zaista bila ogromno razočaranje. Na žalost, Ubisoftu i pored sve finansijske moći, reputacije i rigorozne selekcije, nije nikakav problem da na kraju ponudi uslove na nivou prosečne srpske outsourcing firmice sa šačicom zaposlenih i ograničenim budžetom. Ako cenite svoje znanje i nije vam po svaku cenu potreban posao u gaming industriji, zaobiđite Ubisoft u širokom luku.

utisak sa intervjua postavljen: 03.12.2017.


Komentar kompanije Ubisoft

Ubisoft Belgrade je mlad Ubisoftov studio - osnovan pre nešto više od godinu dana. Kao rezultat velikog truda i motivacije naših zaposlenih, uspeli smo da proširimo fokus sa isključivo programerskih pozicija, na razvoj celokupne produkcije u Beogradu. S obzirom na to da je produkcija AAA igara izuzetno kompleksna (zahteva veliki broj timova, kao i mnogo vremena koje treba uložiti kako bi se razvila igra visokog kvaliteta), razvoj produkcije jednog studija je obiman proces. Ukoliko posmatramo konkretno Game Designer poziciju - postoji mnogo problema sa kojima se treba suočiti: • nemogućnost pronalaska profila sa odgovarajućim obrazovanjem (Game Design nije deo obrazovanja u Srbiji - kao ni mnoge druge pozicije vezane za Game Development); • nemogućnost pronalaska profila sa iskustvom u radu na Game Design poziciji u AAA igrama (koje imaju svoje specifičnosti u odnosu na druge vidove kompjuterskih igara). Rešenje na ove probleme nije lako dostići - potrebno je iscrpno istražiti postojeće tržište rada, proceniti dobro potrebe same industrije i u skladu sa tim pronaći profile koji su najadekvatniji, odnosno imaju najveći kapacitet da se brzo prilagode zahtevima koje nameće produkcija AAA igara. Zamerka kandidata vezana za dužinu trajnja regrutacionog procesa, kao i veliki broj testova koji su stavljeni pred kandidata je u potpunosti na mestu. Medjutim, početni napor uložen sa obe strane (i regrutera i kandidata) je prolaznog veka - i naš tim aktivno radi na skraćivanju ovog procesa. Zamerke vezane za ponudu su, sa druge strane, nešto što nismo u mogucnosti da promenimo. Interna ravnopravnost medju zaposlenima nam je izuzetno bitna, te ukoliko je kandidat na osnovu iscrpnog testiranja procenjen kao Junior Game Designer (bez relevantnog prethodnog radnog isksutva), bez obzira koliko iskustva imao ranije u Gaming industriji, nismo u mogucnosti da izadjemo u susret sa platom koja je odgovarajuća zaposlenima sa većim nivoom senioriteta. Svakako smo zahvalni na predocenim poteškoćama vezanim za regrutacioni proces - i uložićemo sav napor da se ovakve situacije više ne ponove. A kandidatu želimo sve najbolje, u njegovoj potrazi za idealnim poslom!

Development tester QA/QC

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd/Gospodara Jevremova 52
bez ponude za posao
Intervju srednje težine
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Prvi korak je bio screening telefonski poziv,provera engleskog i očekivana plata (ja sam rekao 400-600 evra i odgovor je bio "mislim da je to u okviru budžeta"),,ukoliko engleski nije dovoljno dobar ili su vam očekivanja prevelika, zahvalili bi vam se i to je to. Drugi krug je tehničko testiranje koje se sastoji iz 3 zadatka, prvi zadatak je pronalaženje bugova u staroj igri koju je Ubisoft razvio, ovaj deo traje sat vremena i potrebno je da ih nađete što više, drugi zadatak je da prioritizujete ponuđene probleme na skali od 1-10, treći zadatak je da se napiše par test case-ova na osnovu zadatka. Treći krug je tehnički interviju sa QA lead-ovima/menadžerima preko skajpa (ja sam ih imao sa zaposlenima iz Ukrajine), prilično opuštena atmosfera, ljubazni ljudi, šaljivi, prošli smo kroz moje iskustvo i zadatke koje sam uradio. Za četvrti krug mi je rečeno da će biti sa HR-om preko skajpa, gde će mi se objasniti kako firma funkcioniše međutim iz nekog razloga imao sam intervju sa 2 producenta, jedan iz Ukrajine a drugi iz Srbije, ukrajnski producent je bio krajnje neljubazan, nezainteresovan, konstanto je prekidao i tražio da mu pričate bajke kako ste vi revolucionar koji boga pitaj šta izmenio u prošloj firmi i da mu nabrajate vaša postignuća vredna oskara. Srpski producent je imao 2 pitanja i to je bilo to, veoma veoma loše iskustvo sa tog intervjua. Kada sam pitao HR osobu koja nas je obaveštavala o procesu, rečeno mi je da ako sam razgovarao sa tim i tim da je sve ok, iako nije bilo veze sa onim što mi je prethodno rečeno. Nakon par dana stigao je generički e-mail u kome su mi se boga pitaj kako zahvalili, ali su odlučili da proces nastave sa drugim kandidatom tj da mu daju ponudu za posao. U mejlu je napomenuto da replay neće stići do njih, veoma lepo. Sve u svemu, krajnje neozbiljno izvedeno, poprilično sam razočaran njihovom neorganizacijom.

utisak sa intervjua postavljen: 15.03.2017.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.

Ubisoft je vodeća izdavačka kuća za računarske i video igre sa sedištem u Montrealu, Francuska. 

Oglasi za posao (trenutno 5 aktivnih oglasa)

Lead Level Designer

Beograd  • Rok: 23.12.2017

Lead and develop a team of Level Designers. Organize the production of the team, manage the workforce planning and communication process with other teams... (pročitaj oglas)

2D & 3D Artist

Beograd  • Rok: 23.12.2017

The 2D&3D Artist executes autonomously the graphical content of one or several game levels and delivers a work that can be successfully integrated, taking the technological constraints and artistic direction into account... (pročitaj oglas)

Level Designer

Beograd  • Rok: 23.12.2017

Experience using any 3d game editors is appreciated (Unity; Unreal Editor Etc.; or at least experience with 3d editors like 3dsMax)... (pročitaj oglas)

Lead Artist

Beograd  • Rok: 23.12.2017

The Lead Artist will collaborate in following up on the art team’s work, coach team members, and validate production outcomes while overseeing part of the development of the game... (pročitaj oglas)

Technical Artist

Beograd  • Rok: 23.12.2017

The Technical Artist acts as a bridge between the artists and programmers, ensuring the art content and features are easily integrated into the game, while respecting the artistic vision and technical constraints of the project... (pročitaj oglas)

2D & 3D Artist

Beograd  • Rok: 19.11.2017

Experience in 3D modelling (low poly, high poly, normal map extraction) 3D studio Max... (pročitaj oglas)

Lead Environment Artist

Beograd  • Rok: 19.11.2017

The Lead Artist will collaborate in following up on the art team's work, coach team members, and validate production outcomes while overseeing part of the development of the game... (pročitaj oglas)

C++ Engineer

Beograd  • Rok: 19.11.2017

The C++ Engineer is responsible for the creation, debugging, maintenance and optimization of the game's engine, editor and related tools that are used for the game's development... (pročitaj oglas)

Level Designer

Beograd  • Rok: 19.11.2017

Experience using any 3D game editors is appreciated (Unity, Unreal Editor etc.; or ar least experience with 3D editors like 3dsMax)... (pročitaj oglas)

Concept Artist

Beograd  • Rok: 19.11.2017

Very good knowledge of Photoshop. basic knowledge of other 2D and 3D software... (pročitaj oglas)

Art Director

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Previous experience as an Art Director or tram lead, possess a good artistic sense, knowledge of 2D and 3D computer graphics software... (pročitaj oglas)

Technical Director Level Design

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Minimum 5 years experience in the video game sector and similar tech experience is a must, 2 years of experience working as an Associate TD is a plus... (pročitaj oglas)

Technical Art Director

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Experience in at least one full videogame production, in an art supervision role (director, lead), experience with other types of digital art creation pipelines is also relevant... (pročitaj oglas)

Level Designer

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Experience using any 3d game editors is appreciated (Unity, Unreal Editor etc.; or at least experience with 3d editors like 3dsMax)... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 18.10.2017

5+ years of experience of programming in C/C++, relevant experience as a team lead, experience in game development and passion for games is a bonus... (pročitaj oglas)

Lead Artist

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Previous experience as a Level Artist in the video game production (modelling, texture, level art, characters), experience in team management... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Good knowledge of C++, ability to work with a large amount of code inside a large team, good software architecture skills are also highly appreciated... (pročitaj oglas)

Concept Artist

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Very good knowledge of Photoshop, basic knowledge of other 2D and 3D software... (pročitaj oglas)

C++ Engineer

Beograd  • Rok: 18.10.2017

The C++ Engineer is responsible for the creation, debugging, maintenance and optimization of the game's engine, editor nad related tools that are used for the game's development... (pročitaj oglas)

2D & 3D Artist

Beograd  • Rok: 18.10.2017

Experience in 3D modelling (low poly, high poly, normal map extraction), 3D Studio Max... (pročitaj oglas)

Technical Artist

Beograd  • Rok: 24.09.2017

Minimum 1 year experience in a digital art content creation pipeline, ideally in the video game industry; The number and variety of tech-art areas of interest in your past activity is also important... (pročitaj oglas)

UI Artist

Beograd  • Rok: 24.09.2017

Video-gaming culture and interest in video-games development; Previous experience in a graphic design role (portfolio needed); Proficiency in Photoshop, Illustrator or other visual design tools... (pročitaj oglas)

Game Designer

Beograd  • Rok: 24.09.2017

Extensive knowledge and a passion for a video game culture; High level of creativity, Strong problem solving skills... (pročitaj oglas)

Render Programmer

Beograd  • Rok: 24.09.2017

2+ years of experience with games rendering techniques and interfaces; Strong knowledge of C++ and shader languages; Strong math skills including trigonometry, linear algebra, calculus and mathematical concepts... (pročitaj oglas)

Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre

Naziv
UBISOFT DOO
Datum osnivanja
26.10.2016.
PIB
109759521
Matični broj
21237701
Poslovni naziv
UBISOFT DOO BEOGRAD-Stari Grad
Delatnost kompanije
6201 Računarsko programiranje
Pravna forma
Društvo sa ograničenom odgovornošću
Zakonski zastupnici
Yves Guillemot - Direktor
Copyright © 2017 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija