Komuniciraj sa kompanijom
Sofija Markovic
Recruitment Officer
Komuniciraj sa kompanijom
Sofija Markovic
Recruitment Officer
0
1574954623842.jpg
Upoznaj kompaniju

Ubisoft

172 osobe prate ovu kompaniju

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC, tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinuirano se trudimo da rastemo i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.


Balkanska 44, Beograd
http://www.ubisoftgroup.com

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre četiri godine, kada smo u novembru 2016. godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 170 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.
 
Naš studio je je učestvovao u razvoju nekoliko objavljenih igara - Ghost Recon Wildlands, Ghost Recon Breakpoint, Steep, i The Crew 2. Trenutno radimo nekoliko velikih naslova - Riders Republic, Skull & Bones i Rainbow Six: Quarantine. U saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konzolnih, tako i PC verzije igre, kao i na portovanju nekoliko Ubisoftovih naslova na Stadia platformu. Stadia projekti našim engine i render programerima omogućavaju da među prvima u svetu rade na jednom od najnovijih cloud gaming servisa i upoznaju se sa novim tehnologijama koje se za ove svrhe koriste, kao i da blisko sarađuju sa Google-ovim inženjerima koji sa njihove strane rade na njegovom razvoju.Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče.
​Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize.

Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.
 
Do tada GG everyone!

Pročitaj više
VRH  IT POSLODAVAC 2021 - 3. mesto

Tech stack

C++ Jira

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UBISOFT GOODIES PRISTUP GEJMING KONZOLAMA RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA PLAĆEN PREKOVREMENI RAD DODATNI SLOBODNI DANI KLIZNO RADNO VREME LEŽERNO OBLAČENJE TIM BILDINZI POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

bosko.png

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za neki drugi pravac, ljubav prema gaming industriji nikad nije prestajala. Dobio sam priliku da sarađujem sa ljudima širom Evrope i sveta zahvaljujući svojoj poziciji. Ekipa u kompaniji je mlada, željna učenja i dokazivanja, uvek tu kada vam treba pomoć ili sugestija. Biti deo jednog takvog tima za mene znači mnogo, i nadam se da ćemo jos dugo sarađivati i raditi. Dolaskom u Ubisoft nisam znao šta da očekujem, ni slutio nisam da cu tu steci nove prijatelje.
vladimir.png

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po celom svetu. No, vrlo brzo se ispostavilo da je raznolikost i broj ljudi u Ubisoftu zapravo jedna od najvećih prednosti ove kompanije, jer smo uvek u prilici da naučimo nešto novo ili podelimo znanje sa ljudima koji dele našu strast prema ovoj industriji širom planete. Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je i činjenica da su pred nama uvek novi izazovi i zadaci koji nam daju šansu da usavršavamo svoje znanje kao i da radimo na raznim delovima projekta ili čak i na potpuno novim projektima. Ipak mnogi od tih izazova i zadataka bi bili nepremostivi da nije odlične atmosfere i tima u samom Beogradskom studiju, gde su ljudi uvek spremni da vas saslušaju i pomognu, kako biste uspeli da završite vaše zadatke na način koji će ispuniti i vaše lične ciljeve, ali i ciljeve samog projekta.
dejan.png

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promenio mišljenje. Upravo najveća snaga Ubisoft-a jesu međuljudski odnosi i stavljanje akcenta na pozitivna atmosfera. Kao rezultat toga su zadovoljni članovi tima i mnogo uspešnih projekata iza beogradskog studija. Moj tim i ja trenutno radimo na igri The Crew 2, dok se u studiju radilo još na igrama Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint i Wildlands i Steep. Velika prednost je svakodnevna komunikacija, saradnja i putovanje u inostrane studije širom sveta. Ubisoft je jedina kompanija u Srbiji gde možete skupiti ogromno iskustvo na polju pravljenja AAA igara, a da vam pritom svaki radni dan ne predstavlja obavezu već zadovoljstvo.

Iz našeg pera

  • #Decodemode

    Ubisoft Beograd je krajem oktobra 2020. organizovao takmičenje – Decodemode. (više)

  • Da li si gejmer sa znanjem C++?

    Ako je odgovor DA, nastavi da čitaš a mi ćemo prestati da koristimo caps lock jer smo sada privukli tvoju pažnju! (više)

  • Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO3. Render Programming tim

    Beogradski studio je pre godinu dana po prvi put dobio mogućnost da unutar našeg programerskog tima oformi potpuno samostalan tim koji se bavi jednom od kompleksnijih oblasti programiranja u AAA industriji - render programiranjem. (više)

  • Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO2 - Project Management tim

    Pričali smo sa našim kolegom, Mišom Ignjatovim, koji je u toku svoje dve godine u Ubisoft Beograd studiju radio kao Associate Producer na nekoliko Ubisoft projekata, a trenutno vodi tim koji učestvuje u razvoju Rainbow Six: Quarantine-a, nove igre koju sada razvijamo. (više)

  • Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO1 - Programming tim

    Pričali smo sa našim kolegom, Nikolom Stokićem, koji danas radi kao Lead Programmer na Ghost Recon Breakpoint projektu, a koji se pridružio našem timu na skoro samom početku Ubisoft Beograd priče, pre oko 3 godine. (više)

  • Life @Ubi

    Jedno od najčešćih pitanja koje dobijamo od kandidata na intervjuima svakako jeste – Zašto mi volimo da radimo baš u Ubisoft-u? (više)

    IT Insajder

    Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

    GameDev Internship

    Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Online
    prihvatio/la ponudu
    pozitivno iskustvo
    Ceo proces je trajao 4 nedelje
    Kako je izgledao proces
    Za samu praksu je bilo tri kruga selekcije, svaki je eliminacioni. Prvi je C++ test, sačinjen većinom od pitalica sa ograničenim vremenom za odgovaranje (taman toliko da ako znate možete da razmislite i potvrdite tačan odgovor) i dva-tri zadatka. Pitanja su na nivou fakultetskog znanja, osnovni algoritmi i strukture podataka kao i neke specifične osobine C++-a. Drugi krug je kratak telefonski intervju sa HR-om koji uključuje i deo na engleskom čisto radi provere koliko njime vladate. Treći krug je duži HR i tehnički intervju u jednom. HR pitanja su standardna, ako imate nekog iskustva u timskom radu do sada dosta će se fokusirati na to, a tehnički intervju je zapravo detaljan prolazak kroz skoro sva pitanja sa testa i analiziranje vaših odgovora. Intervjuer ostavlja prostora da izrazite svoj način razmišljanja i čak i da ispravite neke netačne odgovore u toku samog odgovaranja na pitanja, moguće je i dalje skretanje sa samih pitanja sa testa ako intervjuer vidi da imate više znanja i da može da proširi priču u nekom pravcu, trudi se da izvuče maksimum iz vas. Atmosfera na samom intervjuu je veoma opuštena, daje vam se dovoljno vremena da kažete sve što mislite da je bitno i u vezi vas i u vezi nekih tehnickih stvari, čak i da ubacite neko iskustvo ili znanje koje nije spomenuto direktno u intervjuu. Nakon trećeg kruga mi je ponuđeno da radim praktični test za juniorsku poziciju, sam test je zapravo rad na projektu/igrici za koji dobijete kostur/osnovu, spisak stvari koje trebate da implementirate i 48h da sve to završite i pošaljete nazad. Test je zanimljiv ali i zahtevan, imate tačno dovoljno vremena da završite sve što je traženo od vas. Posle svakog kruga stižu povratne informacije veoma brzo, u roku od par dana, sama komunikacija je veoma prijatna i srdačna.

    Gamedev Internship

    Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Online
    prihvatio/la ponudu
    pozitivno iskustvo
    Kako je izgledao proces
    Prvo se radi online test koji traje nekih sat vremena, gde se najvise preveravaju specificnosti C++ -a, uz nekoliko lakih-srednjih algoritamskih zadataka. Nakon toga sledi HR phone screening, koji traje nekih 15ak minuta, gde se prica malo o motivaciji kandidata, kao i kako izgleda posao na koji se prijavljujete (u ovom slucaju praksa). Vecinski na srpskom, sem jednog kratkog pitanja na engleskom. Kako je meni ovo bio prvi proces selekcije ikada, koleginica iz HR-a se maksimalno potrudila da eliminise bilo kakvu tremu koju sam osecao, razgovor je poprilicno lezerne prirode. Zatim ide tehnicki intervju koji se odvijao preko MS Teams-a (sve ovo se dogadjalo za vreme pandemije COVID-19, i vecina ljudi je radila od kuce) gde zajedno sa HR-om i Team Lead-om prolazite kroz ranija iskustva/projekte, a onda sa TL-om pricate o samom testu koji ste radili, gde malo dublje prolazite, opet, kroz specificnosti C++ -a. Trude se da se maksimalno znanja izvuce iz kandidata, ne pokusavaju da pronadju ono sto ne znate... Kolega koji je sprovodio tehnicki intervju se takodje maksimalno trudio da se suzbije bilo kakva trema, tako da nakon mozda prvih 2-3 minuta imate osecaj kao da pricate sa prijateljem/kolegom, a ne sa "sprovodiocem intervjua", spomenu se i neke neobavezne teme oko gamedeva, ili generalno vesti iz tech industrije. :) Nakon tehnickog dela intervjua, napokon sledi poslednji korak, a to je jos jedan HR intervju, gde se malo dublje prolazi kroz ranija iskustva na projektima/sa timovima. Otprilike da se vidi da li ste dobar culture-fit. Sve u svemu, izuzetno prijatno iskustvo, sem mozda malo duzeg perioda cekanja izmedju prvog HR intervjua i tehnickog intervjua. :)

    C++ Game Dev Internship

    Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Online
    bez ponude za posao
    pozitivno iskustvo
    Ceo proces je trajao 3 nedelje
    Kako je izgledao proces
    Jako prijatno iskustvo. Prvo se radi kratak test od desetak pitanja, neki su tipa kratkih pitalica u vezi sa samim jezikom, neki vezani za tumačenje koda, odnosno njegove ispravnosti ili šta radi, a neki su i klasični programerski zadaci, odnosno da se napiše kod koji rešava dati problem. Drugi deo je kratak intervju, nekih desetak minuta, uopštena priča, kako bi se praktikant uklopio u okruženje, neka njegova iskustva vezana za programiranje i slično. Deo je na srpskom, deo na engleskom tog intervjua. Treći i poslednji deo je HR + Tech intervju, gde se sa HR-om priča o uopštenim stvarima, otprilike slične sadržine kao i u prethodnom intervjuu, dok se u Tech delu priča sa jednim od diveloper regrutera, sa kojim se prolazi kroz već rađeni test i malo se dublje zalazi u tematiku samog pitanja iz testa.

    Development Tester

    Filip D.
    prihvatio/la ponudu
    Intervju lak
    pozitivno iskustvo
    Ceo proces je trajao 4 nedelje
    Kako je izgledao proces
    Sam proces selekcije se sastoji iz dva koraka. Prvi korak je prakticni deo, obavlja se u prostorijama Ubisoft-a. Zadatak je pronalazenje bugova u igri i dokumentovanje istih. Nakon nedelju dana stize povratna informacija o prolasku u sledeci krug selekcije. Drugi korak u procesu selekcije je klasican HR intervju koji se obavlja online sa predstavnicima Ubisofta. Dve nedelje nakon intervjua se dobija konacan odgovor o tome da li ste primljeni ili ne. Profesionalnost, tacnost i ljubaznost su na najvecem mogucem nivou.

    Junior c++ developer

    Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
    prihvatio/la ponudu
    Intervju težak
    pozitivno iskustvo
    Ceo proces je trajao 3 nedelje
    Kako je izgledao proces
    Proces intervjua sastoji se iz 4 dela. Prvi deo je online test. Za svako pitanje dato je vreme (1-3 minuta) i nije moguce vratiti se na prethodno pitanje. Uglavnom se od vas trazi da odaberete jedan od tacnih odgovora ili da napisete output datog programa. Pitanja su vezana za poznavanje jezika C i C++. Drugi i najinteresantniji deo je dovrsavanje 2D igre u jeziku C++. Dobija se osnovna verzija igre i od vas se trazi implementacija dodatnih funkcionalnosti. Za ovaj deo intervjua na raspolaganju imate 48h. Treci deo je razgovor sa HR-om, standardna pitanja o iskustvu, obrazovanju, licnosti... Cetvrti deo je razgovor sa team leadom, kratak prolazak kroz prva dva dela intervjua i opste poznavanje jezika, kao i o prethodnom radnom iskustvu. Odgovor posle svakog od krugova dobija se dosta brzo (par dana), ljudi koji vas intervjuisu su zaista korektni i maksimalno profesionalni.
    *Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.

    Plate

  • Pozicija
    Prosečna neto zarada
    Min Max

    QA Specialist
    1 plata
    550 EUR / mesečno
    550 550

    Software Developer
    4 plate
    1413 EUR / mesečno
    1100 1850

    Software Engineer
    3 plate
    1367 EUR / mesečno
    1100 1850

    Technical Lead
    1 plata
    2400 EUR / mesečno
    2400 2400

  • APR

    Copyright © 2021 ·
    Made with in Subotica.
    Sadržaj sajta je u vlasništvu kompanije HelloWorld. Zabranjeno je njegovo preuzimanje bez dozvole.
    Engine Programmer Position at Ubisoft Belgrade

    Postavi pitanje poslodavcu

    Prosledićemo tvoj upit poslodavcu samo ako je u vezi sa oglasima za posao na našem sajtu, apliciranjem na iste, praksom u datoj kompaniji i slično.
    Čim dobijemo odgovor, poslaćemo ti ga na e-mail.

    Uporedi kompanije

    Uporedi kompaniju Ubisoft sa kompanijom:


    Uspešno
    Neuspešno urađena operacija
    Prijavi se u svoj nalog
    Zaboravljena šifra?

    Nisi registrovani korisnik? Napravi nalog ili se prijavi putem društvenih mreža.



    Prijava putem društvenih mreža

    Kontaktiraj nas

    Tvoja poruka će biti prosleđena timu HelloWorld.rs, a ne poslodavcu. Ukoliko želiš da pitaš poslodavca četuj sa predstavnikom kompanije..

    Potvrdi

    Greška