
WINGS Software
Iskustva
QA Engineer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je smoke testing? Koja je razlika izmedju white box i black box testing-a?
Technical support specialist
Prihvatio/la ponudu
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Poznavanje računara i računarskih mreža.
- Poznavanje Microsoft Office-a i radno iskustvo na prethodnim poslovima.
Technical support specialist
Pozitivno
Odlični medjuljudski odnosi u kompaniji na svim nivoima,radni uslovi,rukovodstvo odlično, plata dobra i tačna u sat, beneficije, bonusi,prijatna atmosfera i fantastične kolege.
Zamerke
Pojedini klijenti veoma naporni.O samoj kompaniji nemam zamerke.
(Marko G.)
Developer
Pozitivno
Firma ima dosta posla i zaista mnogo i velikih i malih klijenata.
Zamerke
Nemaju veze sa vezom o web aplikacijama. Njihova glavna aplikacija je desktop i izgleda kao Norton Commander otprilike. Sve van toga je užasno odrađeno. Raspravljaće se za 1 evro po satu i na kraju platiti 7€/h, a svaki rad fakturisaće na 25€/h. Ako za nešto potrošite 4h (jer će biti potrebno vremena da se snađete u megabajtima prastarog koda) - prijaviće vam da je to previše jer su poslali fakturu 100€ za tako mali posao.
Technical Support Specialist
Pozitivno
Uslovi rada su odlični (službeni auto 24h na korišćenju, službeni mobilni sa velikim limitom i plaćeni računi za internet kod kuće), svakog meseca bonus (u zavisnosti od angažovanja), dodatni bonusi za nadprosečne rezultate, novogodišnji bonus, klizno radno vreme na terenu (samostalno planiranje i dogovaranje sa klijentima), sjajne kolege!
Zamerke
Neki klijenti su veoma naporni, stresno je sarađivati sa njima (treba imati "debele živce"), radne subote.