 
        Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
IT help support
Pozitivno
Okej firma da se zapocne IT iskustvo, nema mnogo jurnjave, stresa. Kolege su tu za bilo kakvu pomoc. Dobar mentorski program. Od benefita jedino privatno zdravstveno osiguranje je nesto sto valja.
Zamerke
Niske plate i slabo napredovanje.
Software developer
Pozitivno
Pozitivno sam iznenadjen koliko su kolege prihvatile mene kao novog clana firme. Radno vreme fleksibilno, 27 dana godisnjeg odmora, privatno zdravstveno osiguranje. Radi se na vecim projektima gde se dosta nauci. Radna atmosfera je super, radni prostor lepo opremljen.
Zamerke
Trenutno nijedna
Tehnologije
System Administrator
Pozitivno
Stabilna firma, uredni procesi i dobra komunikacija. Plata redovna, benefiti korektni.
Zamerke
Sve ide po proceduri, pa ima malo prostora za kreativnost.
Backend developer
Pozitivno
Ima dobrih strana poput toga sto je moguce raditi od kuce 2 dana u toku nedelje, privatno zdravstveno osiguranje, dobar paket telefonije i televizije za zaposlene. Kolege su okej. Nema mnogo zurbe i stresa na poslu pa je super za ljude sa porodicama kao dobar work life balance. Redovne plate, dobro rastuca kompanija.
Zamerke
Plate su dosta niske za ovaj tip posla, menadzeri ne sagledavaju obkektivno trud svih zaposlenih.
Tehnologije
IT Technician
Pozitivno
Radno vreme se postuje, ne ostaje se prekovremeno. Moguce je raditi od kuce, placena vam je struja, oprema i sve sto je potrebno. Dosta benefita poput privatnog zdravstvenog osiguranja, fitpassa i slicno. Svi su kolegijalni, atmosfera na poslu je okej.
Zamerke
Ukoliko se previse trudite, dobijate samo jos vise posla, iako plata ne raste u skladu sa tim..
Tehnologije
IT help desk
Pozitivno
Stabilan i siguran posao, prijatne klege i kolektivan. HR menadzer uvek tu da poslusa prigovore i savete. Benefiti sa raznim popustima, kao i benefiti u okviru telefonije i interneta. Fleksibilno radno vreme
Zamerke
Povecati plate i obezbediti veci budzdet za usavrsavanje vestima kod zaposlenih.
Tehnologije
Product Manager
Pozitivno
Redovna plata, bonusi, atmosfera i kolege sa kojima se radi
Zamerke
Nema
Tehnologije
Agent kontakt centra
Pozitivno
Kompanija je pružala izvanredne beneficije, kakve nisam imao ni u jednom poslu nakon odlaska odatle. Zarada je bila konkurentna i impresivna, a obuka koju su pružali izuzetno kvalitetna i korisna. Svi zaposleni bili su osposobljeni da daju svoj maksimum, a znanja i veštine stečene u Yettelu pokazala su se dragocenima u svakom mom narednom poslu.
Zamerke
Rad u kontakt centru bio je izuzetno naporan i frustrirajući, jer su pozivi gotovo uvek dolazili od nezadovoljnih korisnika – onih koji viču, psuju i vređaju. Kao zaposleni, bio si taj koji je morao da podnese sav taj pritisak, a kompanija nije pružala nikakvu konkretnu podršku da se zaposleni lakše nose sa takvim situacijama. Mogućnost napredovanja bila je gotovo nepostojeća – unapređenje je dobijao onaj ko je imao lične veze, a ne onaj ko je to svojim radom zaslužio. Pored toga, takozvani quality score mogao je vrlo lako da utiče na visinu plate, i sticao se utisak da se ta mogućnost maksimalno koristila. Bez obzira na trud, ostvarene ciljeve i ostvarenu prodaju, plata je u nekoliko klikova mogla biti smanjena i do 30%, čime se obesmišljavao sav prethodni rad i rezultati.
Tehnologije
Q and A teaster
Pozitivno
Veoma dobra kompanija koja nudi konstantno ucenje, sticanje novih znanja. Ekipa veoma prijatna, svi su kolegijalni Pohvale za HR menadzere, uvek su prisutni da rese problem, ukoliko ga ima. Mogucnost rada od kuce.
Zamerke
Pomalo preteran broj sastanaka, koji nisu uvek produktivni
Tehnologije
System administrator
Pozitivno
Veoma uspesna kompanija koja postuje svoje zaposlene. Redovne plate i bonusi kao i prijatno radno okruzenje HR menadzeri su uvek tu da vam izadju u susret. Kompanije nudi dobar razvoj na licnom nivou
Zamerke
Zamerka je sto je radno vreme nefleksibilno